е34 загрява,въпрос?
Модератор: Технически модератори
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
penio написа:Pavlinius написа:Според майсторите тече от радиатора и казанчето . Стана дебела работата. Някакви идеи ? Предложи ми нов радиатор + казанче за 280лв . Това да не е някой ментак ? 2-ра ръка някой да предлага ?
Ами не е лоша цената, втора ръка не взимай щото ще даваш два пъти пари за едно и също нещо. По магазините по-миналата година като го сменях моя вървяха по 320-380 лева.
ПС: Цената на вносителя е 120 лева, но от него не можеш да си купиш (се ла ви), но може да се попазариш малко с майстора.
и кво му е на радиатора втора ръка?карам с такъв от новия фейс 520 за 50 лева като нов,чист без отлагания и окисляване,бетон е!!виждал съм от ментетата които са на цена до 250-80 лева спукани траби,течащи разширителни казани и кво ли не още

- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Pavlinius написа:Намерих радиатор Behr за 315лв. Някой има ли впечатления от тази марка радиатори ? Знам, че Behr е хубава марка, ама специално за радиаторите им нищо не съм чувал ?
ми оригиналния на колата ти е същата марка!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Pavlinius написа:Намерих радиатор Behr за 315лв. Някой има ли впечатления от тази марка радиатори ? Знам, че Behr е хубава марка, ама специално за радиаторите им нищо не съм чувал ?
http://www.gurneyflap.com/Resources/BMW ... ne%201.jpg
виж кво пише на радиатора




Голям филм в таз тема ... за колегата дето е пуснал темата мога да кажа 4е са го прекарали яко с таз кола, макар че ако е дал малко пари за нея с разликата в цената на една хубава може да си я оправи като нова. Тези коли са ефтини защото са счупени иначе в добро състояние са безценни и едва ли някой ще продаде някоя перфектна. И аз като я зех нищо не разбирах и попрецаках това онова по съвети на малоумници които много знаят ама се научих и сега не ме е..бе. Ако те кефи колата ще си я оправиш и ще си я караш като пич няма да съжаляваш, хубава машина е ако се грижиш добре за нея иначе става пълен кенеф.
Колкото за съвети промий системата хубаво, откачи тръбите на парнто, натикай един градински мъркуч в едната и му дай газ, да издуха всичко, после направи така и с останалите кръгове, свали термостата, ако имаш друг, смени го, виж клапите на парното в ред ли са, стават ли за нещо, виж вода губи ли ... пробваи ако искаш с чиста вода без термостат, да я затвориш и виж, като я форсираш дали бълбука в казанчето. Ти щом си я карал дълго без да загрее и после го е направила, значи нещо става в последствие , примерно губи по малко водичка и като изгуби достатъчно, прави балон зад термосата и не го отваря и следва загряване. Пък това че е имало няква пумия вътре, значи че наистина са я подържали като руска кола. Толкова от мен по въпроса сигурно нещо съм изтървал, да спомена, но то се пак следи температурата и водата, как са и някви гаражни майстори дето примерно "само те могат да ти опраят колата" хич недей слуша.
П.С. Имам един 3.0 мотор от една 7-мица ако искаш да си прайш експерименти.
Колкото за съвети промий системата хубаво, откачи тръбите на парнто, натикай един градински мъркуч в едната и му дай газ, да издуха всичко, после направи така и с останалите кръгове, свали термостата, ако имаш друг, смени го, виж клапите на парното в ред ли са, стават ли за нещо, виж вода губи ли ... пробваи ако искаш с чиста вода без термостат, да я затвориш и виж, като я форсираш дали бълбука в казанчето. Ти щом си я карал дълго без да загрее и после го е направила, значи нещо става в последствие , примерно губи по малко водичка и като изгуби достатъчно, прави балон зад термосата и не го отваря и следва загряване. Пък това че е имало няква пумия вътре, значи че наистина са я подържали като руска кола. Толкова от мен по въпроса сигурно нещо съм изтървал, да спомена, но то се пак следи температурата и водата, как са и някви гаражни майстори дето примерно "само те могат да ти опраят колата" хич недей слуша.
П.С. Имам един 3.0 мотор от една 7-мица ако искаш да си прайш експерименти.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
penio написа:Не може само с антифриз, трябва половината да е вода.
Антифриза им по-лоши топлоотвеждащи свойства от водата и може да позагрява малко а и тормози двигателя, понеже е с по-голям вискозитет. Това го знам от обща култура и от книжката за експлоатация на автомобила (50:50 вода/антифриз).
Също така е и пробивен.колега! Ако е чист има голяма вероятност
та ти разяде маркучите или да ти протече някой от радиаторите!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани