Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
anzak написа:на м52 датчика за температура на въздуха е в дебитомера вграден
M, не е вярно

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
мне, отдолу под колекторите е, там където се вкарва маркуча за клапана на картерните газове, точно до него, със напипване ще го намериш
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
blacksapphire написа:anzak написа:на м52 датчика за температура на въздуха е в дебитомера вграден
M, не е вярноВ дебитомера са EVAP сензора и моторчето(клапа) за ниските. Говорим за 20 6 S3
в грешка си колега

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
evap е клапанчето за картерните газове, ICV e клапанчето за ниските - маркуча на евап влиза в дросела, на ICV влизат съответно след дебитомера, датчика за темп на вх в колекторите въздух IAC и TPS се намират на/до дросела
520 1 ванос 20 6 S3
При двойния ванос intake системата няма нищо общо 



- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)



- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
spacepl написа::D абе и аз така си говоря ама ме прескачатеимал съм проблеми с него, затова го знам къде е, когато ми слагаха ГИ му бяха извадили буксата и после не могли да намерят къде да я включат и я бяха оставили да виси, две седмици търсих къде да я включа докато го открия
Колеги,много ме объркахте с тея сложните термени

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Ako изключим всичко размисли по-горе и се върнем на първия ти пост - грешка 14 от доагностиката - за смяна ти е датчикът на дроселовата клапа TPS, който се намира от горната й страна.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20
meha написа:оправи ли проблема колега
Ами колега,проблема с прекъсването се оказа от бобина и след смяната и се оправи.Въпросния датчик за който говорят колегите по горе го смених с оригинален от Варна Карс,но след смяната му продължи да ми излиза тази грешка и така съм го оставил.Не ми прави никакви проблеми нито с разходен нито с динамика на колата.А стария датчик като го свалих си беше направо разтопен...

Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20
im0tep написа:Ами колега,проблема с прекъсването се оказа от бобина и след смяната и се оправи
Тази вечер четохме на един френд неговата,прекъсва яко,и на топло и на студено......дава грешка за температурен датчик.......,разкачахме бобините една по една и при всяко откачане,работата на мотора се променяше.........сменихме свещите и колата се оправи за около месец,сега отново прекъсва,дори понякога трудно пали.....яко въртене...1-3-5 пъти......никакви други грешки не излизат освен температурния датчик........в живи данни температурата която показва стои постоянно на 17 градуса..........при околна 0'С и температура на мотора от 45'С до 65'С
А кажи па ква е таа работа

Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20
im0tep написа:Ами колега,проблема с прекъсването се оказа от бобина и след смяната и се оправи
Тази вечер четохме на един френд неговата,прекъсва яко,и на топло и на студено......дава грешка за температурен датчик.......,разкачахме бобините една по една и при всяко откачане,работата на мотора се променяше.........сменихме свещите и колата се оправи за около месец,сега отново прекъсва,дори понякога трудно пали.....яко въртене...1-3-5 пъти......никакви други грешки не излизат освен температурния датчик........в живи данни температурата която показва стои постоянно на 17 градуса..........при околна 0'С и температура на мотора от 45'С до 65'С
А кажи па ква е таа работа

П.С междудругото мотора му е доста омаслен......дали пък не се е позацапал датчика на коляновия вал и да бърка компа.......сега ми идва на ум
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20
meha написа:im0tep написа:Ами колега,проблема с прекъсването се оказа от бобина и след смяната и се оправи
Тази вечер четохме на един френд неговата,прекъсва яко,и на топло и на студено......дава грешка за температурен датчик.......,разкачахме бобините една по една и при всяко откачане,работата на мотора се променяше.........сменихме свещите и колата се оправи за около месец,сега отново прекъсва,дори понякога трудно пали.....яко въртене...1-3-5 пъти......никакви други грешки не излизат освен температурния датчик........в живи данни температурата която показва стои постоянно на 17 градуса..........при околна 0'С и температура на мотора от 45'С до 65'С
А кажи па ква е таа работа
С каква диагностика я гледахте? Щом не изкарва друго като грешка е мн възможно да е бобина.На мен Пресли ми я закачи с ИНПА.Бобината пак не излиза като грешка а просто данните на дефектиралата бобина са по ниски от на другите бобини.Моята прекъсваше като загрее колата само.
Сега се сетих ,че и при мен се получи това със свещите за около 3 седмици и после пак се появи проблема а си бях мислил ,че се е оправило от свещите.Така,че според мен се насочете към бобина или намерете някои с инпа да види коя бобина дава по слаби данни
Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20
im0tep написа:С каква диагностика я гледахте?
С аматьорска






И за мен това прекъсване си е чисто от бобина,ама айде де

Тоя карсофт има ли опция да се виждат данните на бобините

36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани