Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 02 Юни 2009, 16:40

на м52 датчика за температура на въздуха е в дебитомера вграден

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 02 Юни 2009, 17:07

anzak написа:на м52 датчика за температура на въздуха е в дебитомера вграден


M, не е вярно ;) В дебитомера са EVAP сензора и моторчето(клапа) за ниските. Говорим за 20 6 S3

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 02 Юни 2009, 18:31

мне, отдолу под колекторите е, там където се вкарва маркуча за клапана на картерните газове, точно до него, със напипване ще го намериш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 02 Юни 2009, 19:22

blacksapphire написа:
anzak написа:на м52 датчика за температура на въздуха е в дебитомера вграден


M, не е вярно ;) В дебитомера са EVAP сензора и моторчето(клапа) за ниските. Говорим за 20 6 S3

в грешка си колега :) в дебитомера е датчика за температура на въздуха само моторчето за ниските е под колекторите както е казал колегата а тоя евап на 90% не е в дебитомера той е отделна система за бензиновите пари от резервоара това за м52 6с3

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 02 Юни 2009, 19:29

evap е клапанчето за картерните газове, ICV e клапанчето за ниските - маркуча на евап влиза в дросела, на ICV влизат съответно след дебитомера, датчика за темп на вх в колекторите въздух IAC и TPS се намират на/до дросела ;) 520 1 ванос 20 6 S3 ;) При двойния ванос intake системата няма нищо общо :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 02 Юни 2009, 20:57

ти хептен са отнесе вятръра теб меен а относно датчика имаш право в смукателния колектор е ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 03 Юни 2009, 1:17

:D абе и аз така си говоря ама ме прескачате :) имал съм проблеми с него, затова го знам къде е, когато ми слагаха ГИ му бяха извадили буксата и после не могли да намерят къде да я включат и я бяха оставили да виси, две седмици търсих къде да я включа докато го открия :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 03 Юни 2009, 11:00

spacepl написа::D абе и аз така си говоря ама ме прескачате :) имал съм проблеми с него, затова го знам къде е, когато ми слагаха ГИ му бяха извадили буксата и после не могли да намерят къде да я включат и я бяха оставили да виси, две седмици търсих къде да я включа докато го открия :)


Колеги,много ме объркахте с тея сложните термени :mhihi: Последно кой датчик е в смукателния колектор???:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 03 Юни 2009, 11:23

Ako изключим всичко размисли по-горе и се върнем на първия ти пост - грешка 14 от доагностиката - за смяна ти е датчикът на дроселовата клапа TPS, който се намира от горната й страна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20

Мнение от meha » 21 Яну 2010, 22:24

оправи ли проблема колега :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20

Мнение от im0tep » 21 Яну 2010, 23:17

meha написа:оправи ли проблема колега :dunno:


Ами колега,проблема с прекъсването се оказа от бобина и след смяната и се оправи.Въпросния датчик за който говорят колегите по горе го смених с оригинален от Варна Карс,но след смяната му продължи да ми излиза тази грешка и така съм го оставил.Не ми прави никакви проблеми нито с разходен нито с динамика на колата.А стария датчик като го свалих си беше направо разтопен... :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20

Мнение от meha » 22 Яну 2010, 0:06

im0tep написа:Ами колега,проблема с прекъсването се оказа от бобина и след смяната и се оправи


Тази вечер четохме на един френд неговата,прекъсва яко,и на топло и на студено......дава грешка за температурен датчик.......,разкачахме бобините една по една и при всяко откачане,работата на мотора се променяше.........сменихме свещите и колата се оправи за около месец,сега отново прекъсва,дори понякога трудно пали.....яко въртене...1-3-5 пъти......никакви други грешки не излизат освен температурния датчик........в живи данни температурата която показва стои постоянно на 17 градуса..........при околна 0'С и температура на мотора от 45'С до 65'С

А кажи па ква е таа работа :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20

Мнение от meha » 22 Яну 2010, 0:11

im0tep написа:Ами колега,проблема с прекъсването се оказа от бобина и след смяната и се оправи


Тази вечер четохме на един френд неговата,прекъсва яко,и на топло и на студено......дава грешка за температурен датчик.......,разкачахме бобините една по една и при всяко откачане,работата на мотора се променяше.........сменихме свещите и колата се оправи за около месец,сега отново прекъсва,дори понякога трудно пали.....яко въртене...1-3-5 пъти......никакви други грешки не излизат освен температурния датчик........в живи данни температурата която показва стои постоянно на 17 градуса..........при околна 0'С и температура на мотора от 45'С до 65'С

А кажи па ква е таа работа :dunno:

П.С междудругото мотора му е доста омаслен......дали пък не се е позацапал датчика на коляновия вал и да бърка компа.......сега ми идва на ум
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20

Мнение от im0tep » 22 Яну 2010, 0:29

meha написа:
im0tep написа:Ами колега,проблема с прекъсването се оказа от бобина и след смяната и се оправи


Тази вечер четохме на един френд неговата,прекъсва яко,и на топло и на студено......дава грешка за температурен датчик.......,разкачахме бобините една по една и при всяко откачане,работата на мотора се променяше.........сменихме свещите и колата се оправи за около месец,сега отново прекъсва,дори понякога трудно пали.....яко въртене...1-3-5 пъти......никакви други грешки не излизат освен температурния датчик........в живи данни температурата която показва стои постоянно на 17 градуса..........при околна 0'С и температура на мотора от 45'С до 65'С

А кажи па ква е таа работа :dunno:


С каква диагностика я гледахте? Щом не изкарва друго като грешка е мн възможно да е бобина.На мен Пресли ми я закачи с ИНПА.Бобината пак не излиза като грешка а просто данните на дефектиралата бобина са по ниски от на другите бобини.Моята прекъсваше като загрее колата само.

Сега се сетих ,че и при мен се получи това със свещите за около 3 седмици и после пак се появи проблема а си бях мислил ,че се е оправило от свещите.Така,че според мен се насочете към бобина или намерете някои с инпа да види коя бобина дава по слаби данни

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20

Мнение от meha » 22 Яну 2010, 10:55

im0tep написа:С каква диагностика я гледахте?


С аматьорска :mhihi: :mhihi: :mhihi: Карсофт :mhihi: :mhihi: :mhihi:

И за мен това прекъсване си е чисто от бобина,ама айде де :confused:
Тоя карсофт има ли опция да се виждат данните на бобините :confused:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook