Проблем с паленето и др. Моля за съвети,колеги

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 11.01.2009
Местоположение: Edinburgh,Scotland; Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36 328i
Мечтае да кара: ALPINA B10 Bi-Turbo

Проблем с паленето и др. Моля за съвети,колеги

Мнение от kocaka » 02 Юни 2009, 16:44

Здравейте,колеги!Сега на дълго и нашироко ще обесня какъв ми е проблема и моля ако някой се е срещал с този проблем или знае нещо по въпроса да ми помогне.Така,проблема се състой в това - сутрин пали много трудно/въртя 3-4 пъти на стартер докато запали/.След като запали оставям да поработи известно време(1-3мин.) и като подам по рязко педала на газта се задавя леко и тогава се изфорсирва.Понякога,обаче като подам така рязко,не само се задавя,но и гърми леко в кутията на въз. филтър.След като,обаче достигне нормалната температура си пали нормално.Този проблем да отбележа си е на бензин,не е на газ.Сега искам да отбележа,че това се получи малко след като смених резервоар,но не съм купил нов, а втора употреба,но доста запазен.След като го сложих,обаче явно нещо е запушен одушника или тези метални тръбички в самия резервоар,защото става някакъв страшен вакум и сгъва целия резервоар.За целта за да може да издиша махнах уплътнението на капачката на резервоара,като по бърз вариант.Искам да разбера,възможно ли е от това да прави някакъв проблем и да пали трудно?Моля за помощ!!! :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 02 Юни 2009, 16:48

Предполагам, че е бедна сместа, за това така гърми.
Оправи си резервоара

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 11.01.2009
Местоположение: Edinburgh,Scotland; Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36 328i
Мечтае да кара: ALPINA B10 Bi-Turbo

забравих нещо!!!

Мнение от kocaka » 02 Юни 2009, 16:49

Става въпрос за Е34 М20 да доуточня

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 11.01.2009
Местоположение: Edinburgh,Scotland; Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36 328i
Мечтае да кара: ALPINA B10 Bi-Turbo

Мнение от kocaka » 02 Юни 2009, 16:53

Какво да направя с този резервоар?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 02 Юни 2009, 17:01

Според мен е температурен датчик ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 11.01.2009
Местоположение: Edinburgh,Scotland; Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36 328i
Мечтае да кара: ALPINA B10 Bi-Turbo

Мнение от kocaka » 02 Юни 2009, 18:20

И аз така мисля,че може би е темп. датчик на въздуха и не се получава правилна смес.Обаче,как да установя че е от него на 100%?Някаква методика на замерване ако знаеш да ми споделиш ще съм ти благодарен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 02 Юни 2009, 18:34

слагаш 1к съпротивление на буксата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 02 Юни 2009, 20:03

Нещо от въздоха ще да е я си почисти и стъпковото моторче и огледай всички маркучи за въздох дали са здрави


Едит 1 - аве недочетох това горното е ако си изолирал резервоара от проблема


А наскоро да си сменял бензинов филтер - може в новия ти стар резервоар да е имало яко гнясти
Последна промяна saint85 на 02 Юни 2009, 20:43, променена общо 2 пъти
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Мнение от Sasho.85 » 02 Юни 2009, 20:37

Един глас и от мен за датчика на охлаждащата течност. Може да го провериш с мултицет. Съпротивлението между двете крачета ако е 2,3-2,7 килоома датчика показва температура 17-23 градуса, което при студен двигател е наред. Съпротивление от 0,3-0,36килоома отговаря на температура 77-83 градуса. Съпротивление 8,2-10,5 килоома отговаря на -7,-13 градуса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 11.01.2009
Местоположение: Edinburgh,Scotland; Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36 328i
Мечтае да кара: ALPINA B10 Bi-Turbo

Мнение от kocaka » 04 Юни 2009, 23:08

Колеги,открих проблема с резервоара.Обаче проблема с паленето и задавянето при форсиране си остава.Сега мисля,че би могло да бъде от сензора за положението на дроселната клапа,но незнам стойностите и как точно се замерва,тъй като са три крачета.Моля,ако някой знае нещо да обажда!Също така как се замерва темп. датчик на въздуха,тъй като е 4 крачета? :help: :help:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook