маслен филтър
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- plam81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 28.05.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
- Мечтае да кара: М5
Колега сега виждам ,че мислиш да слагаш Мотул.Не си спомням добре но моита се разчука или с Мотул или с Тотал ,не си спомням кое беше по точно от двете.Сега съм с некво Английско и пак от време на време се чуват тия повдигачи.
Но мисля тия дни да слагам Кастрол ,от колегата от форума.Дано се оправи с него.
Като я купих не издаваше никакви звуци
.Нито топла нито студена,а сега рядко но и в двата спучея.
Но мисля тия дни да слагам Кастрол ,от колегата от форума.Дано се оправи с него.
Като я купих не издаваше никакви звуци

Понеже обещах да споделя след смяната на маслото:
Значи общо взето промяна няма,продължава да се
чува (на място като работи колата) чукане на повдигач(и)
или клапани(аз си мисля че е от това),не знам дали така си работи колата или аз се вманиачавам,все си мисля че тоя мотор май трябва да работи
по добре,в смисъл почти да не разбереш че колата е дизел.
Друго което забелязвам е че на различните предавки този звук се чува по-малко или повече(най не се чува на N,най се чува на D),
при колегите с автомат да кажат и при тях ли е така.Чакам мнения,без нападки,можех да пиша че сега всичко е ок.и колата не се чува че работи с новото масло и т.н.
Значи общо взето промяна няма,продължава да се
чува (на място като работи колата) чукане на повдигач(и)
или клапани(аз си мисля че е от това),не знам дали така си работи колата или аз се вманиачавам,все си мисля че тоя мотор май трябва да работи
по добре,в смисъл почти да не разбереш че колата е дизел.
Друго което забелязвам е че на различните предавки този звук се чува по-малко или повече(най не се чува на N,най се чува на D),
при колегите с автомат да кажат и при тях ли е така.Чакам мнения,без нападки,можех да пиша че сега всичко е ок.и колата не се чува че работи с новото масло и т.н.
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Сложи една идея по-гъсто виж дали ще се оправи. Аз карам с Castrol Magnatec 10W40 и съм много доволен.
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Ало, форумния гуру със средно от техникума ДВГ
НОВИЯТ Castrol Magnatec DIESEL 10W40 B3 и неговите Интелигентни молекули за активна и продължаваща защита, поддържат Вашия автомобил в перфектна кондиция по-дълго. Тествано и одобрено от ACEA и API. Независимите изследвания доказват, че 75% от износването става точно в тези първи минути на работа на двигателя. За дизеловите двигатели, това е дори по-критично, тъй катоте се загряват до оптимална работна температура по-бавно. Castrol Magnatec Diesel 10W-40 B3 е напълно различен. Уникалната му формула, базирана на специално обработенитемолекули на използваните синтетични естери, му дававъзможност да се прикрепи като магнит и задържи за дълъг период върху металните повърхности. Castrol Magnatec Diesel 10W-40 B3 е полусинтетично моторно масло, подходящо за използване в съвременните дизелови автомобилни двигатели, включително турбо двигатели и такива с директно впръскване, където производителят препоръчва ACEA A3/B3 и /или API SL/CF SAE 10W-40. Интелигентни молекули, които знаят къде да отидат.
Анализите на повърхността на смазваните повърхности доказват, че молекулите полепват плътно и създават стабилен маслен филм, там където е най-голям риска от износване. Създава се постоянен защитен филм точно на местата, където това е най-необходимо, предразположени най-много към износване (например коляновия вал). Измерването на износването в реално време, осъществявано по най-съвременни способи, показва, че Magnatec надвишава многократно нивото на защита спрямо конвенционалните масла, в периода на „студения” старт.
Интелигентните молекули на Magnatec – полепват по металните повърхности на двигателя и осигуряват оптимална работа и допълнително ниво на защита, посредством уникалния маслен филм, който създават от момента, в който стартирате двигателя и след това. По този начин двигателя става устойчив на износване, независимо от условията и начина на шофиране.

НОВИЯТ Castrol Magnatec DIESEL 10W40 B3 и неговите Интелигентни молекули за активна и продължаваща защита, поддържат Вашия автомобил в перфектна кондиция по-дълго. Тествано и одобрено от ACEA и API. Независимите изследвания доказват, че 75% от износването става точно в тези първи минути на работа на двигателя. За дизеловите двигатели, това е дори по-критично, тъй катоте се загряват до оптимална работна температура по-бавно. Castrol Magnatec Diesel 10W-40 B3 е напълно различен. Уникалната му формула, базирана на специално обработенитемолекули на използваните синтетични естери, му дававъзможност да се прикрепи като магнит и задържи за дълъг период върху металните повърхности. Castrol Magnatec Diesel 10W-40 B3 е полусинтетично моторно масло, подходящо за използване в съвременните дизелови автомобилни двигатели, включително турбо двигатели и такива с директно впръскване, където производителят препоръчва ACEA A3/B3 и /или API SL/CF SAE 10W-40. Интелигентни молекули, които знаят къде да отидат.
Анализите на повърхността на смазваните повърхности доказват, че молекулите полепват плътно и създават стабилен маслен филм, там където е най-голям риска от износване. Създава се постоянен защитен филм точно на местата, където това е най-необходимо, предразположени най-много към износване (например коляновия вал). Измерването на износването в реално време, осъществявано по най-съвременни способи, показва, че Magnatec надвишава многократно нивото на защита спрямо конвенционалните масла, в периода на „студения” старт.
Интелигентните молекули на Magnatec – полепват по металните повърхности на двигателя и осигуряват оптимална работа и допълнително ниво на защита, посредством уникалния маслен филм, който създават от момента, в който стартирате двигателя и след това. По този начин двигателя става устойчив на износване, независимо от условията и начина на шофиране.
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
WALL написа:blacksapphire написа:Ало, форумния гуру със средно от техникума ДВГ
![]()
Ало имам и висше образование! Абе ти не ме познаваш и за това така лаеш, ама ако ме познаваше нямаше и гък да кажеш ама. Ще те дера да знаеш от сега... ама като ме видиш тогава ще разбереш на кого си се нахулил....
Не ти личи висшето


- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Евала, ти си истински гуру
Явно висшето ти е нацинална сигурност във Варненски свободен.
Демонстрираш поведение, всяващо респект. Ако така възпитаваш децата си, ти гарантирам, че дори могат да те надминат по интелект. Теб някой явно доста ти е ритал камбаната
и те е 




Демонстрираш поведение, всяващо респект. Ако така възпитаваш децата си, ти гарантирам, че дори могат да те надминат по интелект. Теб някой явно доста ти е ритал камбаната


- X-citer
- АЗ СЪМ ТОЛЕРИРАН :)
-
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 15.09.2003
- Местоположение: БИАД. Снощи най-културно си излизах от там и някой ме настъпи по ръката
- Пол: Мъж
- Кара: E53 Х5 3.0d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
blacksapphire, WALL, ще ви помоля да си разрешавате личните дразги на ЛС или на живо! Не е нужно целия форум да ви чете остроумията, а администраторския екип да чисти всяка една тема в която се разпишете.

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани