Ремонт на блок
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- hipo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: У селу
- Пол: Мъж
- Кара: само COUPE-та
- Мечтае да кара: М3 pick up
Ремонт на блок
имам блок от М20Б25 който го купих на старо и после се оказа че са ме преб..и питах тук таме и мнения бол едни казват престаргване с ризи друг казва че щяло да ги разтопи нямало да има добро охлаждане и т.н. а до колкото знам бутала за парви ремонт трудна работа а пък и скъпо(криза).
- rahoGabroveca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА
Re: Ремонт на блок
hipo написа:имам блок от М20Б25 който го купих на старо и после се оказа че са ме преб..и питах тук таме и мнения бол едни казват престаргване с ризи друг казва че щяло да ги разтопи нямало да има добро охлаждане и т.н. а до колкото знам бутала за парви ремонт трудна работа а пък и скъпо(криза).
не се занимавай с глупости

- rahoGabroveca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Изкаш да кажеш че си си купил окомплектован блок М20Б25 и се е оказало че буталата са се свили а цилиндрите са със ръб и са станали на ЕЛИПСА и тн.
ако е така замери го ако позволява да смениш само сегментите ,ако ключовете не са много големи де ако ли не някви бутала настаро със следващ ремонт>шлайф сегменти итн.
ако е така замери го ако позволява да смениш само сегментите ,ако ключовете не са много големи де ако ли не някви бутала настаро със следващ ремонт>шлайф сегменти итн.
<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
шлайф ,ако позволява и нови буталца от висеко или дже-е 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
до 0.35 0.40 (ключ на нови сегменти) ги сменявай иначе не си струва по добре друг мотор (158 лв цена без отстъпка,марка SM )BMWPower написа:Изкаш да кажеш че си си купил окомплектован блок М20Б25 и се е оказало че буталата са се свили а цилиндрите са със ръб и са станали на ЕЛИПСА и тн.
ако е така замери го ако позволява да смениш само сегментите ,ако ключовете не са много големи де ако ли не някви бутала настаро със следващ ремонт>шлайф сегменти итн.
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Явчо -ти пак четеш м<у редовете ,пича изка да скалъпи някъв матор за по-евтинко не всеки има кинти като тебе разбери го тва нещо форума е сиромашки а и както каза колегата уж е криза няква измислена ,
най добре ще е едни нови бутала 900лв са със мноооооо отстъпки на МАЛЕ или КАРЛ ШМИД -цената е еднагва и едни КОЛБЕН РИНГОВЕ на ГЬТЦЕ или други(250-300-400лв) шлайфистки работи над 300лв комплект гарнитури 250 300лв и тн. и разходомера се спука вече ,по главата кат се почнат водачи обработка легла чело итн клапани гумички ааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааанемога
и така
най добре ще е едни нови бутала 900лв са със мноооооо отстъпки на МАЛЕ или КАРЛ ШМИД -цената е еднагва и едни КОЛБЕН РИНГОВЕ на ГЬТЦЕ или други(250-300-400лв) шлайфистки работи над 300лв комплект гарнитури 250 300лв и тн. и разходомера се спука вече ,по главата кат се почнат водачи обработка легла чело итн клапани гумички ааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааанемога
и така

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
..ми да се мета на жигулката тогава
..а тва за парата не го споменавай
..по-добре веднъж,отколкото няколко пъти да се прави нещо
..иначе циганийка винаги може да се направи 





С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
аз правих глава скоро 12 нови легла и 12 нови клапана по мое желание и всички други шукарий без реглажа на клапаните 345 лв тва цена с мноооооо голяма отстъпка за мен който мисли че ше скалъпи нещо по тънко се лъже или ше го прави 2 пъти или повече и то пак излиза тройно или го прави като хората или не го пипай !!!BMWPower написа:Явчо -ти пак четеш м<у редовете ,пича изка да скалъпи някъв матор за по-евтинко не всеки има кинти като тебе разбери го тва нещо форума е сиромашки а и както каза колегата уж е криза няква измислена ,
най добре ще е едни нови бутала 900лв са със мноооооо отстъпки на МАЛЕ или КАРЛ ШМИД -цената е еднагва и едни КОЛБЕН РИНГОВЕ на ГЬТЦЕ или други(250-300-400лв) шлайфистки работи над 300лв комплект гарнитури 250 300лв и тн. и разходомера се спука вече ,по главата кат се почнат водачи обработка легла чело итн клапани гумички ааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааанемога
и така
Поздрави,
Ремъка!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- rahoGabroveca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА
remaka написа:аз правих глава скоро 12 нови легла и 12 нови клапана по мое желание и всички други шукарий без реглажа на клапаните 345 лв тва цена с мноооооо голяма отстъпка за мен който мисли че ше скалъпи нещо по тънко се лъже или ше го прави 2 пъти или повече и то пак излиза тройно или го прави като хората или не го пипай !!!BMWPower написа:Явчо -ти пак четеш м<у редовете ,пича изка да скалъпи някъв матор за по-евтинко не всеки има кинти като тебе разбери го тва нещо форума е сиромашки а и както каза колегата уж е криза няква измислена ,
най добре ще е едни нови бутала 900лв са със мноооооо отстъпки на МАЛЕ или КАРЛ ШМИД -цената е еднагва и едни КОЛБЕН РИНГОВЕ на ГЬТЦЕ или други(250-300-400лв) шлайфистки работи над 300лв комплект гарнитури 250 300лв и тн. и разходомера се спука вече ,по главата кат се почнат водачи обработка легла чело итн клапани гумички ааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааанемога
и така
Поздрави,
Ремъка!!!
ааа-така..
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
тва за главата
а нови гарнитури,болтове,семеринги,гумички за кавалите,евентуално и някоя и друга кубиличка или валче,ангр.ремък+ролка и водна помпа,свещи,кабели,чист.дюзи,масло,антифризец,термостатец,виско и кво стана ..после феродото ще изпусне,ама ще го наковем...следват помпите една по една,ама и тях при Кольо Гумичката в Княжево ще занесем
.... и т.н. докато не се върнем на първия проблем 




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- hipo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: У селу
- Пол: Мъж
- Кара: само COUPE-та
- Мечтае да кара: М3 pick up
Тва с замерването си пада малко схема трудна работа щото някои умник преди мене го е ошлаифал пилил и или там какото се сетиш ръба коите се е получил от износването и малко елипса си пада. Интерисува при евентоален шлаиф (безризи около 250лв) какви бутала могат да се сложат (говорим за не нови). А за ризи никои не спомена нищо като вариант. Удачен ли е някои пробвал ли е.
- hipo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: У селу
- Пол: Мъж
- Кара: само COUPE-та
- Мечтае да кара: М3 pick up
да го сменям че аз оня месец го купих то ако ставаше така лесно. колега ,,Явор" ти продаваш части всякви за Е30 колко върви долу горе такъв блок. че тука в нашия краи поразпитах и като им кажа какво търся те викат ,,У туи якцизния то скъпа пък че и го няма".
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани