За всички колеги с 324 тд и 524тд
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
кат гледам какво пише: в кара:...май ти си баткатаamd написа:Той е богат.



Последна промяна ///Явор на 24 Май 2009, 21:58, променена общо 1 път

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Толкова много разновидности на мотори М10 М20 М30 М40 М42 М43 М44 М50 М52 .....да ре4ем еин двигател м42 с турбина би ли харчил много повече от такъв без турбина....(да де то няма какда не харчи повече)От толкова много постове дет съм изчел сигурно целия форум ,май няма бензинов мотор който да си няма някаква детска болест,ама то си зависи и как го експлоатираш на мен не ми трява нещо да се състезавам,мен ми трябва да ускорява добре ,да не харчи много (сравнение с дизела ще е къде къде повече )поне мое мнение..

- BMWfenomen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 4.09.2007
то не е само да го прочетеш трее и да го разбереш
успех и от мен...тая дума турбо е мръсна дума вече

успех и от мен...тая дума турбо е мръсна дума вече


- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Всичко с времето си ....лека по лека стават хубавите неща ,макар че да ти кажа не ми се чака хич ...
)Много се кефя на Dizzel на изпалнението м42 с турбо ,,,,200+ коня точно това ми се иска когато ти трябва мощ я имаш а през останалото време нормално каране вярвам с нормален разход..

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
успех колега,лека нощ и да сънуваш приятни сънища 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
то кат да сложиш на местото на м40,м42 матор.и да се опраиш с чип-тунингаporostorm написа:успех с начинанието м42 с турбо, изкара го детска работа направо


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Лека Явка...незнам аз напоследък само ГНП та сънувам...
Голяма хамалогия ще да е от дизела на бензин ...Явката каза че е бил голям филма...сигурно е така но явно не е невъзможно

Голяма хамалогия ще да е от дизела на бензин ...Явката каза че е бил голям филма...сигурно е така но явно не е невъзможно

- stinkata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 6.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD
Митко един въпрос как ще каюжеш на помпата да даде повече нафта като надуе турбото? Трябва на мех. ГНП да се сложи вакумен турбо регулатор който да дава дава принудително нафта. Един приятел напрви една 524 с мех. помпа , но така и не направиха турбото да работи със света.
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
stinkata написа:Митко един въпрос как ще каюжеш на помпата да даде повече нафта като надуе турбото? Трябва на мех. ГНП да се сложи вакумен турбо регулатор който да дава дава принудително нафта. Един приятел напрви една 524 с мех. помпа , но така и не направиха турбото да работи със света.
Здравей,можеш ли да дадеш малко повече за тази операция,искаш д ами кажеш че аз както съм решил да слагам механично гнп няма как да го натегна да пуска повече нафта...и няма да има показателите на ел гнп то ли....и аз съм си мислел как точно се прави с това гнп дали ще е по бърза(повече ряз ) с механичното или да правя ел=гнп то ама там отива на много пара и нес е знае дали ше просъществува много време...другия вариант който ми се върти засега е време е за нещо бензиново да размърка под капака;)))
- stinkata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 6.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD
По въпроса за мах ГНП.В момента при теб цялата работа - определяне на пусково количество, милиграми на ход и предварение го прави компютера на колата. Малкия преви предварението и т.н....Когато поставиш мех. помпа вие ще я нагласите на предварение и т. н. ще направите настройката на колата. Отам на татък става интересно. Първо трябва с нещо да даваш газ. Трябва ти педал с жило. След това трябва да нагласите регулатора на оборотите (Той обикновенно се намира отгоре на помпата).Защото с изменение на оборотите трябва даа ти се увеличава и предварението примерно на около 800 оборта трябва да е 8 градуса +-1 а на горе се увеличава . Проблема идва от там че в момента с увеличаване на оборотите надува и турбото. МАП сензора оределя какво е налягането във всмукателния колектор и предава този сигнал на комютъра и от там той дава сигнал на помпата да промени количеството подавано гориво. Защото ако няма гориво сместа става прекалено бедна и двигателя няма мощност и загрява. Аз досега не съм виждал помпа от бмв с регуатор от налягането. Такива има на стсрите VW i AUDI.Тия моите познати просто си смениха помпата с мех. и изхвърлиха турбото и бмв то стана 324д. Теб какъв тие проблема на гнп то?
При мен проблема за не вървянето на колата беше от мап сензора и регулатора на турбото те бяха свършили курса и колата ту беше като самолет ,ту като москвич на газ
По принцип гнп върви някаде около 300-400лв. при нас. Ако е толкова зле си намери друго. Иначе елемета е 500лв. нов ,а блока с потенциометъра е малко повече.
При мен проблема за не вървянето на колата беше от мап сензора и регулатора на турбото те бяха свършили курса и колата ту беше като самолет ,ту като москвич на газ

По принцип гнп върви някаде около 300-400лв. при нас. Ако е толкова зле си намери друго. Иначе елемета е 500лв. нов ,а блока с потенциометъра е малко повече.
- stinkata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 6.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD
Ако си решил за бензинов мотор.(това е вредно гориво) доста сполучливо става М50 на Е30 картер от е 34 и малко по късо дифче.
Иамам колега който кара такова и върви добре

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Здравей,благодаря ти първо за изчерпателния отговор.
Да ти кажа за гнп то неговите болки какви са.
Колата като я запаля,тресе ,(понякога не ,понякога имам чувстото че ще излезе от коша
мотора)
Пуши Бяло отзад в началото,мощността която имаше преди вече я няма,трябва да понапомпя
няколко пъти педала за да тръгне да върви,Като я карам на по дълъг път каот не си
мърдам крака известно време и изведнъж тръгна да ускорявам няма никой на педала,преди
минаваше 4500 оборота без проблем ,сега и до 4000 не може да стигне.Явно гнп то си е
заминало вече не вярвам да е от мотора,докато не го отворя и да видя какво е вътре,а
ако е спукан блока направо го хвърлям,слагам бензинов,без да се замисля,ако есамо глава
вярвам ше се опитам да я направя защото явно пак продължава да гори вода,единия кабел
на умната дюза долу при буксата се държи на два косъма,Може ли от умната дюза да прави
този проблем,другото което ме притеснява(ще го напиша с големи букви да се вижда)КАТО Я
ЗАПАЛЯ СУТРИН И ОТЗАД СЛЕД АУСПУХА ОГРОМНА СЛЕДА ОТ МАСЛО (ПРЪСКИ).,,,и много ме
притеснява (преди не го е правила)Искаш да кажеш че ако сложа механичното турбо да
забравя и за чип и няма да е посъщия начин ,няма ли да мога да използвам стария
педал,а жило само да си купя.НА 324 имА ли МАП и къде МОГА Д АГО НАМЕРЯ ,а регулатора
на турбото ( кое му се спича) да не говорим за вакумния регулатор.Преди колата как се
сучешее не е истина.За механичното ли вървят по 300 400 лв при вас.
"Иначе елемета е 500лв. нов ,а блока с потенциометъра е малко повече."
Говорим за ново Гнп и електрониката с пистите отгоре където е на гнп то)
А относно дали бензин дали дизел незнам дали м50 то ще има акъв разход като м21 то обаче както казва Бате Явор с един бензинов мотор ще има по малко ядове(мислих си за газово като сложа бензин) ама по добре само на бензин).Дай съвет ако може
Да ти кажа за гнп то неговите болки какви са.
Колата като я запаля,тресе ,(понякога не ,понякога имам чувстото че ще излезе от коша
мотора)
Пуши Бяло отзад в началото,мощността която имаше преди вече я няма,трябва да понапомпя
няколко пъти педала за да тръгне да върви,Като я карам на по дълъг път каот не си
мърдам крака известно време и изведнъж тръгна да ускорявам няма никой на педала,преди
минаваше 4500 оборота без проблем ,сега и до 4000 не може да стигне.Явно гнп то си е
заминало вече не вярвам да е от мотора,докато не го отворя и да видя какво е вътре,а
ако е спукан блока направо го хвърлям,слагам бензинов,без да се замисля,ако есамо глава
вярвам ше се опитам да я направя защото явно пак продължава да гори вода,единия кабел
на умната дюза долу при буксата се държи на два косъма,Може ли от умната дюза да прави
този проблем,другото което ме притеснява(ще го напиша с големи букви да се вижда)КАТО Я
ЗАПАЛЯ СУТРИН И ОТЗАД СЛЕД АУСПУХА ОГРОМНА СЛЕДА ОТ МАСЛО (ПРЪСКИ).,,,и много ме
притеснява (преди не го е правила)Искаш да кажеш че ако сложа механичното турбо да
забравя и за чип и няма да е посъщия начин ,няма ли да мога да използвам стария
педал,а жило само да си купя.НА 324 имА ли МАП и къде МОГА Д АГО НАМЕРЯ ,а регулатора
на турбото ( кое му се спича) да не говорим за вакумния регулатор.Преди колата как се
сучешее не е истина.За механичното ли вървят по 300 400 лв при вас.
"Иначе елемета е 500лв. нов ,а блока с потенциометъра е малко повече."
Говорим за ново Гнп и електрониката с пистите отгоре където е на гнп то)
А относно дали бензин дали дизел незнам дали м50 то ще има акъв разход като м21 то обаче както казва Бате Явор с един бензинов мотор ще има по малко ядове(мислих си за газово като сложа бензин) ама по добре само на бензин).Дай съвет ако може
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани