шум в мотора-525 тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
шум в мотора-525 тдс
колеги филма е следния,чува се някво чукане[хлопане]в мотора,най добре се чува в ниските обороти.възможно ли е да е от маховика защото като сменях съединителя преди около година ми казаха че и маховика не е добре.
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
WALL написа:Това чукане е много относително да се каже, дали е от маховик или от друго нещо. Най-малко така от разстояние без да се чуе шума... Ако си с ръчни скорости при натиснат съединител има ли го? Ако го няма то е от първичния вал/лагера на скоростната кутия. За такъв шум се слуша отгоре двигатела и отдолу в канал, дори има и специални слушалки... Маховика трябва да бие вибрации да има....
Здравейте колеги! Постоянно следа темите, защото имам подобен проблем, който се появи няколко месеца след като я купих и все още си го има, а съм ходил на 1000 места вече, и никой не може да каже на какво се дължи. имам едно особено чукане като на колегата и тракане от мотора( 525ТДС) предимно при загрял мотор. Като натисна съединителя нищо не се променя. Също така има едно колебание на оборотите 750-790, и тогава мотора притриса на някакви равни интервали, не постоянно. Дано някой може да помогне! Иначе колата върви като бясна, харчи в норми и всичко е наред. Може би е механичен проблема, знам ли.
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
drajevski написа:wall днес я пробвахме,значи това хлопане се чува само когато е на обороти,при леко подаване на газ изчезва.кво ще кажеш за демпферната шайба ама как да разбера със сигурнот дали е от нея
Бележи я с един фулмастер отпред,през половината диаметър,и след това я запали и изгаси няколко пъти,за да разбереш дали се разместват о-пръстените които държат гумения тампон,макар че незнам до колко е ефектен тоя начин
трябва ли да сваля тая шайба на която е ремъка на климатаhobotqnin написа:drajevski написа:wall днес я пробвахме,значи това хлопане се чува само когато е на обороти,при леко подаване на газ изчезва.кво ще кажеш за демпферната шайба ама как да разбера със сигурнот дали е от нея
Бележи я с един фулмастер отпред,през половината диаметър,и след това я запали и изгаси няколко пъти,за да разбереш дали се разместват о-пръстените които държат гумения тампон,макар че незнам до колко е ефектен тоя начин
- ///M-Power
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 17.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46
- Мечтае да кара: ///M-power
И аз имам абсолутно сащия проблем и аз я карах на 1000 места и никои неможе да ми каже със сигорност какво е, на празен ход се чува някакво глухо клопане и като подам малко газ и изчезва иначе си върви и работи перфектно. Да аобавя че клопането се появява като позагрее двигатела и че не е 2.5тдс а 1.8тдс 

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
.Как гнп-то колега що за презумция ,сваляи ремьците и пали мотора да се разтовари демфера,нищо яудно и обтегача на 5-каналния ремьк да е проблемен ,сваляи ,гледаи ,слушаи.успехdrajevski написа:загадка,аз имам чувството че е гнп-то.ще караме така докато се строши напално това което хлопа
може и тоя обтегач да е,защото ремъка сякаш не е обтегнат добре.като подам газ се изпава добреpresko79 написа:.Как гнп-то колега що за презумция ,сваляи ремьците и пали мотора да се разтовари демфера,нищо яудно и обтегача на 5-каналния ремьк да е проблемен ,сваляи ,гледаи ,слушаи.успехdrajevski написа:загадка,аз имам чувството че е гнп-то.ще караме така докато се строши напално това което хлопа
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
presko79 написа:.Как гнп-то колега що за презумция ,сваляи ремьците и пали мотора да се разтовари демфера,нищо яудно и обтегача на 5-каналния ремьк да е проблемен ,сваляи ,гледаи ,слушаи.успехdrajevski написа:загадка,аз имам чувството че е гнп-то.ще караме така докато се строши напално това което хлопа
за кой обтегач става въпрос колега,и какво значи да се разтовари демфера,от какво.Какъв ефект се постига.Мерси предварително
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
/quote]
за кой обтегач става въпрос колега,и какво значи да се разтовари демфера,от какво.Какъв ефект се постига.Мерси предварително[/quote] значи колега става вьпрос за следното ,шаибата на коляновия вал е двумасова т.е.с демпфер тя вьрти водна помпа генератор хидравлик барабар с 2 ролки ,климатика е с отделен 4 канален ремьк но от сьщата шаиба ,идеята е следната едната ролка е лагер обтегач и има амортисьор ,които е чест проблем на ТДС ако се свали 5-каналния ремьк ще се разтовари демпфера и ще проличи дали проблема е в него тои може да се оцени и визуално както и отегача,но мотора не бива да работи повече от минута две тьи като все пак няма да има водна помпа ,сьщо така може да се прецени има ли допьлнителни паразитни шумове от ролки или хидравлик и т.н.
за кой обтегач става въпрос колега,и какво значи да се разтовари демфера,от какво.Какъв ефект се постига.Мерси предварително[/quote] значи колега става вьпрос за следното ,шаибата на коляновия вал е двумасова т.е.с демпфер тя вьрти водна помпа генератор хидравлик барабар с 2 ролки ,климатика е с отделен 4 канален ремьк но от сьщата шаиба ,идеята е следната едната ролка е лагер обтегач и има амортисьор ,които е чест проблем на ТДС ако се свали 5-каналния ремьк ще се разтовари демпфера и ще проличи дали проблема е в него тои може да се оцени и визуално както и отегача,но мотора не бива да работи повече от минута две тьи като все пак няма да има водна помпа ,сьщо така може да се прецени има ли допьлнителни паразитни шумове от ролки или хидравлик и т.н.
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
значи колега става вьпрос за следното ,шаибата на коляновия вал е двумасова т.е.с демпфер тя вьрти водна помпа генератор хидравлик барабар с 2 ролки ,климатика е с отделен 4 канален ремьк но от сьщата шаиба ,идеята е следната едната ролка е лагер обтегач и има амортисьор ,които е чест проблем на ТДС ако се свали 5-каналния ремьк ще се разтовари демпфера и ще проличи дали проблема е в него тои може да се оцени и визуално както и отегача,но мотора не бива да работи повече от минута две тьи като все пак няма да има водна помпа ,сьщо така може да се прецени има ли допьлнителни паразитни шумове от ролки или хидравлик и т.н.[/quote]presko79 написа:/quote]
за кой обтегач става въпрос колега,и какво значи да се разтовари демфера,от какво.Какъв ефект се постига.Мерси предварително
горе долу ми стана ясно.Видимо амортисьорчето е омаслено,но ще опитам така както казваш.а нещо друго,освен ролката и демфера може ли да дава такъв проблем,като датчик на колянов вал или някои друг датчик,защото имам колебание на оборотите в граници:750-790
- ///M-Power
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 17.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46
- Мечтае да кара: ///M-power
И това съм пробвал колега свалих всички ремъци отпред и пак не изчезва това проклето клопане и в ДАРУ КАР го карах и там ми казаха че трябва да се отвори мотора! Но нещо не ми е оферта пак и нещо не им вярвам много че и те са поизгладнели в тая криза
и си търсат жертви за скъпи ремонти 


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани