Колеги май реиката си заминава
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dirrty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525TDS Touring
Здравейте колеги и аз съм със същите проблеми. Скърца, като завивам има някакво пукане и на дупките се чува едно тропане като на накрайник. Дали има шанс да се рециклира или не. И дали е рейката изобщо
не е
така описано, не ми звучи да е рейка. По окачването е и на мен ми го направи зимата, не е голяма болка, в дару ми излезе под 150 лв
- Dirrty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525TDS Touring
Re: не е
SNK написа:така описано, не ми звучи да е рейка. По окачването е и на мен ми го направи зимата, не е голяма болка, в дару ми излезе под 150 лв
Колега какво се оказа, че ти взеха толкова малко пари
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
металното почукване особено ясно изразено на вълнообразни неравности и легнали полицаи ако всичко друго по окачването е ок си е хлабина на рейката
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Аз мойта вчера я рециклирах и първото впечатление при тестовете по софийските улици е ... все едно карам друга кола, няма троп, няма лоп. През дупките, паветата и релсите минава мазно, мазно. Надявам се радостта ми да не е за кратко и да изкара поне 1-2 години.
Ето сервиза в който я рециклирах http://hydraulicsbg.com/aboutus.html , ако се зачетете в сайта ще видите, че всъщност това е сервиза в който Дару(а и не само те са се доверили на сервиза) носят рейките за рециклиране, и предполагам знаете колко пари искат после, а на мен удоволствието ми струваше 100лв.(все пак моята не е била толкова зле, но макса е 200 лв.) и 60лв. на майстор за демонтаж-монтаж. Искам да добавя само, че рейката ви я връщат все едно я взимате от магазина, и няма вариант да не стане рециклажа, в най лошия случай трябва да си намерите читав прът (по думите на пичовете в сервиза)...но да не бързам с хвалебствията, все пак карам от 1 ден с "новата" рейка.
Целта ми не е да рекламирам сервиза
Ето сервиза в който я рециклирах http://hydraulicsbg.com/aboutus.html , ако се зачетете в сайта ще видите, че всъщност това е сервиза в който Дару(а и не само те са се доверили на сервиза) носят рейките за рециклиране, и предполагам знаете колко пари искат после, а на мен удоволствието ми струваше 100лв.(все пак моята не е била толкова зле, но макса е 200 лв.) и 60лв. на майстор за демонтаж-монтаж. Искам да добавя само, че рейката ви я връщат все едно я взимате от магазина, и няма вариант да не стане рециклажа, в най лошия случай трябва да си намерите читав прът (по думите на пичовете в сервиза)...но да не бързам с хвалебствията, все пак карам от 1 ден с "новата" рейка.
Целта ми не е да рекламирам сервиза

- plam81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 28.05.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
- Мечтае да кара: М5
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
plam81 написа:Някой реики имат винт за обиране на хлабината.
Някои можели да каже къде точно се намира?
Точно там където кормилния прът се свързва с рейката, от долната страна, но не се занимавай с това. На мене така ми обраха хлабината, че после едва завивах, и щях да се пребия на 2-3 пъти. Болта за обиране на хлабината се върти най-много на 15 градуса.
- Dirrty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525TDS Touring
badsharki написа:Аз мойта вчера я рециклирах и първото впечатление при тестовете по софийските улици е ... все едно карам друга кола, няма троп, няма лоп. През дупките, паветата и релсите минава мазно, мазно. Надявам се радостта ми да не е за кратко и да изкара поне 1-2 години.
Ето сервиза в който я рециклирах http://hydraulicsbg.com/aboutus.html , ако се зачетете в сайта ще видите, че всъщност това е сервиза в който Дару(а и не само те са се доверили на сервиза) носят рейките за рециклиране, и предполагам знаете колко пари искат после, а на мен удоволствието ми струваше 100лв.(все пак моята не е била толкова зле, но макса е 200 лв.) и 60лв. на майстор за демонтаж-монтаж. Искам да добавя само, че рейката ви я връщат все едно я взимате от магазина, и няма вариант да не стане рециклажа, в най лошия случай трябва да си намерите читав прът (по думите на пичовете в сервиза)...но да не бързам с хвалебствията, все пак карам от 1 ден с "новата" рейка.
Целта ми не е да рекламирам сервиза
Колега покарай така известно време и пише после дали си доволен
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани