Доливане на масло М50В20
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- lycki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 8.02.2009
- Местоположение: ТАМ ДАЛЕЧЕ НЯКАДЕ НА ЮГ
Доливане на масло М50В20
Здравейте.В търсчката не открих одговор и затова пиша нова тема.Проблема е следния:Последния път като сменях маслото на двигателя сложих Q8 10на40 синтетика.Откакто я имам колата винаги съм я карал със синтетика на ЛУК ОЙЛ и от смяна до смяна не се е налагало да доливам.Сега със Q8-то ми е паднало под минимума а има още 3500 км. до смяната.Някой знае ли защо се получи така,дали съм сложил неподходящо масло и има ли проблем ако сега долея от ЛУК ОЙЛ-ското понеже имам една тубичка.И в хидравлика иска малко доливане но там незнам с какво масло е-може ли пак с ЛУК ОЙЛ-ско хидравлично да долея.Ще съм ви благодарен ако споделите какво знаете по въпроса.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Аз лично колега съм с Мобил 10/40 и нямам никакви проблеми за да разбереш най добре смени маслото и пробвай с друго.
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
- lycki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 8.02.2009
- Местоположение: ТАМ ДАЛЕЧЕ НЯКАДЕ НА ЮГ
На капачката има зелено стикерче с някакви цифри но нищо не ми говорят,а и едвали ще е още с оригиналното масло.По принцип хидравличните масла съвместими ли са едно с друго.
- №0123456789
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 15.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525tds
- Мечтае да кара: Винаги BMW
Здравей!
За хидравликата не е желателно да мешаш видовете, но ако ти се налага да долееш на път няма да е фатално. Най- лесно съпоставимо е като видиш цвета на хидравличната си течност. Сипи същия цвят. Колегата по-горе ти бе писал за модела на течността, но не е сигурно, че твоя е същия.
Относно маслото за двигателя лично аз не съм ползвал Лукойлско и нямам наблюдение за неговото качество, но мога да ти кажа, че нетрябва да мешаш маслата като вискозитет!Ако караш със спорт(0W40)доливай такова. Ако караш със синтетично тогава доливай синтетично (5W40). Ако караш с полусинтетично доливай полусинтетично(10W40) и ако караш с минерално доливай минерално (15W40). Ако двигателят ти е много нов може да си позволиш да го караш със синтетично. Ако двигателят ти вече е започнал леко да се "поотпуска" от километрите, а ти ще го усетиш по повишения разход на масло(разбира се ако говорим за хлабина в сегментите) то тогава трябва да преминеш на полусинтетично или вече в краен случай на минерално масло. Само знай, че с минерално масло не е препоръчително да юркаш колата във високите обороти както можеш да правиш със синтетичното или спорта. За сравнение без да се впускам в разяснения какво представлява едното и какво представлява другото масло ще ти кажа, че на 0W40 някои марки разрешават безпроблемна употреба и при 20000 оборота в минута докато при 15W40 не е желателно да развърташ за дълго повече от 4000 оборота в минута. За по-добър съвет какво точно масло като марка да сипеш може би е най- добре някой търговец на масла да ти даде. Аз лично карам автомобила си който е на 350000км. с оригинално полусинтетично масло 10W40 "Кастрол" което ми е лично внесено от германия с последна цифра четворка на баркода гарантиращо, че е произведено там и мога да ти заявя, че разход на масло нямам въобще. Все пак много зависи как е стопанисван и подържан автомобилати преди да попадне в твоите ръце. Или както казваше един приятел: "Ако от самото начало на експлоатирането на един автомобил му се сменят консумативите редовно и с качествени, то същия може да се отвори за основен ремонт на един милион километра."
Успех колега

За хидравликата не е желателно да мешаш видовете, но ако ти се налага да долееш на път няма да е фатално. Най- лесно съпоставимо е като видиш цвета на хидравличната си течност. Сипи същия цвят. Колегата по-горе ти бе писал за модела на течността, но не е сигурно, че твоя е същия.
Относно маслото за двигателя лично аз не съм ползвал Лукойлско и нямам наблюдение за неговото качество, но мога да ти кажа, че нетрябва да мешаш маслата като вискозитет!Ако караш със спорт(0W40)доливай такова. Ако караш със синтетично тогава доливай синтетично (5W40). Ако караш с полусинтетично доливай полусинтетично(10W40) и ако караш с минерално доливай минерално (15W40). Ако двигателят ти е много нов може да си позволиш да го караш със синтетично. Ако двигателят ти вече е започнал леко да се "поотпуска" от километрите, а ти ще го усетиш по повишения разход на масло(разбира се ако говорим за хлабина в сегментите) то тогава трябва да преминеш на полусинтетично или вече в краен случай на минерално масло. Само знай, че с минерално масло не е препоръчително да юркаш колата във високите обороти както можеш да правиш със синтетичното или спорта. За сравнение без да се впускам в разяснения какво представлява едното и какво представлява другото масло ще ти кажа, че на 0W40 някои марки разрешават безпроблемна употреба и при 20000 оборота в минута докато при 15W40 не е желателно да развърташ за дълго повече от 4000 оборота в минута. За по-добър съвет какво точно масло като марка да сипеш може би е най- добре някой търговец на масла да ти даде. Аз лично карам автомобила си който е на 350000км. с оригинално полусинтетично масло 10W40 "Кастрол" което ми е лично внесено от германия с последна цифра четворка на баркода гарантиращо, че е произведено там и мога да ти заявя, че разход на масло нямам въобще. Все пак много зависи как е стопанисван и подържан автомобилати преди да попадне в твоите ръце. Или както казваше един приятел: "Ако от самото начало на експлоатирането на един автомобил му се сменят консумативите редовно и с качествени, то същия може да се отвори за основен ремонт на един милион километра."
Успех колега


- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Доливане на масло М50В20
lycki написа:Здравейте.В търсчката не открих одговор и затова пиша нова тема.Проблема е следния:Последния път като сменях маслото на двигателя сложих Q8 10на40 синтетика.Откакто я имам колата винаги съм я карал със синтетика на ЛУК ОЙЛ и от смяна до смяна не се е налагало да доливам.Сега със Q8-то ми е паднало под минимума а има още 3500 км. до смяната.Някой знае ли защо се получи така,дали съм сложил неподходящо масло и има ли проблем ако сега долея от ЛУК ОЙЛ-ското понеже имам една тубичка.И в хидравлика иска малко доливане но там незнам с какво масло е-може ли пак с ЛУК ОЙЛ-ско хидравлично да долея.Ще съм ви благодарен ако споделите какво знаете по въпроса.
получило се е така щото маслото е много качествено




- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Ако може да исползвам темата и да попитам на М50Б25 колко му дават да харчи масло "заводско" на 10 000км 

- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
№0123456789 написа:Здравей!
За хидравликата не е желателно да мешаш видовете, но ако ти се налага да долееш на път няма да е фатално. Най- лесно съпоставимо е като видиш цвета на хидравличната си течност. Сипи същия цвят. Колегата по-горе ти бе писал за модела на течността, но не е сигурно, че твоя е същия.
Относно маслото за двигателя лично аз не съм ползвал Лукойлско и нямам наблюдение за неговото качество, но мога да ти кажа, че нетрябва да мешаш маслата като вискозитет!Ако караш със спорт(0W40)доливай такова. Ако караш със синтетично тогава доливай синтетично (5W40). Ако караш с полусинтетично доливай полусинтетично(10W40) и ако караш с минерално доливай минерално (15W40). Ако двигателят ти е много нов може да си позволиш да го караш със синтетично. Ако двигателят ти вече е започнал леко да се "поотпуска" от километрите, а ти ще го усетиш по повишения разход на масло(разбира се ако говорим за хлабина в сегментите) то тогава трябва да преминеш на полусинтетично или вече в краен случай на минерално масло. Само знай, че с минерално масло не е препоръчително да юркаш колата във високите обороти както можеш да правиш със синтетичното или спорта. За сравнение без да се впускам в разяснения какво представлява едното и какво представлява другото масло ще ти кажа, че на 0W40 някои марки разрешават безпроблемна употреба и при 20000 оборота в минута докато при 15W40 не е желателно да развърташ за дълго повече от 4000 оборота в минута. За по-добър съвет какво точно масло като марка да сипеш може би е най- добре някой търговец на масла да ти даде. Аз лично карам автомобила си който е на 350000км. с оригинално полусинтетично масло 10W40 "Кастрол" което ми е лично внесено от германия с последна цифра четворка на баркода гарантиращо, че е произведено там и мога да ти заявя, че разход на масло нямам въобще. Все пак много зависи как е стопанисван и подържан автомобилати преди да попадне в твоите ръце. Или както казваше един приятел: "Ако от самото начало на експлоатирането на един автомобил му се сменят консумативите редовно и с качествени, то същия може да се отвори за основен ремонт на един милион километра."
Успех колега![]()
Само да ти кажа да обърнеш внимание колега че маслото на Кастрол 10/40 е пълна синтетика според произвадителя.И аз бях очуден като прочетох на тубата.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
S_h_e_f_a написа:Ако може да исползвам темата и да попитам на М50Б25 колко му дават да харчи масло "заводско" на 10 000км
Приблизително до литър е в нормата.
- №0123456789
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 15.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525tds
- Мечтае да кара: Винаги BMW
Иван Стоянов написа:Само да ти кажа да обърнеш внимание колега че маслото на Кастрол 10/40 е пълна синтетика според произвадителя.И аз бях очуден като прочетох на тубата.



15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани