обикновенна АГУ на 520 м50
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
обикновенна АГУ на 520 м50
здравеъте колеги предлагатми обикновенна АГУ като ми казват че няма да имам проблеми ако всичко по запалителната система ми е на ред (свещи лоли и бобини) АГУ то имала много защитии нямало стра6но и ако грамне то било от запалителната система и нямало опасност да спука колектори или дебитомер имам познати с такива коли инямат никакви проблеми и са доволни в разход и варвене като монтажа и настоъките 6те се извар6ат в оторезиран сервис на LOVATO каво е ва6те мнение и имате ли наблиудения по моя вапрос
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Aко гръмне няма кво да спаси дебитомера,колектора може и да го приживее... А за тъй наречените кихалки с клапи който са ще дам пример какво се случи с една такава и на баща ми опел омегата... При гърмеж се откъртва клапата на кихалката, в следствие на което тя бива засмукана и попада в двигателя... Резултатът беше нови клапани, и нови бутала.... заради тази случка махнах плочки махнах кихалки и си карам на бензин разхода от 20л на 100км ми вече спадна до 16,6 л на 100 км
на газ даваше около 24 л на 100 км колата не вървеше след 4 000 оборота аве умрела работа,за мизерията която извадих от дебитомера и дроселовата клапа няма да коментирам, моя дебитомер е с клапа на м50 е със волфрамова жичка която се самопочиства като буквално светва от мизерията която остава от газта тази жичка ще изгори много бързо. Замисли,се дали си струва да си разваляш колата с обикновенната газова ? Не,че няма да работи без проблемно година можеби 2 но рано или късно ще се стигне до дебитомер + ламбда.
на газ даваше около 24 л на 100 км колата не вървеше след 4 000 оборота аве умрела работа,за мизерията която извадих от дебитомера и дроселовата клапа няма да коментирам, моя дебитомер е с клапа на м50 е със волфрамова жичка която се самопочиства като буквално светва от мизерията която остава от газта тази жичка ще изгори много бързо. Замисли,се дали си струва да си разваляш колата с обикновенната газова ? Не,че няма да работи без проблемно година можеби 2 но рано или късно ще се стигне до дебитомер + ламбда.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
минах около 30-40 000 км с обикн.газова.никъв проблем-извън градско ми е падало на 10/100газ.В града ми е качвало и до 20/100 ама бех автомат и големи баницив калниците и климата трещи здраво.Ако имаш къдърен майстор да ти я сложи ще се родиш-при таа цена на газта от 70ст.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
на мойта кола този път газ няма.
и мога да ти кажа че всичко по всмукателите лъщи както в деня когато ги монтирах. С тия газови уредби не че не е икономично просто се съсипват неща който далеч не са евтини и не подлежат на ремонт.
Иначе в стария механичен дебитомер на М30 такава дупка съм виждал че попитах дали не са стреляли през него с АК-47

и мога да ти кажа че всичко по всмукателите лъщи както в деня когато ги монтирах. С тия газови уредби не че не е икономично просто се съсипват неща който далеч не са евтини и не подлежат на ремонт.
Иначе в стария механичен дебитомер на М30 такава дупка съм виждал че попитах дали не са стреляли през него с АК-47




- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
В краткосрочен план икономията е голяма, но после като почнат да гърмят дебитомери, и други не евтини компоненти + по-честото обслужване на двигателя, което се налага => икономията остава там някъде. Газовият инжекцион е много по-удачен за този двигател, според мен.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Christoff написа:Газовият инжекцион е много по-удачен за този двигател, според мен.
Но само ако е направен много добре, инжекторите са залепени и те много добре на всмукателите и тн. и тн...

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Колега AcOrP, kakви мръсотии остават по дебитомера от газта, не разбрах? От къде идва тази газ, че минава през дебитомера?
Системата ако се изпълни коректно, колата ще те вози с годииини. Всеки ден виждам такива машини с някакви безобразно монтирани газови системи...това не е опел, не е и голф... В сервиза на Ловато даже и не знаеха за какво става въпрос като ходих веднъж при тях-по друга работа... все тая било къде бил изпарителя.... Просто на тези мотори, малко хора им разбират. Затова моята си я сервизирам сам-вече близо 2 години и проблеми нямам. Проблеми съм имал, но не заради газта.. а защото годините си казват думата...
Няколко неща са важни да се знаят-като закон са за М50!
1. Изпарителя под всмукателните колектори!
2. Перфектна запалителна система-тези мотори не работят добре и на бензин ако имаш някакви проблеми с лули, свещи или бобини-пукане, претрисане и т.н. така че няма значение дали си на газ или бензин-иска си поддръжка... ако е някой голф можеш да не сменяш свещи с години, но тук нещата не стоят точно така...
3. Системата е следната - въздушен филтър, дебитомер, предпазна клапа, "плочка" за газта, дроселова клапа, всмукателни колектори.
Успех.
Системата ако се изпълни коректно, колата ще те вози с годииини. Всеки ден виждам такива машини с някакви безобразно монтирани газови системи...това не е опел, не е и голф... В сервиза на Ловато даже и не знаеха за какво става въпрос като ходих веднъж при тях-по друга работа... все тая било къде бил изпарителя.... Просто на тези мотори, малко хора им разбират. Затова моята си я сервизирам сам-вече близо 2 години и проблеми нямам. Проблеми съм имал, но не заради газта.. а защото годините си казват думата...
Няколко неща са важни да се знаят-като закон са за М50!
1. Изпарителя под всмукателните колектори!
2. Перфектна запалителна система-тези мотори не работят добре и на бензин ако имаш някакви проблеми с лули, свещи или бобини-пукане, претрисане и т.н. така че няма значение дали си на газ или бензин-иска си поддръжка... ако е някой голф можеш да не сменяш свещи с години, но тук нещата не стоят точно така...
3. Системата е следната - въздушен филтър, дебитомер, предпазна клапа, "плочка" за газта, дроселова клапа, всмукателни колектори.
Успех.
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Вкарах се веднъж във филма е34 + обикновена газова
Повече не мисля да повторя тази грешка с друго мое бмв.
Като резултат от слагането и почти веднага изпатка дебитомера, клапата, която ми бяха сложили на колекторите след едно изпаткване ми запали ватата на капака на бензиностанция и щеше да стане голяма беля. Първият път ми бяха сложили изпарителя много далече от колекторите, в резултат на което оставаше газ по маркучите и почти всяко палене беше съпроводено от изпаткване тип антилаг.
Да не говорим за по-високият разход, макар и да е по-евтина газта, износването на компонентите и сменени докато беше при мен - дебитомер, лули, свещи, кабели, изпарител. И къде ти излиза изгодата от тая газ- никъде
Ако ще слагаш, сложи газова инжекция, за да нямаш тези проблеми. Ако пък нямаш особено голям годишен пробег, карай си на бензин.
Поне аз повече не мисля да газифицирам мое BMW някога отново


Като резултат от слагането и почти веднага изпатка дебитомера, клапата, която ми бяха сложили на колекторите след едно изпаткване ми запали ватата на капака на бензиностанция и щеше да стане голяма беля. Първият път ми бяха сложили изпарителя много далече от колекторите, в резултат на което оставаше газ по маркучите и почти всяко палене беше съпроводено от изпаткване тип антилаг.
Да не говорим за по-високият разход, макар и да е по-евтина газта, износването на компонентите и сменени докато беше при мен - дебитомер, лули, свещи, кабели, изпарител. И къде ти излиза изгодата от тая газ- никъде

Ако ще слагаш, сложи газова инжекция, за да нямаш тези проблеми. Ако пък нямаш особено голям годишен пробег, карай си на бензин.
Поне аз повече не мисля да газифицирам мое BMW някога отново


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
И аз да се включа
TDS forever
хихихи
Аз съм за ГИ, но на мотор 4.0 или нещо от сорта. Общо взето наистина в краткосрочен план една газова уредба спестява доста пари, но и бързо износва мотора, който е вече износен от предния собственик.
Ако ме питате мен най-добре да си направиш ревизия на мотора и да си сложиш ГИ при някой проверен газаджия. В дългосрочен план да се подготвиш за смяна на свещи, бубини, кабели и гърнета. Така пестиш от цената на горивото и в някакъв момент даваш пари за частите написани по-горе. И да наистина излиза по-евтино, ако имаш огромен пробег.
Мечтата ми е 4.0 моторетка с ГИ. Може пък след време да си купя едно 540 седанче и да си го газифицирам и да си пътувам с него из БГ
Нали ще падат акцизите

TDS forever

хихихи
Аз съм за ГИ, но на мотор 4.0 или нещо от сорта. Общо взето наистина в краткосрочен план една газова уредба спестява доста пари, но и бързо износва мотора, който е вече износен от предния собственик.
Ако ме питате мен най-добре да си направиш ревизия на мотора и да си сложиш ГИ при някой проверен газаджия. В дългосрочен план да се подготвиш за смяна на свещи, бубини, кабели и гърнета. Така пестиш от цената на горивото и в някакъв момент даваш пари за частите написани по-горе. И да наистина излиза по-евтино, ако имаш огромен пробег.
Мечтата ми е 4.0 моторетка с ГИ. Може пък след време да си купя едно 540 седанче и да си го газифицирам и да си пътувам с него из БГ





Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
И аз несъм за газта,но с един ГИ и добри настройки ще се возиш много.
Аз за 5 месеца навъртях 16 000км
а при тези цена като сипеш 20лв и забравяш кога си сипал
И всичко беше много хубаво докато не почнаха проблемите,който съм почти 100% сигорен че са от скапаната ни газ 
Аз за 5 месеца навъртях 16 000км



- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Оф, пак започнахме вечният спор кое е по-добре газт-а или бензина.
А нека сега аз споделя...
Карам в обикновенна газова вече повече от 140 000 км. На година минавам по около 40 000 км . Колата е с М50 двигател и е евридейка като на ден въртя около 100 км.,а често се случва за един ден да отида до Русе и да се върна,при което пробега за ден скача много ... Ами сега си направете сметка колко пъти съм е избил тази газова до сега ?
Аз е взимам колата за да се возя евтино и комфортно и да си върша работа. Ако съм искал кола само за кафе, щях да си купя едно 540 бензинка и само по веднъж в седмицата на кафе с него и после веднага в гаража.
Казал съм ще го карам до дупка това БМВ докато изкара и най-важното не ме бърка разхода при тази цена на ГАЗ-та...
Много е важно за какво си е взимате колата -дали за разходка с гаджето и кафе или за работа и да си ходите с нея докъдето си искате,че дори ако има как и до тоалетната.
КОгато трябва да се сменя нещо веднага сменям иначе наистина се вкарвате в по-голям филм. Наистина М 50 може да работи с обикновенна газова,но трябва да ви е перфектна ел.системата , лулите и по-честа смяна на свещите ,а така също и кадърен газаджия . Много е важно да ви пусне малко повече ГАЗ-та,а не да ви е спъне освен това е важно да си сменяте въздушният филтър на всеки 5-6000 км и системата ви да не смуче въздух от никъде. Колкото до кихалките - моите са на колекторните тръби .Единственият им проблем ,е че с времето гумата около тях започва да омеква и се разтяга и колата започва да засмуква въздух от тях ,но не мисля че това е проблем ,защото една кихалка е около 14 лв.Аз до сега за 140 000 км съм ги сменял мисля 2 или 3 пъти горе-долу на по около 30-40 000 км -то се вижда като се разтегне гумата около тях.... А относно изказването на колегата ,че като гръмнела и засмуквала кихалката навътре.. Колега, ако си забелязъл като слагаш кихалката тя ляга толкова плътно около дупката в колекторните тръби и външният ръб на самата кихалка -гуменият е по-голям от самият диаметър на дупката и няма как да бъде засмукана навътре. Това, което се получава по-скоро при гърмеж ,е че кихалката излиза навън ,а не на вътре,но нали има една пружинка вътре в самото тяло на кихалката ,което е връща отново към изходно положение ..Така,че.....
Спомням си и аз преди години когато слагах за първи път газова колко зле бях с тези неща, ама сега вече и знам дори и кътните зъбки и дори да не съм газаджия не давам да ми бъзикат колата или ако правят някакви настройки ходя само при един и същи майстор и след това плащам след проверка като се качвам с майстора и включвам климатика на максимум и натискам рязко педала на газт-а до дупка. Щом колата не гърми , плащам за настройката .Ако гръмне ,поглеждам майстора и оня си знае работата без повече обяснения. Но иначе си имам принципи -нямам ли проблем дори и да ми гори малко повече не давам никой да бъзика настройките. Колкото по-малко се пипа толкова по-добре. Аз съм е взел да карам ,а не да си правя експерименти при какво положение ще ми гори повече или по-малко ....
Моят разход на ГАЗ е следният : На дълго е 11.4литра/100 км при включена клима ,а градско ми качва до 14 ,но иначе комбинирано средно ми е около 12/100км с клима и съм доволен . Дори 16 да ми качи при определени условия пак е в рамките .Аз БМВ ли карам или Опел ? Аз съм за газт-а,но е много важно преди да започнеш да слушаш други да прочетеш наистина всички теми изписани тук за газт-а за да знаеш плюсове и минуси и какво да очакваш и къде да търсиш проблема ако имаш такъв. Аз за тези години ,от които карам на ГАЗ продължавам да се изненадвам,че продължавам да срещам газаджии,които не знаят много неща за професияти си която упражняват и въпреки това започват да си експериментират с колите,които им карат за настройка.
А нека сега аз споделя...
Карам в обикновенна газова вече повече от 140 000 км. На година минавам по около 40 000 км . Колата е с М50 двигател и е евридейка като на ден въртя около 100 км.,а често се случва за един ден да отида до Русе и да се върна,при което пробега за ден скача много ... Ами сега си направете сметка колко пъти съм е избил тази газова до сега ?
Аз е взимам колата за да се возя евтино и комфортно и да си върша работа. Ако съм искал кола само за кафе, щях да си купя едно 540 бензинка и само по веднъж в седмицата на кафе с него и после веднага в гаража.
Казал съм ще го карам до дупка това БМВ докато изкара и най-важното не ме бърка разхода при тази цена на ГАЗ-та...
Много е важно за какво си е взимате колата -дали за разходка с гаджето и кафе или за работа и да си ходите с нея докъдето си искате,че дори ако има как и до тоалетната.
КОгато трябва да се сменя нещо веднага сменям иначе наистина се вкарвате в по-голям филм. Наистина М 50 може да работи с обикновенна газова,но трябва да ви е перфектна ел.системата , лулите и по-честа смяна на свещите ,а така също и кадърен газаджия . Много е важно да ви пусне малко повече ГАЗ-та,а не да ви е спъне освен това е важно да си сменяте въздушният филтър на всеки 5-6000 км и системата ви да не смуче въздух от никъде. Колкото до кихалките - моите са на колекторните тръби .Единственият им проблем ,е че с времето гумата около тях започва да омеква и се разтяга и колата започва да засмуква въздух от тях ,но не мисля че това е проблем ,защото една кихалка е около 14 лв.Аз до сега за 140 000 км съм ги сменял мисля 2 или 3 пъти горе-долу на по около 30-40 000 км -то се вижда като се разтегне гумата около тях.... А относно изказването на колегата ,че като гръмнела и засмуквала кихалката навътре.. Колега, ако си забелязъл като слагаш кихалката тя ляга толкова плътно около дупката в колекторните тръби и външният ръб на самата кихалка -гуменият е по-голям от самият диаметър на дупката и няма как да бъде засмукана навътре. Това, което се получава по-скоро при гърмеж ,е че кихалката излиза навън ,а не на вътре,но нали има една пружинка вътре в самото тяло на кихалката ,което е връща отново към изходно положение ..Така,че.....
Спомням си и аз преди години когато слагах за първи път газова колко зле бях с тези неща, ама сега вече и знам дори и кътните зъбки и дори да не съм газаджия не давам да ми бъзикат колата или ако правят някакви настройки ходя само при един и същи майстор и след това плащам след проверка като се качвам с майстора и включвам климатика на максимум и натискам рязко педала на газт-а до дупка. Щом колата не гърми , плащам за настройката .Ако гръмне ,поглеждам майстора и оня си знае работата без повече обяснения. Но иначе си имам принципи -нямам ли проблем дори и да ми гори малко повече не давам никой да бъзика настройките. Колкото по-малко се пипа толкова по-добре. Аз съм е взел да карам ,а не да си правя експерименти при какво положение ще ми гори повече или по-малко ....
Моят разход на ГАЗ е следният : На дълго е 11.4литра/100 км при включена клима ,а градско ми качва до 14 ,но иначе комбинирано средно ми е около 12/100км с клима и съм доволен . Дори 16 да ми качи при определени условия пак е в рамките .Аз БМВ ли карам или Опел ? Аз съм за газт-а,но е много важно преди да започнеш да слушаш други да прочетеш наистина всички теми изписани тук за газт-а за да знаеш плюсове и минуси и какво да очакваш и къде да търсиш проблема ако имаш такъв. Аз за тези години ,от които карам на ГАЗ продължавам да се изненадвам,че продължавам да срещам газаджии,които не знаят много неща за професияти си която упражняват и въпреки това започват да си експериментират с колите,които им карат за настройка.
Последна промяна Vasko на 30 Май 2009, 19:56, променена общо 2 пъти
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Zubcho написа:И аз да се включа
TDS forever![]()
хихихи
Аз съм за ГИ, но на мотор 4.0 или нещо от сорта. Общо взето наистина в краткосрочен план една газова уредба спестява доста пари, но и бързо износва мотора, който е вече износен от предния собственик.
Ако ме питате мен най-добре да си направиш ревизия на мотора и да си сложиш ГИ при някой проверен газаджия. В дългосрочен план да се подготвиш за смяна на свещи, бубини, кабели и гърнета. Така пестиш от цената на горивото и в някакъв момент даваш пари за частите написани по-горе. И да наистина излиза по-евтино, ако имаш огромен пробег.
Мечтата ми е 4.0 моторетка с ГИ. Може пък след време да си купя едно 540 седанче и да си го газифицирам и да си пътувам с него из БГНали ще падат акцизите
![]()
![]()
![]()
Ти па колко мотора изхаби ?> Една глава изхаби , и то даже не я и изхаби ти...ама тва е друга темаа.
По темата - слагай си обикновена газова , сложи си ламбда контрол ама свестен Тартарини Тек и си гледай кефа, а относно гърменето ви гърми главата , то не мое сульо и пульо д аслагат газ .
Към автора на темата - пусни ми едно лс , или ела да видиш колата най добре и ще ти обясня къде какво и как да направиш, тука великаните да си карат на бензин. Ония ден заредих 20 лева и ми стана лошо- 11 литра , ай мерси !

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Иво на 4.0 не виждам къде му е големия разход че газ да му се слага.
Който не може да смогва на 15+ градско просто да смени колата.
това е кощунство на 4.0 да му се слага каквато и да било газова уредба, при положение че мотора работи толкова икономично че просто нямам думи.
Който не може да смогва на 15+ градско просто да смени колата.
това е кощунство на 4.0 да му се слага каквато и да било газова уредба, при положение че мотора работи толкова икономично че просто нямам думи.

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани