дискусия/спор 250+ в Е30 ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- lubaka_320
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
- Мечтае да кара: S50/52
колеги,не спорете с beachball-чето,моля ви се.ние сме риби тука некви измислени ентусиастчета,той ги разбира човека,има някво 7-мо чувство,някой му говори там някаде от небесата,вярвайте му и няма да збъркате,аз ви казвам,честна дума 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
окачването на Z3 и Е30 е направо идентично. да не говорим че предното окачване на Е30/Е36/Е46 е също идентично. разликите са отзад само за да се направи по-неутрална колата в завой. Е30 е толкова градска кола, колкото голф е магистрална бегачка
и като седмиците са друга бира, защо толкова време се съпротивляват да направят М седмица, а един от първите М модели е Е30... и не теглото определя дали колата е стабилна, а аеродинамиката+окачването на купето при такива високи скорости. не съм летял с такива скорости, но няма кола от 80те в тоя клас, която при 160-170 да седи толкова добре на пътя (може би само 190ката на мерцедес)... единственото според мен е че и е тясна следата и се клати странично при по-големи неравности.

Последна промяна steeN на 29 Май 2009, 21:12, променена общо 2 пъти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Koko Loko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 5.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М20В20
И аз мисля като [steeN] и alex_matrix за стабилността на Е30.
И се извинявам, ама не мога да разбера защо колегата beachball пише с голем букви посредата на думите? Да неби да праща тайни знаци на някой или е
полицай
. Да ме извинят последните не всчки са лоши.
И се извинявам, ама не мога да разбера защо колегата beachball пише с голем букви посредата на думите? Да неби да праща тайни знаци на някой или е


- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
а ти кога се вози с е30 с над 200 та видя че е неустойчиво ми е питането!!!beachball написа:под висОки скоросТи какво разбиРате?
аЗ разбирам нАд 200 км/ч, а е30 опреДелено не е направена за такива скоросТи колкото и да е дълга базата вСе пак е 3-ка и то от 80-те виж да кажеш че м5-цата е за Високи скорости и чЕ можеш да контрОлираш ще ти повЯрвам.
е30-ката си е граДска кола За нАсечени завоЙчета не За вИсокоскоростни, бъркаТе. То куПето е тоЛкова паяНтово Че за Това Няма една не разЦепила се 30-скА отпред на кОша, Това коМби ще Се сцепи каТо диНя точно слеД нЯколко меСеца.
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- tormentor1980
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 5.04.2009
Аве пичове, аз само зададох един въпрос, и то към собственика на автомобиля, а вие се втурнахте да отговаряте вместо него...
Колко от вас са карали Е30 по магистралата с 250 км/ч и са я поддържали тази скорост, та се изказват толкова уверено? Не знам дали 7-ците или жипките са дивани, ама са с яки двигатели и са ограничени (!) до 250 км/ч.
Я се замисли пак дали окачването е идентично, след като има разлики, както сам казваш
И какво разбираш под окачване, само концепцията ли? Щото по тази логика окачването на М3 е идентично с това на нормална е30-ка...
А колко време им трябваше да направят М6? Разликата между 6-та и 7-ма серия не е като между 3-та и 6-та нали? Това не е довод.
Точно, след като не си летял с такива скорости, как можеш да знаеш какво е поведението на колата на пътя?
Аз поне съм се возил в кола на мой приятел, специално подготвена за писта Дракон откъм окачване. На Дракон колата беше като ютия върху дъска за гладене. А като излязохме на магистралата, започна едно кълване и едно подскачане и то при 160-170, има един участък след Шел-а до турския ресторант, там се наложи да намали до 150, щото от кръпките и вълничките по пътя, оня взе да изпуска колата... докато на 2 пъти пррез това време ни подминаха една С-класа и един Файтон поне с 200. Затова, по този въпрос нека се изказват хора, които са опитвали да поддържат 250 км/ч с Е30 по магистралата, а не майстори на виртуалното каране на Плейстейшън.

[steeN] написа:окачването на Z3 и Е30 е направо идентично. да не говорим че предното окачване на Е30/Е36/Е46 е също идентично. разликите са отзад само за да се направи по-неутрална колата в завой.
Я се замисли пак дали окачването е идентично, след като има разлики, както сам казваш


[steeN] написа:и като седмиците са друга бира, защо толкова време се съпротивляват да направят М седмица, а един от първите М модели е Е30... и не теглото определя дали колата е стабилна, а аеродинамиката+окачването на купето при такива високи скорости.
А колко време им трябваше да направят М6? Разликата между 6-та и 7-ма серия не е като между 3-та и 6-та нали? Това не е довод.
[steeN] написа:не съм летял с такива скорости, но няма кола от 80те в тоя клас, която при 160-170 да седи толкова добре на пътя (може би само 190ката на мерцедес)... единственото според мен е че и е тясна следата и се клати странично при по-големи неравности.
Точно, след като не си летял с такива скорости, как можеш да знаеш какво е поведението на колата на пътя?
Аз поне съм се возил в кола на мой приятел, специално подготвена за писта Дракон откъм окачване. На Дракон колата беше като ютия върху дъска за гладене. А като излязохме на магистралата, започна едно кълване и едно подскачане и то при 160-170, има един участък след Шел-а до турския ресторант, там се наложи да намали до 150, щото от кръпките и вълничките по пътя, оня взе да изпуска колата... докато на 2 пъти пррез това време ни подминаха една С-класа и един Файтон поне с 200. Затова, по този въпрос нека се изказват хора, които са опитвали да поддържат 250 км/ч с Е30 по магистралата, а не майстори на виртуалното каране на Плейстейшън.
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
[quote="tormentor1980"][/quote]
ето казвам ти - аз съм се возил с дилян с 327цата му по хемус и на правите колата си вървеше с 230-240, а по завойте да кажем с 220 и е найстина плашещо за мен, но нищо повече. нямаше рискови ситуации (магистралата беше спокоина в това време без много трафик). колата можеше и с повече да взима завойте и нека Пенчев каже, но мисля, че тогава ми каза, че са 'зимали целия хемус с 230-240 даже и по завойте (с изключение на 2 които са по остри). като се има предвид, че хемус е супер зле.. на тракия примерно, че е по равна няма никакви грижи тази е30ка с добро окачване и най вече нови широки гуми да се движи с 240-250 като постоянна скорост.
ето казвам ти - аз съм се возил с дилян с 327цата му по хемус и на правите колата си вървеше с 230-240, а по завойте да кажем с 220 и е найстина плашещо за мен, но нищо повече. нямаше рискови ситуации (магистралата беше спокоина в това време без много трафик). колата можеше и с повече да взима завойте и нека Пенчев каже, но мисля, че тогава ми каза, че са 'зимали целия хемус с 230-240 даже и по завойте (с изключение на 2 които са по остри). като се има предвид, че хемус е супер зле.. на тракия примерно, че е по равна няма никакви грижи тази е30ка с добро окачване и най вече нови широки гуми да се движи с 240-250 като постоянна скорост.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
tormentor1980 написа:...
специално подготвена кола за писта е нормално да подскача по дупките. това да е стабилна на високи скорости и стабилна по дупките са две противоположни неща. нормално е тежката кола да се влияе по-малко от дупките, но като свиеш волана и много малко от тези тежки коли ще завият въобще.
не знам кой е виртуален майстор, но ти си се возил, а аз съм карал Е30 доста дълго време. в Е30 съм се возил с 200-220, но това да се возиш и да караш е коренно различно. и да знам го този участък. пак там съм карал голф 2/3 и си го минава без проблеми със 160

окачването на Е30/Z3/E36 Compact е едно и също (и отпред и отзад). окачването на Е30/Е36/Е46 е еднакво (отпред).
мнението ми беше насочено към глупостта, че Е30 е градска кола. нищо не съм казвал за скоростите от 240-250...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- tormentor1980
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 5.04.2009
Нямам намерение да споря с теб, но щом има РАЗЛИКИ в окачването, независимо какви са те, няма начин как то да е идентично. Затова ти казах да си помислиш пак.
Това дали една кола завива или не зависи не толкова от теглото й, а от разпределението на масите и баланса. Или искаш да ми кажеш, че 7-цата не завива, или че леката Е30-ка с перфектно си разпределение на баланса ще завива по-добре от 7-цата при 250 км/ч? Айде пак.
И по-твоите думи какво излиза в крайна сметка от сравненията ти с голфчето? Че е по-добре да си с меко окачване на 30-ката при 250 или с твърдо? Това не ми стана ясно само.
Това дали една кола завива или не зависи не толкова от теглото й, а от разпределението на масите и баланса. Или искаш да ми кажеш, че 7-цата не завива, или че леката Е30-ка с перфектно си разпределение на баланса ще завива по-добре от 7-цата при 250 км/ч? Айде пак.
И по-твоите думи какво излиза в крайна сметка от сравненията ти с голфчето? Че е по-добре да си с меко окачване на 30-ката при 250 или с твърдо? Това не ми стана ясно само.

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
с твърдо естествено и ти пак неразбра за свиването ама няма значение аз няма да пиша повече тук щото станаха само глупости насрахме темата на човек 

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Карал съм много Е30ки, и собствени и чужди, и с малки и с големи мотори, и със стандартни и с подобрени окачвания... Движение по магистралата с над 200 не е никакъв проблем дори и с 318is... Да не говорим с 325 и нагоре... Дори с кабриото ми стоенето на пътя с висока скорост беше забележително... В момента със Z3ката положението е същото... Не знам какви са тия митове и легенди за Е30ки градски коли, нестабилни и т.н. Е30ка обута с хубави гуми, амортисьори в добро състояние (по възможност Мтех или по-добри) и хубави пружини може да направи смешни нищо неподозиращи коли имащи се за съвременни спортни такива... Така че като не сте карали и не сте имали недейте да се изказвате толкова категорично
А пък твърдението че джиповете са много бързи и имат добро и стабилно поведение по магистралите е толкова абсурдно че дори не искам да започвам да го коментирам... Както и това за големите и тежки коли... Това че не се усеща скоростта и пътуването е комфортно в дадена кола далеч не означава че е стабилна...
Тук играят фактори като аеродинамично притискане, баланс, характеристики и конструкция на окачването, гуми и т.н. и т.н.

А пък твърдението че джиповете са много бързи и имат добро и стабилно поведение по магистралите е толкова абсурдно че дори не искам да започвам да го коментирам... Както и това за големите и тежки коли... Това че не се усеща скоростта и пътуването е комфортно в дадена кола далеч не означава че е стабилна...
Тук играят фактори като аеродинамично притискане, баланс, характеристики и конструкция на окачването, гуми и т.н. и т.н.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- tormentor1980
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 5.04.2009
Хуу де, аз не претендирам, че съм разбирач, ама след като ти си такъв и си карал е30-ки с 250 км/ч по наще хубави пътища, сподели какво трябва да е окачаването, гумите и т.н. в конкретика, та да се види? А и двигатели какви си карал, щото като изключим тоя в темата, стоково е30 (ако не е М3) няма как да направи тая скорост и да я поддържа.
И пак да повторя, че въпроса ми е бе зададен към колегата, автор на темата, но много се радвам, че има и други колеги, които имат опит с круиз 250 км/ч в е30.
И пак да повторя, че въпроса ми е бе зададен към колегата, автор на темата, но много се радвам, че има и други колеги, които имат опит с круиз 250 км/ч в е30.

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
DrivinGGoD написа:
А пък твърдението че джиповете са много бързи и имат добро и стабилно поведение по магистралите е толкова абсурдно че дори не искам да започвам да го коментирам... Както и това за големите и тежки коли... Това че не се усеща скоростта и пътуването е комфортно в дадена кола далеч не означава че е стабилна...
Тук играят фактори като аеродинамично притискане, баланс, характеристики и конструкция на окачването, гуми и т.н. и т.н.
Те горе в Камора мутрягита с Х5-те се чудеха,защо са им изядени гумите след скорости по магистралата и междуградски пътища с над 160.И отговора е лесен,защото карат джипове,а не лимузини

ТДС - Турбо Див Селянин
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани