Съвет за покупка на БМВ 520i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 29.05.2009

Съвет за покупка на БМВ 520i

Мнение от shadow_86 » 29 Май 2009, 16:38

Здравейте колеги!

Съвсем скоро се надявам да се сдобия с Е39. Както предполагате съм изчел почти всички теми, свързани с този модел на БМВ, както и съм запознат със споровете относно гамата от двигатели и кой от тях би бил най добре за това купе. Много теми изчетох за 520Д, било 4 цилинтрово, тракало, бил слаб за толкова голяма кола, и това ме поотказа. В интерес наистината в началото почнах с идеята за 525Д. Доста по-солиден 6 цилиндров двигател, много повече динамика,
доста по висок въртящ момент....всичко е много добре. Но търсейки запазени екземпляри и четейки из форума темите, отнасящи се за него осъзнах, че за да не ти създава много главоболия тази модел, трябва да е все пак на под 200к км и съответно цената му расте дори над 20к лева. Отделно от това, колкото и пари да дадеш, няма гаранция
колко време ще караш без сериозни проблеми по дюзите, турбото и всичко друго свързано с скъпата подръжка на един все пак стар и каран комън рейл. И така, в този ред на мисли, след като изключих 520Д и взех да гледам с едно око на 525Д реших да видя какво е положението с 520i. Там цените са доста по-ниски, на доста по-малко километри ( мисля да го купувам от Германия ), и като цяло от това което чета из форума подръжката му е доста по-лека.


Затова моля, ако някой има мнение отностно последния модел, или има преки впечатления, нека пише, ще ми е от голяма полза. Става дума за 520и, 150 коня, двойния ванус от 2000 година. Карам по 1500 км на месец средно, като 900 от тях са извънградско.

Сегашната ми кола е опел 75 коня и като е с 4 души и багаж просто умира и изпреварванията извън града са адски мудни и рисковани.
Надявам се с това бмв да не е така, дори и натоварено би трябвало да ме "залепя", все пак е 150 коня...За мен не е важно толкова колко км/час ще вдигна, по-важно е да усетя ускорението, това ми доставя много повече удоволствие. Иначе на магистралата и сега с опела си карам 140-150 и ми е предостатъчно. За баварецът това няма да е проблем, затова и не подлежи на обсъждане :)

Така че всички мнения от вас биха ми било от полза, само нека да не се караме на тема дизел/бензин, защото всеки си има предпочитания, всеки двигател си има и плюсове и минуси :)
Данни относно разход на гориво, подръжка и сервизно обслъжване също са добре дошли.

И искрено се надявам скоро да съм пълноправен член на БМВ семейството :)

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 29 Май 2009, 16:47

:D Чак да залепя. Ако искаш да залепя много вземи си по-голям дизел
или по-голям бензин. Иначе 140-150 няма да ги усещаш :D
Въпроса е че си е голяма кола. Има доста писано. Даже да не кажа
че има отговор на всички твои въпроси. Само се разтърси из форума :)
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 29 Май 2009, 17:05

в сравнение с опела ще върви но не очаквай чудеса от вървене и залепяне на седалката .. чудесата ще са от комфорт и цялостно усещане зад волана в сравнение с опела .. а най разумно е да изчакаш да падне акциза и да си вземеш 520 след фейса което е 2.2 и е 170 коня ,ще върви значително повече и е с по нов мотор - М54 ,освен това колата изглежда по добре като цяло .. е ,малко по скъпа ще е но поне ще си спестиш 5к акциз

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 29 Май 2009, 17:22

Само да вметна:
1. БМВ на тия километри дето си ги писал почти няма!!!!!!!!!!!!
2. На дизелите тия километри при добра поддръжка не са никакъв проблем!!!!!!!!!!!
3. Бензиновите БМВ-та 6-цилиндрови са яки копелета и почти всички
са над 300000 400000 километра. Въобще недей им вярва на тия
Аз лично на колкото съм гледал с читав БМВ софтуер на всички
са им въртяни километражите.


P.S. При неправилно въртян километраж има май начин да се види
без нищо ама прочети темите!!!!
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от sash0 » 29 Май 2009, 17:42

Браво за избора на мотор остави дизелите на доволните както винаги притежатели. Все пак той форума се напълни точно заради здравите им коли
Сигурен ли си 1во в избора защото разхода на гориво може и да ти се удвой. вече е друг въпроса ако му сложиш една читава ГИ.
а не мисля че трябва да очакваш посоченото лепене - да в сравнение с опела в началото ще ти се струва че караш самалет но пък на това лесно се свиква
но пък има го момента с вкарването в обороти - тогава вече сме ок :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Най мразим дизели и комбита
Цвета на бмв-то е без значение щом е черен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 29 Май 2009, 18:02

Взимай бензиновия мотор и си свиркай......
Е39 и страшно комфортен автомобил и ще остане очарован от комфорта му как ти,така и цялото ти семейство!
Дългите пътувания са много приятни,километрите на тази кола се въртят без да се усетят,аз когато я взех,е така само по малко съм я карал и след месец време гледам съм нинал вече 3500км :shock:
520-ката харчи малко......не очаквай да правиш стартове като м5.........но и не мисли,че няма да върви ;) Вкараш ли я в обороти,знай че прави чудеса задния мост :mhihi:
На дълго,със скорост 120км/ч при натискане,доста бързичко прави 200км/ч...че и ги подминава ;)
Мятай се на 5-ца и така.....
Не гледай какво пише на километража....гледай цялостното състояние на колата и това дали е пазена ;) БМВ на 120-140 хиляди няма,или е много голяма рядкост :!: (има във форума кола на тези километри,мисля даже беше Е30)

На Е39 са слабост лайт модула(виж дали дългите работят,ако на някой няма крушка,ясна е работата ;) но и там има лек

Виж вентилатора на парното дали работи коректно,ако му играят оборотите,може би се е повредил "таралежа"...нов около 150лв

Копчетата на климатроника са много фини и на повечето Е399-ки са спукани(може да отбиеш някой лев от цената за това,в дару се продават копчета за 150лв) ;)

Като я купуваш гледай всичко дали работи,стъкла,фарове,мигачи,чистачки...където видиш копче цъкай
;)

Като я вземеш си приготви още поне 1000 лв за дребни неща.....масло,антифриз,термостат,водна помпа(може би).....и така
Друго не се сещам за момента :roll:

Седни в колата и ще разбереш веднага дали това е твоята кола......на със сигурност ще ти хареса........на мен ако знаеш ква мъка ми е като я оставям вечер наохраняемия паркинг да спинка....въпреки че ми е под балкона как се вика....не ми се слиза от нея :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 29 Май 2009, 18:02

520и - 190Нм въртящ момент.
520д - 280Нм въртящ момент.

Най-добре си изясни сам за себе си какво точно ти трябва. Моят съвет е ако обичаш вискоките обороти, изцеждането на скоростите и звука на бензиновия двигател - бензин. Ако търсиш залепяне за седалката в ниски обороти, по-малък разход - дизел. Също, ако вземеш бензин, по-добрият вариант е да си караш на бензин, защото газта обезмисля високите обороти, което всъщност е тръпката, а ако вземеш дизел, гледай да е автоматик.

В момента карам 520и и Шкода суперб, типтроник 1.9 точно с 280Нм въртящ момент, 131кс. Вярно малко е по-лека и е с предно, но все пак е някаква база за обективно мнение. В градски условия дизелът е много по-динамичен, особено автоматика. И в извънградски не отстъпва с нищо, освен с това, че няма атмосферата и визията на БМВ, разбира се. Но адреналина при бензина над 4к оборота е просто несравним. :twisted:
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 29 Май 2009, 18:31

къде го видя тоя адреналин в 520и

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 29 Май 2009, 18:32

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 18:49, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 29 Май 2009, 18:55

лично мнение, контраджиеви ;) поне се опитвам да дам съвет на момчето :winky:
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 29 Май 2009, 18:58

колега ела да ти давам моята 520-ка, че ще скачам пак в същата, но 540 4.4 v8
германка е моята ако имаш интерес =)

иначе мога да ти кажа че 520 върви много прилично
Последна промяна El Diablo на 29 Май 2009, 19:00, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 29 Май 2009, 18:59

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 18:48, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 29 Май 2009, 19:00

BMW-E39 написа:колега ела да ти давам моята 520-ка, че ще скачам пак в същата, но 540 4.4 v8
германка е моята ако имаш интерес =)

иначе мога да ти кажа че 520 върви много прилично, на мен от както я имам колата не ми е давала разход повече от 10/100 , в момента ми е към 9 по борд, но я карам с олекотени 15ки джанти и съм много доволен, хем върви повече, хем харчи по малко, хем вози по хубаво (а съм я карал и с 18ки джанти)


И един мармот завива шоколада в станиол ...

Нападайте акцизните , че не остана http://dnes.dir.bg/2009/05/29/news4528315.html

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 29 Май 2009, 19:19

10 гори ама ако въртиш околовръса със 90 тогава гори 10 520-ката
разход на 520 под 13 не очаквай пич

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 29 Май 2009, 19:44

толко ми гори бе 10/100 честно , за тва скачам на 540, малко да усетим разхода на тия бензинови мотори :mhihi:
все пак ми е на реални 170, ако беше на 300, може би щеше да си гори юнашката

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook