Доливане на масло М50В20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 8.02.2009
Местоположение: ТАМ ДАЛЕЧЕ НЯКАДЕ НА ЮГ

Доливане на масло М50В20

Мнение от lycki » 29 Май 2009, 11:11

Здравейте.В търсчката не открих одговор и затова пиша нова тема.Проблема е следния:Последния път като сменях маслото на двигателя сложих Q8 10на40 синтетика.Откакто я имам колата винаги съм я карал със синтетика на ЛУК ОЙЛ и от смяна до смяна не се е налагало да доливам.Сега със Q8-то ми е паднало под минимума а има още 3500 км. до смяната.Някой знае ли защо се получи така,дали съм сложил неподходящо масло и има ли проблем ако сега долея от ЛУК ОЙЛ-ското понеже имам една тубичка.И в хидравлика иска малко доливане но там незнам с какво масло е-може ли пак с ЛУК ОЙЛ-ско хидравлично да долея.Ще съм ви благодарен ако споделите какво знаете по въпроса.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 29 Май 2009, 11:13

Аз лично колега съм с Мобил 10/40 и нямам никакви проблеми за да разбереш най добре смени маслото и пробвай с друго.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 8.02.2009
Местоположение: ТАМ ДАЛЕЧЕ НЯКАДЕ НА ЮГ

Мнение от lycki » 29 Май 2009, 11:15

Аз пак ще мина на ЛУК ОЙЛ но сга дали мога да долея от него да направи километрите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София

Мнение от Peicho » 29 Май 2009, 11:17

Доливай смело, само гледай да е синтетитично щом сега си с такова и по възможност да е същия вискозитет
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 8.02.2009
Местоположение: ТАМ ДАЛЕЧЕ НЯКАДЕ НА ЮГ

Мнение от lycki » 29 Май 2009, 11:21

А за хидравлика става ли да са мешат маслата че там не я знам с какво е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 29 Май 2009, 13:14

На хидравликата ATF
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 29 Май 2009, 14:47

Колега, на капачката на казанчто трябва да пише

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 8.02.2009
Местоположение: ТАМ ДАЛЕЧЕ НЯКАДЕ НА ЮГ

Мнение от lycki » 29 Май 2009, 15:23

На капачката има зелено стикерче с някакви цифри но нищо не ми говорят,а и едвали ще е още с оригиналното масло.По принцип хидравличните масла съвместими ли са едно с друго.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Мнение от №0123456789 » 29 Май 2009, 17:43

Здравей!
За хидравликата не е желателно да мешаш видовете, но ако ти се налага да долееш на път няма да е фатално. Най- лесно съпоставимо е като видиш цвета на хидравличната си течност. Сипи същия цвят. Колегата по-горе ти бе писал за модела на течността, но не е сигурно, че твоя е същия.

Относно маслото за двигателя лично аз не съм ползвал Лукойлско и нямам наблюдение за неговото качество, но мога да ти кажа, че нетрябва да мешаш маслата като вискозитет!Ако караш със спорт(0W40)доливай такова. Ако караш със синтетично тогава доливай синтетично (5W40). Ако караш с полусинтетично доливай полусинтетично(10W40) и ако караш с минерално доливай минерално (15W40). Ако двигателят ти е много нов може да си позволиш да го караш със синтетично. Ако двигателят ти вече е започнал леко да се "поотпуска" от километрите, а ти ще го усетиш по повишения разход на масло(разбира се ако говорим за хлабина в сегментите) то тогава трябва да преминеш на полусинтетично или вече в краен случай на минерално масло. Само знай, че с минерално масло не е препоръчително да юркаш колата във високите обороти както можеш да правиш със синтетичното или спорта. За сравнение без да се впускам в разяснения какво представлява едното и какво представлява другото масло ще ти кажа, че на 0W40 някои марки разрешават безпроблемна употреба и при 20000 оборота в минута докато при 15W40 не е желателно да развърташ за дълго повече от 4000 оборота в минута. За по-добър съвет какво точно масло като марка да сипеш може би е най- добре някой търговец на масла да ти даде. Аз лично карам автомобила си който е на 350000км. с оригинално полусинтетично масло 10W40 "Кастрол" което ми е лично внесено от германия с последна цифра четворка на баркода гарантиращо, че е произведено там и мога да ти заявя, че разход на масло нямам въобще. Все пак много зависи как е стопанисван и подържан автомобилати преди да попадне в твоите ръце. Или както казваше един приятел: "Ако от самото начало на експлоатирането на един автомобил му се сменят консумативите редовно и с качествени, то същия може да се отвори за основен ремонт на един милион километра."
Успех колега :yes:


:bgflag:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Доливане на масло М50В20

Мнение от kirililiev » 29 Май 2009, 17:48

lycki написа:Здравейте.В търсчката не открих одговор и затова пиша нова тема.Проблема е следния:Последния път като сменях маслото на двигателя сложих Q8 10на40 синтетика.Откакто я имам колата винаги съм я карал със синтетика на ЛУК ОЙЛ и от смяна до смяна не се е налагало да доливам.Сега със Q8-то ми е паднало под минимума а има още 3500 км. до смяната.Някой знае ли защо се получи така,дали съм сложил неподходящо масло и има ли проблем ако сега долея от ЛУК ОЙЛ-ското понеже имам една тубичка.И в хидравлика иска малко доливане но там незнам с какво масло е-може ли пак с ЛУК ОЙЛ-ско хидравлично да долея.Ще съм ви благодарен ако споделите какво знаете по въпроса.


получило се е така щото маслото е много качествено :D като взех колата бях с такова,1литър на 1000 километра :D с лики моли 500 грама на 1000 километра и за 2000 км стана като чорба :D с 5/50 на мобил за 5000 километра не съм доливал,колата се кара само в лютеницата ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 30 Май 2009, 21:14

Ако може да исползвам темата и да попитам на М50Б25 колко му дават да харчи масло "заводско" на 10 000км :?:
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 30 Май 2009, 23:27

№0123456789 написа:Здравей!
За хидравликата не е желателно да мешаш видовете, но ако ти се налага да долееш на път няма да е фатално. Най- лесно съпоставимо е като видиш цвета на хидравличната си течност. Сипи същия цвят. Колегата по-горе ти бе писал за модела на течността, но не е сигурно, че твоя е същия.

Относно маслото за двигателя лично аз не съм ползвал Лукойлско и нямам наблюдение за неговото качество, но мога да ти кажа, че нетрябва да мешаш маслата като вискозитет!Ако караш със спорт(0W40)доливай такова. Ако караш със синтетично тогава доливай синтетично (5W40). Ако караш с полусинтетично доливай полусинтетично(10W40) и ако караш с минерално доливай минерално (15W40). Ако двигателят ти е много нов може да си позволиш да го караш със синтетично. Ако двигателят ти вече е започнал леко да се "поотпуска" от километрите, а ти ще го усетиш по повишения разход на масло(разбира се ако говорим за хлабина в сегментите) то тогава трябва да преминеш на полусинтетично или вече в краен случай на минерално масло. Само знай, че с минерално масло не е препоръчително да юркаш колата във високите обороти както можеш да правиш със синтетичното или спорта. За сравнение без да се впускам в разяснения какво представлява едното и какво представлява другото масло ще ти кажа, че на 0W40 някои марки разрешават безпроблемна употреба и при 20000 оборота в минута докато при 15W40 не е желателно да развърташ за дълго повече от 4000 оборота в минута. За по-добър съвет какво точно масло като марка да сипеш може би е най- добре някой търговец на масла да ти даде. Аз лично карам автомобила си който е на 350000км. с оригинално полусинтетично масло 10W40 "Кастрол" което ми е лично внесено от германия с последна цифра четворка на баркода гарантиращо, че е произведено там и мога да ти заявя, че разход на масло нямам въобще. Все пак много зависи как е стопанисван и подържан автомобилати преди да попадне в твоите ръце. Или както казваше един приятел: "Ако от самото начало на експлоатирането на един автомобил му се сменят консумативите редовно и с качествени, то същия може да се отвори за основен ремонт на един милион километра."
Успех колега :yes:
Само да ти кажа да обърнеш внимание колега че маслото на Кастрол 10/40 е пълна синтетика според произвадителя.И аз бях очуден като прочетох на тубата.


:bgflag:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 30 Май 2009, 23:28

S_h_e_f_a написа:Ако може да исползвам темата и да попитам на М50Б25 колко му дават да харчи масло "заводско" на 10 000км :?:

Приблизително до литър е в нормата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 8.02.2009
Местоположение: ТАМ ДАЛЕЧЕ НЯКАДЕ НА ЮГ

Мнение от lycki » 31 Май 2009, 16:46

Благодаря за съветите колеги :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Мнение от №0123456789 » 01 Юни 2009, 12:20

Иван Стоянов написа:Само да ти кажа да обърнеш внимание колега че маслото на Кастрол 10/40 е пълна синтетика според произвадителя.И аз бях очуден като прочетох на тубата.

:dunno: :dunno:
:bgflag: [/quote]
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook