Шуми ми ремъка?!?!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Шуми ми ремъка?!?!
Колеги в чудо съм се видял с части ментета. Преди 5 000 км сменених 2-те ролки на ремъка за алтернатора, ремък и лагери на алтернатора, водна помпа, и ремък на климатика, но преди 2 000 км. ремъка започна първоначално да просвирва, всъщност то не е точно свирене, ами един шум все едно е заминала ролка (тогава незнаех, че е ремък). Като се появи тоя шум отидох на майстор (тоя път друг), оставих колата, след час звъни майстора и казва водна помпа, и една ролка, обтегач на ремъка за климатика, и обтегач на другия ремък са за смяна ... и аз така
- е как преди няколко месеца ги сменях половината неща - ами той вика незнам, за мен са за смяна, ами сменяй викам тогава. Отивам взимам колата няма шумове, но на другата сутрин пак същото. Викам си значи е от алтернатора, тия сигурно са ми сложили някакви кофти лагери, и без това се съмнявах в него още от рециклирането му. И така си карах месец и ремъка все повече стържеше и все повече, като пусна фарове или климатик, направо филхармония става отпред при двигателя, чак ме е срам да карам. Отидох след работа днес в един уж добър сервиз за алтернатори, и майстора отвори капака, взе един флакон WD40, пръсна на ремъка на климатика -нищо, пръсна на другия ремък и.... няма шум, няма нищо и вика бягай да си смениш ремъка. Как да му кажа, че е сменено всичко по 2 пъти вече за няколко месеца.....
...та, че неоригинална част повече на тая кола няма да сложа вече е ясно и съветвам всички да не го правят, но въпроса ми е, сега ако сменя само ремъка дали ще се оправи това стържене или трябва пак наред ролки, обтегачи ... и т.н. Малко дълго стана, ама ми писна от майстори разбирачи и части на "реномирани" марки.

...та, че неоригинална част повече на тая кола няма да сложа вече е ясно и съветвам всички да не го правят, но въпроса ми е, сега ако сменя само ремъка дали ще се оправи това стържене или трябва пак наред ролки, обтегачи ... и т.н. Малко дълго стана, ама ми писна от майстори разбирачи и части на "реномирани" марки.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Какъв ремък сложи
Щото аз на колкото хора разправям
да слагат само Contitech никой не ме слуша. Единия смени преди това
5 ремъка и всичките му свиреха ама като филхармония и той все
по майстори, ролки не знам си ко. Ремъците му били много яки,
познати му ги продавали
Викам, баце прай кот
си знаеш. А ми е страшен авер. Отказах се да му обяснявам. После взех
един ремък дето беше седял на дъжда 3-4 месеца, целия кален, напукан
и го сложих. Contitech оригинален. Сложих го и колата грам шум не се
чува
Сичкото разбирачи гледат така
Викам хайде сега
при вашите майстори и пак си купувайте яките ремъци


да слагат само Contitech никой не ме слуша. Единия смени преди това
5 ремъка и всичките му свиреха ама като филхармония и той все
по майстори, ролки не знам си ко. Ремъците му били много яки,
познати му ги продавали



си знаеш. А ми е страшен авер. Отказах се да му обяснявам. После взех
един ремък дето беше седял на дъжда 3-4 месеца, целия кален, напукан
и го сложих. Contitech оригинален. Сложих го и колата грам шум не се
чува


при вашите майстори и пак си купувайте яките ремъци





Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Тия "майстори" сигурно и вечер на жените си пръскат ВД40 да влиза по-лесно
Ремъците се пробват с вода, защото няма последствия после. ВД40 не издържа на високи обороти и се втвърдява и образува нещо като лаково покритие. Сега и оригинален ремък да сложиш пак може да скърца на ролките докато се изтърка. И изобщо... да пръскаш смазка на ремък 


- светльо85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 14.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 530d Exclusive Edition
- Мечтае да кара: само бмв
на мен така ми смениха всички ремаци ролки и оптегач и почна да свири супер гадно накрая ремака излезе откачисе и за в шах. отидох при друг маистор
и тои ми каза че сами сложили ремак които е за 90амперов алтернатор
(демек по малък) моят бил 140 амперов, и аз така
сменихмего с по голям и всичко заспа сега няма ядове
и тои ми каза че сами сложили ремак които е за 90амперов алтернатор
(демек по малък) моят бил 140 амперов, и аз така

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Ами тука в БГ сичко ремък и свещи почти са ментаци
Аз примерно след като във Вари ми дадоха една ролка
дето беше крива
за М20-ката (после ми я
смениха с оригинална SKF де) ако не я бях търколил
допряна на ръба на масата щях да я сложа и щях да го ям
и от тогава само от БМВ ги взимам нещата
Тия от Вари им викам, тогава не разбирах. Дайте ми читави части
не е от значение парите. И те явно точно тогава са нямали на
SKF ролка (OEM-ска демек, демек оригинална за първично вграждане)
и са ми дали на друг производител. Ама нъц. То БМВ тия производители
не ги избират така на боб. Сигурно има смисъл!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
P.S. Правете си сметката сами


Аз примерно след като във Вари ми дадоха една ролка
дето беше крива


смениха с оригинална SKF де) ако не я бях търколил
допряна на ръба на масата щях да я сложа и щях да го ям
и от тогава само от БМВ ги взимам нещата

Тия от Вари им викам, тогава не разбирах. Дайте ми читави части
не е от значение парите. И те явно точно тогава са нямали на
SKF ролка (OEM-ска демек, демек оригинална за първично вграждане)
и са ми дали на друг производител. Ама нъц. То БМВ тия производители
не ги избират така на боб. Сигурно има смисъл!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
P.S. Правете си сметката сами



Последна промяна zAcK на 26 Май 2009, 22:18, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
WALL написа:badsharki да не ги остават хлабави? То и натегнати не е хич хубаво. Толкова фалшиви ли да са?
Ама те нали нашите се самонатягат, или бъркам.
А това дето го каза bmw_n00b за WD40, ме матира направо. Тия майстори само да ти погледнат колата и вече са ти прецакали нещо, все пак малко пръснаха та се надявам да няма последствия.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Аз съм с ремъци на Гейц и съм много доволен, а ролките от Ауто
Плюс си ги взех и вече са на 20000км и няма проблем
Плюс си ги взех и вече са на 20000км и няма проблем

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
mashina написа:badsharki,аз есента смених всички ролки и ремъци
в офицялен дилър и после останах учуден че колата даже утихна.
Цялата смяна с работа излезе 750лв.
Ей това е приказка и още едно потвърждение, че от оригиналното по-евтино няма. Сега като смятам аз дадох долу горе колкото тебе за всички ролки и ремъци и обтегачи и .... още един път ролки и водна помпа, понеже му се сторило на майстора, че шуми (всичко 600 без труд) и сега като сметнах колко струват оригиналните части - около 550 всичко, ми идва ... да си чукна среща с майката на някои хора, че да им направя малко братя и сестри ...

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
badsharki написа:....
Ами ако не си разбрал тия майстори първо 98% са пълни некадърници
второ са интелигетни колкото един мангал завършил 8-ми клас
трето не могат да четат и затова всичкия им "майсторлък" се базира
да блъскане с по голям инструмент и смяна на всичко докато проблема
се оправи.
четвърто не могат да помислят малко как и защо една част е по-добра
пък какво остава да ги обяснят

Аз на майстор стана вече 3 години не съм стъпил. 20000 на едната +
челен удър и ремонт сам + 42000 на другата. Само се излъгах да
отида на диагностика и ме излъгаха че имам да правя основен ремонт



Само да ти кажа още един случай. Отивам аз за смяна на лагер преди години.
Искат да ми сложат некапсулован лагер

Отивам и си взимам оригинален. Съответно той капсулован. Значи
БМВ са решили че там в греста по лагера ще влизат боклуци

и ако не е капсулован ще му се разкаже играта. Е да ама майсторите.....
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
zAcK написа:Какъв ремък сложиЩото аз на колкото хора разправям
да слагат само Contitech никой не ме слуша....
Днес погледнах моя какъв е - Contitech е, купих и оригиналния разликата им е, че до Contitech пише BMW. Утре ще го сменя да видим дали ще има някаква разлика. А дали е възможно да ми шуми от някое от колелелетата на алтернатор, или хидравликата, да са се износили например? И те дали се сменят по-принцип?
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Вчера смених ремъка, и засега шума изчезна. Сравних двата ремъка оригиналния и този който шумеше, и макар, че и двата бяха Contitech имаше разлика. От вътрешната страна ремъка, неоригиналния, "улеите" бяха като гумени, ако мога така да ги определя най-точно. На оригиналния не бяха такива, бяха от някакъв твърд материал, който приличаше малко на велур. Извода пак е...от оригиналното по-добре няма, колкото и да ви убеждават гаражните майстори в обратното.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани