Проблем с газ инжек! - РЕШЕН

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Проблем с газ инжек! - РЕШЕН

Мнение от S_h_e_f_a » 25 Май 2009, 19:49

Несъм любител на газта,но така взех колата и останах много доволен от вървежа и расхода на газ.Газовата е на 2 години и при мен досега нямаше проблеми,но наскоро почнаха и ме мъчи много :( Проблемът е че все още няма сервиз в бг за тези газова: Prins с инжектори Keihin!
Та колата започна да губи мощност,но интересното беше че ту върви ту не :( Смених двата филтъра на сухата газ и един на течната(на испаритела) като си мислех че е от тях,ама не е :| Незнам дали редуктора не е сгънал и незнам какви са симптомите при неработещ редуктор? Самнявам се най-вече в дюзите и искам да ги почистя,но незнам каде и как? Ето това са въпросните дюзи http://www.prinsautogas.com/en/products ... ctors.html
Доколкото знам те са на принципа на бензиновите и с много дълъг живот и съответно би трябвало да може да се почистват както бензиновите!
Та ако някой има някакви идей или случаино същата газова да казва :P
Забравих да спомена че когато пусна по енерция оборотите само играят 500 до 1100 докато не спря на място,но това преди не го е правила.
Последна промяна S_h_e_f_a на 23 Юни 2009, 0:16, променена общо 1 път
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Мнение от penio » 25 Май 2009, 21:07

А, дали наистина проблема е в газта? Може нещо (ламбда например) да е тръгнало и още да не си е проличало на бензин. Пиша от собствен опит. При мене имаше същите симптоми и като смених ламбдата се оправи всичко.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 25 Май 2009, 21:21

И мен ме съмнява много ламбда сондата,но на бензин няма никакви ядове. А усещането на газ си е точно такова все едно не и достига гориво,при подаване по рязко газ и глахне,ако си настъпвам плавно педала горе долу върви :confused: И другото което съм забелязал, е че понякои път ми заяжда някоя дюза на отворено положение и после като паля (на бензин) трудно пали и всеки път различна дюза :confused:
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 26 Май 2009, 11:24

Колега незнам къде може да я ремонтираш, но тук: http://www.eurogas-bg.net/index.php слагат като твоята газова уредба и даже си е бая скъпичка. Нямам представа дали ремонтират и дали са кадърни, но може да провериш. Не си описал обаче добре проблема. Интересно ми е на мен какво става когато си на 2000 оборота и смачкаш педала на газта? Или ако го натискаш плавно но пак стигнеш до ламарината на ниски обороти? Или съответно я вдигнеш на 5000 оборота на 2-ра и подаваш малко газ? На магистралата колко ти е максималната скорост? На ниски предавки нормално ли ускорява ? Как точно губиш мощност - върви бавно, но плавно или придърпва ? Има ли зависимост от това колко ти е пълна бутилката ?
Мисля, че ламбда сондата е полезна предимно за работа на празен ход и при движение , не играе особена роля, да ме поправят колегите ако бъркам.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 27 Май 2009, 19:41

Колата не и достига горивото да върви,такова е усещането.За да потеглиа и трябва повече газ,а след това ако настапиа педала по ряско (без значение в къкви обороти) тя забива муцуната :confused: а да подмине 5000об в това състояние е много трудно! За да може да се движи,трябва да се гали педала на газта.
А това за количеството газ в бутилката и на мен ми е направило бшечатлание,когато е по малко газта или е на свършване върви по добре :shock:
Докато го нямаше този проблем си вдигаше 230км на газ,а сега испреварването е голяма мъка :confused:
Този сервиз ми е малко далеч,но ще им звъна да видя какво ще кажат ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 28 Май 2009, 12:08

Звучи като да е от изпарителя/редуктора колега, но няма как да се каже със сигурност. Аз имам проблем с моя ГИ, но е различен . Аз имам придърпване и прекъсване, но когато я настъпя и върви добре.
При мен когато газта е на свършване върви по-бавно !
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 30 Май 2009, 15:28

Мен най-много ме съмнява сондата и дюзите,защото дюзите ми засичт понякой път на отворено положение (всеки път различна дюза) испуска газта и после много трудно паля.
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 30 Май 2009, 15:34

Това че трудно пали няма да е от газта... дори и да остава някоя дюза отворена, то колко газ ще изпусне? При положение, че има 2 клапана преди това, които спират газта. Дори и всички дюзи да остават отрорени, пак не трябва да имаш проблем-получава се като обикновена газова - изпарител-колектори, но въпреки това си пали от раз...
Да не би наистина нещо компа на газовата да бърка цялата работа :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 30 Май 2009, 15:41

Да но когато заседналата дюза испусне газта,при палене след това на бензин мотора се дави с двете горива.А и другото което е че през отворената дюза мотора засмуква допълнително въздух,който му пречи при паленето на бензин!
А за компа,незнам как мога да разбера дали от него идва проблема :dunno:
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 30 Май 2009, 23:25

Какъв въздух бе човек... нали след дюзите ти е изпарителя? Няма от къде да "смуче" въздух... освен ако нямаш някой напукан маркуч...ама тогава при работа на газ ще мирише и то здраво... Затова и ти дадох пример с обикновената газова..с каквато съм и аз-нали като паля , винаги паля на бензин... след гасенето на колата, като е работила на газ-остава малко газ във смукателните колектори и маркуча до изпарителя... но при паленето след това няма абсолютно никакви проблеми. При теб е същото, само дето вместо плочка имаш дюзи управлявани от компютър... няма как от там да е проблема, разбери го правилно. Другаде имаш проблем :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 01 Юни 2009, 16:38

Според мен е нормално след като си карал на газ да запали малко по-трудно. Разбира се има различни понятия за трудно, но при мен(с ГИ) ако съм я загасил на бензин после пали при въртене на стартера около 1 секунда (понякога по-малко). Ако съм я загасил на газ, както си е нормално ми пали примерно ако върти стартера 2 секунди, точно защото остава някакво малко количество газ. Така е било винаги при мен и мисля, че е напълно нормално.

Колега колко километра си минал с това газово ? Гледам бая живот им дават на твоите дюзи .
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 01 Юни 2009, 21:04

Pavlinius написа:Колега колко километра си минал с това газово ? Гледам бая живот им дават на твоите дюзи .


И аз това гледам ама... :confused:
Аз към 17 000км,а преди това незнам но не е много.
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 05 Юни 2009, 1:26

Днес изчистих инжекторите щателно с обезмаслител първо и после с ВД-40,излезе доста мизерия.Сега мотора работи доста по добре и не се мъчи да тръгне на байр,но продолжава да не и достига горивото във високите обороти :confused: Замерих инжекторите и всички дават по 2.2 ома,според сайта под 1.25 ома вече нестават :roll:
Продолжавам да търся проблема по назад и май ще се окаже изпаритела,но има едно като клапан м/у инжекторите и изпаритела.В него влиза един маркуч (от изпаритела) и излизат два към дюзите,този клапан (ако мога така да го нареча) е на Бош и с една букса с 4-5 кабела!
Някой ще ми каже ли закакво служи той :?:
Последна промяна S_h_e_f_a на 05 Юни 2009, 4:14, променена общо 1 път
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 05 Юни 2009, 3:48

В българския език няма представка иС :winky: ( освен ако не си фен на YES купе повер-а :mhihi: )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 05 Юни 2009, 4:19

Колега,явно нямаш друга работа по това време
ИзображениеИзображениеИзображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook