много ядове на един път.......РЕШЕНИ!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 445
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Мнение от Teogop » 27 Май 2009, 0:27

Всъщност и аз имах подобен проблем с предишната (tds) и ми смениха помпа, термостат + умна дюза. Възможно е от прегряването нещо да й става.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 27 Май 2009, 0:29

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:23, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: Стара Загора

Мнение от leshoiad » 27 Май 2009, 0:49

Утре ше проверя всичко и ше споделя.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 27 Май 2009, 1:43

Колега и на моята и е завирала чайника, ама не толкова много. Не искам да обиждам колегите ама така от разтояние не може да се направи диагноза ;) Можеш да повериш дали маслото ти е боза или дали има мазно в антифриза, а има и друго мислех че колегата Валл ще се сети, от високата температура се опичат и сегменти и от там почват проблемите ;)
Колега задължително и тест за газове в охладителната течност. Успех ще следя темата да видим развитието и дано да не е нещо сериозно, колкото и да казват че ТДС-а е смотан двигател, да не забравяме че все пак е БМВ ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 27 Май 2009, 7:33

Добре нека се уточним колата е загряла веднъж и след това проблем със загряването не е имала все пак след загряването мина към 100км до София (а в нашата столица обиколихме 6-7 магазина и нямаха термостат)там сменихме термостата и наобратно.
1.Ако главата е пукната нямали да вкарва вода в цилиндрите и да губи течност или да вкарва газове в охладителната система и за загрява или да надува маркучите.
2.Загуба на мощност и черен пушек отзад прецакана/ни дюзи не разпръскват горивото добре и от там да се получава недобро изгаряне и кълбета черен пушек отзад.
3.Възможно ли е турбото да си е заминало и от там да няма мощност.
4.Маслото си е наред не беше пресечено когато го погледнах нито в охладителната течност имаше следи от масло.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от sash0 » 27 Май 2009, 9:43

Мисля че турбото ти е заминало. Ако не можеш да развиеш повече от 2000-3000 оборота съм почти сигурен. Не е нито от жега нито от тдс буквите просто си му е дошло времето.
Но и има 1000 изписани теми за тдс двигателите че са по капризни и не трябва да се юркат много
Най мразим дизели и комбита
Цвета на бмв-то е без значение щом е черен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 27 Май 2009, 11:21

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 16:36, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: Стара Загора

Мнение от leshoiad » 27 Май 2009, 13:20

Ами ето и отговора на всички проблеми........ Тази сутрин с Христо огледахме цялата система отново, охлаждане, горивна система и тъй като и двамата се съгласихме с идеята, че проблема не е от охлаждането (като превантивно сменихме и капачата на разш. съд) а от горивната система, на Христо му щъкна да провери съединението от турбината до кулера. Оказа се, че същото е спукано и изпуска въздух преди кулера, а разбира се при този проблем вече сами можете да се досетите какви сапоследствията, а именно не обогатено гориво, неправилно изгаряне и катраен дим. Явно в началото на пътя ни обратно е започнал лека полека да се разширява отвора докато в един момент до всмук.колектори е отивал незначително количество въздух. Ами общо взето това е. Малко трябва понякога ма навреме. Христо е пример. !!!RESPECT!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 27 Май 2009, 13:30

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:20, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: Стара Загора

Мнение от leshoiad » 27 Май 2009, 14:02

Не съединението си беше тръгнало и преди тва, беше омотано със скоч, но отлагах.................. вероятно от температурата скоча се е размекнал. Днес купих ново съединение и всичко си дойде на мястото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 27 Май 2009, 15:04

leshoiad написа:Ами ето и отговора на всички проблеми........ Тази сутрин с Христо огледахме цялата система отново, охлаждане, горивна система и тъй като и двамата се съгласихме с идеята, че проблема не е от охлаждането (като превантивно сменихме и капачата на разш. съд) а от горивната система, на Христо му щъкна да провери съединението от турбината до кулера. Оказа се, че същото е спукано и изпуска въздух преди кулера, а разбира се при този проблем вече сами можете да се досетите какви сапоследствията, а именно не обогатено гориво, неправилно изгаряне и катраен дим. Явно в началото на пътя ни обратно е започнал лека полека да се разширява отвора докато в един момент до всмук.колектори е отивал незначително количество въздух. Ами общо взето това е. Малко трябва понякога ма навреме. Христо е пример. !!!RESPECT!!!


Аз бих направил и тест за изгорели газове

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 27 Май 2009, 15:41

WALL написа:
leshoiad написа:... Явно в началото на пътя ни обратно е започнал лека полека да се разширява отвора докато в един момент до всмук.колектори е отивал незначително количество въздух. [/b]


Е като са ти сменяли термостата нещо са опоскали и съединението.... " майсторите" ;)

"Майстора" съм аз и термостата го сменях на пътя мисля знаеш къде се намира маркуча от турбото до кулера и къде термостата не съм толкова некадърен да сцепя маркуча чак там.Проблема с кадежа беше отстранен сега прикадява и то малко ама към 4500об което според мен е нормално.
Но има едно нещо което ми прави впечатление като отвъртим капачката на разширителното казанче и водата почва да излиза от там(нормално ли е) а колата няма никакви признаци към прегряване капачката е сменена и тя маркучите не са нито корави нито твърди стрелката си седи на 12 и не мърда от там имам съвсем леки съмнения че водната помпа се ебава но сега в събота ще я сменим и нея.Като отвъртим капачката на разширителя и се подаде газ има един лек отвор(вкойтоп влиза малкия маркуч от водния радиатор) през който църка вода и като подадеш газ това леко църкане се превръща в струя но тази струя я няма винаги а на моменти хвърля вода от там това според мен не е нормално и си мисля че се дължи на въздух в системата или лоша водна помпа а най лошото изгорели газове от спукана кратуна или издухана гарнитура на главата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от sash0 » 27 Май 2009, 16:03

до автора:
на твое място не бих дерчил тдс освен ако не искаш да направиш някой майстор бо богат
Най мразим дизели и комбита
Цвета на бмв-то е без значение щом е черен

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 27 Май 2009, 16:15

sash0 написа:до автора:
на твое място не бих дерчил тдс освен ако не искаш да направиш някой майстор бо богат
Заглавието на темата не е може ли да се дерчи ТДС.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 27 Май 2009, 16:24

Колега направете и тест за газове, а ако водната помпа не е сменяна сменете я за по сигурно. При мен като отворя капачката на разширителния съд, излиза постоянна струя от малкото маркуче(компенсатора) ;) и само да вметна, че ТДС-а е с отделен разшерителен съд и се обезвъздушава самичък. Успех :)
ПП: Оключете тайното меню и следете 7-мо меню в какви стойности стои температурата на охлаждащата течност при яко каране и при работа на място
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook