Черен пушек при рязко подаване на газ 525тдс.
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Ntalanov написа:дизела пуши черно при недостик на въздух,вижте въздушния филтър
Недостиг на въздух имаше но не от въздушния филтър а от сцепено(5см цепка)на маркуча който е от турбото до интерколера.Проблема с кадежа беше отстранен сега прикадява и то малко ама към 4500об което според мен е нормално.
Но има едно нещо което ми прави впечатление като отвъртим капачката на разширителното казанче и водата почва да излиза от там а колата няма никакви признаци към прегряване капачката е сменена и тя.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Не извира постоянно а само при отваряне на капачката на разширителния съд.Ntalanov написа:Нормално е колега водата да излиза малко,защото ситемата работи под налягане и като махнеш капачката налягането пада а температурата се покачва и водата леко кипва,но ако постоянно извира е възможно да прави въздушна възглавница.Пробвайте с хубаво обезвъздушаване
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
1. Да де... при загрял мотор е нормално да стане така като отвориш капачката. В момента има ли още проблеми с прегряване?
2. Като сте "оправили" сцепения маркуч на турбото, вървежа оправи ли се, или още няма мощност?
2. Като сте "оправили" сцепения маркуч на турбото, вървежа оправи ли се, или още няма мощност?
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
dj_ennsy_1 написа:1. Да де... при загрял мотор е нормално да стане така като отвориш капачката. В момента има ли още проблеми с прегряване?
2. Като сте "оправили" сцепения маркуч на турбото, вървежа оправи ли се, или още няма мощност?
Като оправих маркуча и вървежа се оправи и кадежа изчезна всичко си дойде на мястото сега вече с вървежа кахъри няма все си мисля че ако главта е спукана или е духнала гарнитура нямаше да върви и да си работи нормално а сега двигателя си мърка само в събота за по сигурно ще му изкормя водната помпа и ще я сменим.Ами днес цял ден бръмчах ме тук там да намерим такъв маркуч и нямахме проблеми със загряване или вървеж.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
В такъв случай не пипай водната помпа... има логика от дефектирало турбо да поагрява мотора... карайте я така и ако няма дертове не я пипайте. Радвам се, че се оказа дребен проблема
Знам какво е да не е наред кораба... болен съм наравно с нея...

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Мани не бъркайте лайното (водната помпа) да не се разсмърди. Ако започне да "губи" вода и няма теч тогава вече имате проблем с издухала глава/гарнитура. Сериозно ви казвам не барайте.
Утре пътувам към Сливен и на връщане може да се отбия в Ст. З. да ви видя с този ТДС какво се мъчите
Малката Скала - драсни един тел на ЛС и ако не закъснявам ще се отбия да пием по кола и да раздуем.
П.С.
Няма да съм с БМВ-то ама голям прас нали?
Поздрави
Иво Андреев

Утре пътувам към Сливен и на връщане може да се отбия в Ст. З. да ви видя с този ТДС какво се мъчите


П.С.
Няма да съм с БМВ-то ама голям прас нали?
Поздрави
Иво Андреев
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани