много ядове на един път.......РЕШЕНИ!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
много ядове на един път.......РЕШЕНИ!!!
Та обяснявам накратко колкото може. Тръгвам сутринта за Сф усмихнат и наперен но тцтцтцтц до едно време. Малко след Пловдив се натиснахме с една джипара и докато ускорявах (около 4000 оборота скорост около 170) изведнъж усетих че колата, губи мощност. Интуитивно настъпах педала 2 пъти но ефект нямаше никакъв и в следващата секунда погледът ми беше на стрелката на температурата. Прималя ми. Стрелката беше в средата на червената зона. Блокировката се беше задействала. Всичко стана за около 10 сек. отбих в дясно и и спрях. Колата се охлади но преди това отворих капачката на разш. съд. Водата извираше а преди тва беше оляло навсякъде. Най-вероятно от допълнителното мъркуче което се намира отдясно на капачката (то е свободно не влиза никъде). Докато говорихме с Христо по тела и обсъждахме реших, че ако продъжа (а беше наистина спешно) но не позволявам на охл. течност да достига градус за да се налага термостата да отваря (решихме че той е проблема) като поддържам обороти по ниски от 2000 няма да има проблем. Така и стана! Продължихме и сигнахме до Сф. Там термостата беше сменен, беше налята охл. течност и реших че с това проблема е решен. Да ама НЕ!!! Тръгнахме в обратната посока, и малко преди да излезем от Сф ми направи впечатление че колата няма мощност така все едно турбинта не работи и че при настъпване на педала за да влезе колата в обороти отзад излизат кълбета дим. Къдеше здраво. Интересното еше че тва го правеше на 3000 оборота, а след около 100 започна и на 2000 а след още толкова и на 1000. Колата започна спорадично да забива лек нос и да освобождава. В началото по слабо осезаемо но след време започна наистина да се усеща. В края на маршрута дори се чуваше леко жужене в моментите когато забиваше нос. В крайна сметка от Чирпан до СтЗ се прибрах в авариината лента, със скорост 60 км/ч при 1000 оборота. Като капак на всичко кпето се напълни със смрадня на изгорели газове.
Това ми беше ходенето по мъкиде днес. Изнервих се наистина но и такива неща стават. Та ето тема за дискусия. Колегите от Е34 също умуват.
Това ми беше ходенето по мъкиде днес. Изнервих се наистина но и такива неща стават. Та ето тема за дискусия. Колегите от Е34 също умуват.
Последна промяна leshoiad на 27 Май 2009, 13:09, променена общо 1 път
When i die, bury me up side down, so the world kiss my ass!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
честито колега
за мен главата е заминала...и сега 520-ките отвръщат на удара 


Последна промяна `DaRkMaN на 26 Май 2009, 23:45, променена общо 1 път
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
И според мен е глава или поне гарнитура и смесва антифриз с масло и от там идват кълбетата дим.Веднага тест за изгорели газове в системата за да е на 100% сигурно ,че е това.
А какво ще кажете за сговнена дюза например??? Има ли такава вероятност?
When i die, bury me up side down, so the world kiss my ass!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
blacksapphire написа:А, не се притеснявай, не е от трите заветни букви след 525 на багажника, от топлото време ще да е
Добре де всеки път ли когато човек с проблем се обърне за помощ се намира някой "умник" който няма какво да каже а осира темата и ръси остроумни шеги като няма какво да кажеш и за да продължиш да изглеждаш интелигентен просто замълчи както правя и аз.
Има и нещо друго. По време на обратния път колата въобще не загря. Беше си в нормите на температурния режим. Разсъждавам така. Ако беше глава, щеше да губи охл.течност, ако губи охл. течност ще се повиши и температурата....... И още нещо. Димът беше чрен като катран.
When i die, bury me up side down, so the world kiss my ass!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
WALL написа:За водна помпа нищо не се споменава... Как е тя? Проблема ти целия мае ще е от нея... маслото как е, гледано ли е да не е боза... черен като катран дим = заминало турбо
Водната помпа не я споменавам защото утре от нея ще започна, днес докато са сменявали термостата им е направило впечатление, че има "избутване" на охладителна течност отчсти и от време на време. Ще я сменя но проблема със загубата на мощност и черния дим остава. Турбината я сменявах знаете, добре е. А и от прегряване не мисля че ше бъде засегната. Колата със старата турбина вървеше по добре и не хвърляше такива димики, а старата течеше като чешмичка хахахха

When i die, bury me up side down, so the world kiss my ass!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
WALL написа:За водна помпа нищо не се споменава... Как е тя? Проблема ти целия мае ще е от нея... маслото как е, гледано ли е да не е боза... черен като катран дим = заминало турбо
Ако беше помпа,не би ли трябвало пак да загрее като се е връщал на обратно???

Именно!!! Но тя си е за смяна. Възможно е в определени обороти да не смогва да обръща. Така или инъче аз на връщане овече от 3000 оборота не можах да развъртя. Просто натискам педала но няма нищо и така доката не стигнах в стз на 1000 оборота. Ето това ме човърка. тази постепенна загуба. Тва ме кара да мисля че е дюза и разбира се по идея на друг колега от форума, който уважавам, като човек който разбира.
When i die, bury me up side down, so the world kiss my ass!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
тия дни 1 мои авер смени умната дюза, тдс-а си върви но просто върви спънато като дачия 1.5д, а не загрява !
мисля че проблема ти е по голям от една дюза щом температурата играе
направо след многоточието в заглавието може да допълниш ... тдс
ама и ти си си за еба*е, след 1вия проблем на пътна помощ и в доверен сервиз, сега само ще гадаеш какво може да се е преебало, а със сигорност няма да е ефтино
мисля че проблема ти е по голям от една дюза щом температурата играе
направо след многоточието в заглавието може да допълниш ... тдс

ама и ти си си за еба*е, след 1вия проблем на пътна помощ и в доверен сервиз, сега само ще гадаеш какво може да се е преебало, а със сигорност няма да е ефтино
- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Възможно е при високи обороти помпата да превърта, а при ниски да зацепва. Според мен проблемът е в нея. Друго - почисти между радиаторите, ако не си го направил вече. Трето - провери виското. Четвърто провери за газове в охладителната течност.
BMW-E39 написа:тия дни 1 мои авер смени умната дюза, тдс-а си върви но просто върви спънато като дачия 1.5д, а не загрява !
мисля че проблема ти е по голям от една дюза щом температурата играе
направо след многоточието в заглавието може да допълниш ... тдс
ама и ти си си за еба*е, след 1вия проблем на пътна помощ и в доверен сервиз, сега само ще гадаеш какво може да се е преебало, а със сигорност няма да е ефтино
Не човекът който работи по колата е колега от форума и му имам голямо доверие. Просто днес така на крак нищо не можеше да се установи. Колата загря. Сменихме термостата и след това започна да пуши и дими и да губи мощност. Но повече не е прегрявала. Утре смятам да тествам стария термостат и може би тогава ще имаме по голяма яснота.
When i die, bury me up side down, so the world kiss my ass!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани