Черен пушек при рязко подаване на газ 525тдс.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Черен пушек при рязко подаване на газ 525тдс.

Мнение от LiTtLeRoCk » 26 Май 2009, 20:17

Колата е Е39 525тдс на мой приятел и днес забелязал че при рязко подаване на газ отзад прикадява черен пушек от какво може да е.Пускам темата тук защото двигателите са едни и същи ако не се лъжа.


Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 313tds

Мнение от E34 - Fanatic » 26 Май 2009, 20:19

Дюзи според мене. :winky: Може да има някоя запушена.


П.П.То пак като не пуши на пари значи е добре. :mhihi:

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 26 Май 2009, 20:32

E34 - Fanatic написа:Дюзи според мене. :winky: Може да има някоя запушена.


П.П.То пак като не пуши на пари значи е добре. :mhihi:

И аз за дюзите се сетих но за всеки случай реших да попитам сега ми спомена че днес за малко да прегрее колата за момент стрелката на температурата влязла в червеното при 4000об спрял охладила се колата и тръгнал но после карал с 90-100 и нямал проблеми с температурата на какво може да се дължи това и възможно ли е някоя дюза да се е прецакала от високата температура.


Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 313tds

Мнение от E34 - Fanatic » 26 Май 2009, 20:33

От високата температура ме съмнява, но щом за малко да я прегрее, значи има нещо по охл. система. :)

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 26 Май 2009, 20:43

E34 - Fanatic написа:От високата температура ме съмнява, но щом за малко да я прегрее, значи има нещо по охл. система. :)

Това за охладителната система утре ще го оправим днес му казах утре да приготвя парата и да бяга за термостат и водна помпа виското работи в това съм сигурен защото се уверих лично в най лошия случай радиатора да е задънен.


Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 313tds

Мнение от E34 - Fanatic » 26 Май 2009, 20:50

Това също го има като вариянт. :) Дано всичко се нареди както трябва и да няма последствия в/у ДВГ. :)

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 26 Май 2009, 20:53

E34 - Fanatic написа:Това също го има като вариянт. :) Дано всичко се нареди както трябва и да няма последствия в/у ДВГ. :)
Интересно ми е черния пушек само в дюзите ли може да е причината или и нещо друго.Преди малко се чух с него каза че колата почнала да придърпва да губи мощност и да припушва по черно отзад.
Последна промяна LiTtLeRoCk на 26 Май 2009, 21:16, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 26 Май 2009, 21:16

По принцип всеки дизел при рязко подаване на газ е нормално да изпуши черно!!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 26 Май 2009, 21:21

///MILEN написа:По принцип всеки дизел при рязко подаване на газ е нормално да изпуши черно!!!

Не нормално,задължително!!!Колегата да иде на стенд да му погледнат дюзите.Според мен това е неизгоряло гориво,тоест не работеща дюза-дюзи. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: Стара Загора

Мнение от leshoiad » 26 Май 2009, 23:35

Аз съм въпросния чвек с въпросното БМВ. Искам да благдаря първо на христо, че още в същността на проблема е намерил време и докато пътувам (а аз току що пристигам от Сф) да пусне темата.
Та обяснявам накратко колкото може. Тръгвам сутринта за Сф усмихнат и наперен но тцтцтцтц до едно време. Малко след Пловдив се натиснахме с една джипара и докато ускорявах (около 4000 оборота скорост около 170) изведнъж усетих че колата, губи мощност. Интуитивно настъпах педала 2 пъти но ефект нямаше никакъв и в следващата секунда погледът ми беше на стрелката на температурата. Прималя ми. Стрелката беше в средата на червената зона. Блокировката се беше задействала. Всичко стана за около 10 сек. отбих в дясно и и спрях. Колата се охлади но преди това отворих капачката на разш. съд. Водата извираше а преди тва беше оляло навсякъде. Най-вероятно от допълнителното мъркуче което се намира отдясно на капачката (то е свободно не влиза никъде). Докато говорихме с Христо по тела и обсъждахме реших, че ако продъжа (а беше наистина спешно) но не позволявам на охл. течност да достига градус за да се налага термостата да отваря (решихме че той е проблема) като поддържам обороти по ниски от 2000 няма да има проблем. Така и стана! Продължихме и сигнахме до Сф. Там термостата беше сменен, беше налята охл. течност и реших че с това проблема е решен. Да ама НЕ!!! Тръгнахме в обратната посока, и малко преди да излезем от Сф ми направи впечатление че колата няма мощност така все едно турбинта не работи и че при настъпване на педала за да влезе колата в обороти отзад излизат кълбета дим. Къдеше здраво. Интересното еше че тва го правеше на 3000 оборота, а след около 100 започна и на 2000 а след още толкова и на 1000. Колата започна спорадично да забива лек нос и да освобождава. В началото по слабо осезаемо но след време започна наистина да се усеща. В края на маршрута дори се чуваше леко жужене в моментите когато забиваше нос. В крайна сметка от Чирпан до СтЗ се прибрах в авариината лента, със скорост 60 км/ч при 1000 оборота. Като капак на всичко кпето се напълни със смрадня на изгорели газове.
Това ми беше ходенето по мъкиде днес. Изнервих се наистина но и такива неща стават. Та ето тема за дискусия. Същата тема ще пусна и в Е39 та да поумуваме заедно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 27 Май 2009, 0:11

Колега, не искам да съм лош пророк, но нещата не ми изглеждат добре... разбирам че охладителната система се "надува" ... вкарва въздух, изхвърля водата и затова прегрява... в същото време няма мощност... звучи ми като "губене" на цилиндри... имаш проблем някъде, дано да е по-леко.
Успех :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: Стара Загора

Мнение от leshoiad » 27 Май 2009, 0:13

Как да го разбирам "губене на цилиндри"?

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 27 Май 2009, 0:26

вкарва вода в цилиндрите..повече неприказвам и аз да не стана лош пророк :confused: :confused: :confused: дано си се отървал ама...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 27 Май 2009, 0:34

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:22, променена общо 1 път

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 27 Май 2009, 7:34

Добре нека се уточним колата е загряла веднъж и след това проблем със загряването не е имала все пак след загряването мина към 100км до София (а в нашата столица обиколихме 6-7 магазина и нямаха термостат)там сменихме термостата и наобратно.
1.Ако главата е пукната нямали да вкарва вода в цилиндрите и да губи течност или да вкарва газове в охладителната система и за загрява или да надува маркучите.
2.Загуба на мощност и черен пушек отзад прецакана/ни дюзи не разпръскват горивото добре и от там да се получава недобро изгаряне и кълбета черен пушек отзад.
3.Възможно ли е турбото да си е заминало и от там да няма мощност.
4.Маслото си е наред не беше пресечено когато го погледнах нито в охладителната течност имаше следи от масло.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook