Проблем с газовия инжекцион на 520

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 27.04.2009
Местоположение: София, Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E53 3.0i, E61 530xd
Мечтае да кара: Турбо Комби :-)

Проблем с газовия инжекцион на 520

Мнение от denis_dimirev » 24 Май 2009, 19:53

Здравейте колеги,

Първо да се похваля: от 10 дни и аз вече съм горд собственик на автомобила от любимата ни марка, и по точно 520 '97 година с газов инжекцион от Ловато.
Съжалявам че започвам с проблем но за съжаление няма как :)
Та така проблема е следния:
Значи колата върви добре и на газ и на бензин, няма дупки в мощноста, държи си обороти набира добре но като стигне около 150 км/ч превключва на бензин. Докато е по ниска скороста мога да я вкарам в обороти и си върви на газ :( Много е странно. Ако някой е имал подобен проблем или е чувал за такова нещо ще се радвам да сподели мнение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 24 Май 2009, 20:13

Това, според мен, е настройка, която е препоръчително да запазиш.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 26.07.2008

Мнение от allen » 25 Май 2009, 0:23

И аз съм с газов инжекцион, поставян в холандия с цена 2500Е, с тяхната газ дават на колата 5% по голяма мощност от бензина. За съжяление с нашата не е така. При мен до 220 (повече не съм вдигал)не превклучва на бензин, но ако натиснеш педала на газта рязко до края по някога превключва.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 27.04.2009
Местоположение: София, Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E53 3.0i, E61 530xd
Мечтае да кара: Турбо Комби :-)

Мнение от denis_dimirev » 25 Май 2009, 20:14

allen написа:И аз съм с газов инжекцион, поставян в холандия с цена 2500Е, с тяхната газ дават на колата 5% по голяма мощност от бензина. За съжяление с нашата не е така. При мен до 220 (повече не съм вдигал)не превклучва на бензин, но ако натиснеш педала на газта рязко до края по някога превключва.


Благодаря колега, точно това исках да чуя. Естествено благодаря и на bmw_n00b за мнението. Значи щом при теб работи трябва и моята да я направят. 8) Днес говорих с един сервиз на Ловато. Казаха че най-вероятно трябва да се сменят дюзите че били малки и не и стигало гориво, но искат пурво да я видят и закачат на компа. Абе в сряда ще я закарам най-вероятно и ще видим какво ще излезе. За сега това ще се радвам и на други мнения по темата. Мерси предварително :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 26.07.2008

Мнение от allen » 25 Май 2009, 21:30

И моята е за профилактика, защото когато работи на газ на обороти прекъсва мотора. Но на бензин всичко е ОК. Но ме посъветваха да не давам да я пипат в БГ а най близкият сервиз за такава като моята е в Унгрия.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 26 Май 2009, 1:08

Не давай да ти пипат инжекторите ;)
2 варианта.
1. Наистина е настроена така (при такава скорост на бензин). Можеш да разбереш като го направиш няколко пъти и ако превключи всеки път, значи е фабрична настройка.
2. Редуктора ти трябва да бъде обслужен. Нови мембрани и т.н. Проверяваш пак като я смачкаш сериозно на първа до ламарината. Ако превключи, значи е или малък редуктор, или време за обслужване.

Но не давай да ремапват или да ти пипат инжекторите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 26 Май 2009, 17:08

Преди всякакви ремонти по инжекциона си смени първо филтъра ако не си го сменял.Доста често се запушва и прави какви ли не проблеми...новия е към 20-30 лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 8.05.2008

Мнение от shpeki » 26 Май 2009, 17:49

1. Или ти е настроено така.
2. Или сместа е много бедна при определени обороти и превключва на бензин. Дали трябва да се увеличи налягането на изпарителя или да се направи нова на стройка на софт-а не е много ясно.

Недей обаче да сменяш инжектори и други глупости които те лъжат.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 27.04.2009
Местоположение: София, Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E53 3.0i, E61 530xd
Мечтае да кара: Турбо Комби :-)

Мнение от denis_dimirev » 26 Май 2009, 19:17

Благодаря колеги за мненията. Утре най-вероятно ще я закарам на диагностика в сервиза и да видим какво ще кажат. Ще ви уведомя какво е станало разбира се :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 26 Май 2009, 19:29

Ех и моята да можеше така....а ти искаш да махнеш тази екстра :D

Моята уж сума ти и пара струва, а няма тази екстра над определени километри да преминава на бензин, а много ми се иска над 120 вече да е на бензин.
Аз съм с BRC Sequent 56.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 26 Май 2009, 20:00

mad_presley написа:Ех и моята да можеше така....а ти искаш да махнеш тази екстра :D

Моята уж сума ти и пара струва, а няма тази екстра над определени километри да преминава на бензин, а много ми се иска над 120 вече да е на бензин.
Аз съм с BRC Sequent 56.


И за какво ти е това?

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: пловдив
Кара: е 39 520i 1997

Мнение от penevi1979 » 27 Май 2009, 20:58

най вероятно 2-та филтъра на гу са ти за смяна а ако е стара уредбата е добре да ти изчистят изпарителя евентуално може и мембаните да са ти за смяна .и при мен беше така но превключваше на доста по-ниска скорост и се оказа че не достига достатъчно гориво при високи обороти и компа автоматично ти обръща на бензин.аз лично ги сменям на около 4-5 месеца и секи път са мармалад с тая хубава газ кадето караме :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 26.07.2008

Мнение от allen » 28 Май 2009, 0:19

penevi1979 написа:най вероятно 2-та филтъра на гу са ти за смяна а ако е стара уредбата е добре да ти изчистят изпарителя евентуално може и мембаните да са ти за смяна .и при мен беше така но превключваше на доста по-ниска скорост и се оказа че не достига достатъчно гориво при високи обороти и компа автоматично ти обръща на бензин.аз лично ги сменям на около 4-5 месеца и секи път са мармалад с тая хубава газ кадето караме :D

А къде се намира вторият филтър. Аз при мен виждам само един(преди изпарителя). И каква друга профилактика се прави на ГУ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 27.04.2009
Местоположение: София, Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E53 3.0i, E61 530xd
Мечтае да кара: Турбо Комби :-)

Мнение от denis_dimirev » 28 Май 2009, 9:40

Добро утро колеги.
Първо искам да благодаря на отзовалите се и да добавя малко пояснения :)
Значи уредбата е на 10 хиляди километра т.е. още си е в гаранция, и другоо странно е че този номер ми го прави само при скорост.
На ниските предавки я вкарвам в обороти без да превключва на бензин, затова си мисля че е просто настройка но ще видим :)
Вчера не ми остана време да я закарам на сервиза понеже " колегите " от КАТ Хасково успяха да регистрират " ЦЕЛИ" 15 коли за цял ден - СМЯХ, и се прибрах в София чак вечерта. Но много скоро ще я закарам и да видим какво ще излезе :)

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: пловдив
Кара: е 39 520i 1997

Мнение от penevi1979 » 29 Май 2009, 20:30

А къде се намира вторият филтър. Аз при мен виждам само един(преди изпарителя). И каква друга профилактика се прави на ГУ?[/quote]

ами единия е отдолу на изпарителя а другия който е доста по-голям и няма как да не го видиш ако го имаш е точно преди стъпковия мотор ,но то явно зависи и от уредбата де щото ако нямаш стъпков мотор най-вероятно няма да го имаш и тоя 2-ри филтър.профилактиката е най-вече почистване на изпарителя ,разпределителя(или както се нарича там)където влиза стъпковия мотор или самите инжектори ,хубаво е да се пуснат на един ултразвук ако е стара уредбата и смяна на мембрани и уплътнения в изпарителя ако се налага естествено,поне при мен беше така като я докараха .и после сменяш само филтрите редовно и нямаш грижи :D
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook