Проблем с газовия инжекцион на 520
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- denis_dimirev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 27.04.2009
- Местоположение: София, Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0i, E61 530xd
- Мечтае да кара: Турбо Комби :-)
Проблем с газовия инжекцион на 520
Здравейте колеги,
Първо да се похваля: от 10 дни и аз вече съм горд собственик на автомобила от любимата ни марка, и по точно 520 '97 година с газов инжекцион от Ловато.
Съжалявам че започвам с проблем но за съжаление няма как
Та така проблема е следния:
Значи колата върви добре и на газ и на бензин, няма дупки в мощноста, държи си обороти набира добре но като стигне около 150 км/ч превключва на бензин. Докато е по ниска скороста мога да я вкарам в обороти и си върви на газ
Много е странно. Ако някой е имал подобен проблем или е чувал за такова нещо ще се радвам да сподели мнение.
Първо да се похваля: от 10 дни и аз вече съм горд собственик на автомобила от любимата ни марка, и по точно 520 '97 година с газов инжекцион от Ловато.
Съжалявам че започвам с проблем но за съжаление няма как

Та така проблема е следния:
Значи колата върви добре и на газ и на бензин, няма дупки в мощноста, държи си обороти набира добре но като стигне около 150 км/ч превключва на бензин. Докато е по ниска скороста мога да я вкарам в обороти и си върви на газ

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
- denis_dimirev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 27.04.2009
- Местоположение: София, Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0i, E61 530xd
- Мечтае да кара: Турбо Комби :-)
allen написа:И аз съм с газов инжекцион, поставян в холандия с цена 2500Е, с тяхната газ дават на колата 5% по голяма мощност от бензина. За съжяление с нашата не е така. При мен до 220 (повече не съм вдигал)не превклучва на бензин, но ако натиснеш педала на газта рязко до края по някога превключва.
Благодаря колега, точно това исках да чуя. Естествено благодаря и на bmw_n00b за мнението. Значи щом при теб работи трябва и моята да я направят.


Не давай да ти пипат инжекторите
2 варианта.
1. Наистина е настроена така (при такава скорост на бензин). Можеш да разбереш като го направиш няколко пъти и ако превключи всеки път, значи е фабрична настройка.
2. Редуктора ти трябва да бъде обслужен. Нови мембрани и т.н. Проверяваш пак като я смачкаш сериозно на първа до ламарината. Ако превключи, значи е или малък редуктор, или време за обслужване.
Но не давай да ремапват или да ти пипат инжекторите.

2 варианта.
1. Наистина е настроена така (при такава скорост на бензин). Можеш да разбереш като го направиш няколко пъти и ако превключи всеки път, значи е фабрична настройка.
2. Редуктора ти трябва да бъде обслужен. Нови мембрани и т.н. Проверяваш пак като я смачкаш сериозно на първа до ламарината. Ако превключи, значи е или малък редуктор, или време за обслужване.
Но не давай да ремапват или да ти пипат инжекторите.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Преди всякакви ремонти по инжекциона си смени първо филтъра ако не си го сменял.Доста често се запушва и прави какви ли не проблеми...новия е към 20-30 лв.
- denis_dimirev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 27.04.2009
- Местоположение: София, Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0i, E61 530xd
- Мечтае да кара: Турбо Комби :-)
Благодаря колеги за мненията. Утре най-вероятно ще я закарам на диагностика в сервиза и да видим какво ще кажат. Ще ви уведомя какво е станало разбира се 

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Ех и моята да можеше така....а ти искаш да махнеш тази екстра
Моята уж сума ти и пара струва, а няма тази екстра над определени километри да преминава на бензин, а много ми се иска над 120 вече да е на бензин.
Аз съм с BRC Sequent 56.

Моята уж сума ти и пара струва, а няма тази екстра над определени километри да преминава на бензин, а много ми се иска над 120 вече да е на бензин.
Аз съм с BRC Sequent 56.
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
mad_presley написа:Ех и моята да можеше така....а ти искаш да махнеш тази екстра![]()
Моята уж сума ти и пара струва, а няма тази екстра над определени километри да преминава на бензин, а много ми се иска над 120 вече да е на бензин.
Аз съм с BRC Sequent 56.
И за какво ти е това?
- penevi1979
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: пловдив
- Кара: е 39 520i 1997
най вероятно 2-та филтъра на гу са ти за смяна а ако е стара уредбата е добре да ти изчистят изпарителя евентуално може и мембаните да са ти за смяна .и при мен беше така но превключваше на доста по-ниска скорост и се оказа че не достига достатъчно гориво при високи обороти и компа автоматично ти обръща на бензин.аз лично ги сменям на около 4-5 месеца и секи път са мармалад с тая хубава газ кадето караме 


penevi1979 написа:най вероятно 2-та филтъра на гу са ти за смяна а ако е стара уредбата е добре да ти изчистят изпарителя евентуално може и мембаните да са ти за смяна .и при мен беше така но превключваше на доста по-ниска скорост и се оказа че не достига достатъчно гориво при високи обороти и компа автоматично ти обръща на бензин.аз лично ги сменям на около 4-5 месеца и секи път са мармалад с тая хубава газ кадето караме
А къде се намира вторият филтър. Аз при мен виждам само един(преди изпарителя). И каква друга профилактика се прави на ГУ?
- denis_dimirev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 27.04.2009
- Местоположение: София, Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0i, E61 530xd
- Мечтае да кара: Турбо Комби :-)
Добро утро колеги.
Първо искам да благодаря на отзовалите се и да добавя малко пояснения
Значи уредбата е на 10 хиляди километра т.е. още си е в гаранция, и другоо странно е че този номер ми го прави само при скорост.
На ниските предавки я вкарвам в обороти без да превключва на бензин, затова си мисля че е просто настройка но ще видим
Вчера не ми остана време да я закарам на сервиза понеже " колегите " от КАТ Хасково успяха да регистрират " ЦЕЛИ" 15 коли за цял ден - СМЯХ, и се прибрах в София чак вечерта. Но много скоро ще я закарам и да видим какво ще излезе
Първо искам да благодаря на отзовалите се и да добавя малко пояснения

Значи уредбата е на 10 хиляди километра т.е. още си е в гаранция, и другоо странно е че този номер ми го прави само при скорост.
На ниските предавки я вкарвам в обороти без да превключва на бензин, затова си мисля че е просто настройка но ще видим

Вчера не ми остана време да я закарам на сервиза понеже " колегите " от КАТ Хасково успяха да регистрират " ЦЕЛИ" 15 коли за цял ден - СМЯХ, и се прибрах в София чак вечерта. Но много скоро ще я закарам и да видим какво ще излезе

- penevi1979
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: пловдив
- Кара: е 39 520i 1997
А къде се намира вторият филтър. Аз при мен виждам само един(преди изпарителя). И каква друга профилактика се прави на ГУ?[/quote]
ами единия е отдолу на изпарителя а другия който е доста по-голям и няма как да не го видиш ако го имаш е точно преди стъпковия мотор ,но то явно зависи и от уредбата де щото ако нямаш стъпков мотор най-вероятно няма да го имаш и тоя 2-ри филтър.профилактиката е най-вече почистване на изпарителя ,разпределителя(или както се нарича там)където влиза стъпковия мотор или самите инжектори ,хубаво е да се пуснат на един ултразвук ако е стара уредбата и смяна на мембрани и уплътнения в изпарителя ако се налага естествено,поне при мен беше така като я докараха .и после сменяш само филтрите редовно и нямаш грижи
ами единия е отдолу на изпарителя а другия който е доста по-голям и няма как да не го видиш ако го имаш е точно преди стъпковия мотор ,но то явно зависи и от уредбата де щото ако нямаш стъпков мотор най-вероятно няма да го имаш и тоя 2-ри филтър.профилактиката е най-вече почистване на изпарителя ,разпределителя(или както се нарича там)където влиза стъпковия мотор или самите инжектори ,хубаво е да се пуснат на един ултразвук ако е стара уредбата и смяна на мембрани и уплътнения в изпарителя ако се налага естествено,поне при мен беше така като я докараха .и после сменяш само филтрите редовно и нямаш грижи


15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]