проблем - не6те да ми върви колата- решено

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: бмв 525 ТДС

проблем - не6те да ми върви колата- решено

Мнение от BMW_DRIVER525 » 13 Май 2009, 11:06

колеги здравеите помогнете ми моля ви се 4е отка4ам ве4е не6те да ми върви колата смених горивен филтър,смених съединител,другите филтри са нови е по4ти де зна4и давам газ двигателя се форсира ,но колата няма старт,мудна е не6те да се изстреля.това го прави на моменти ту върви ту не иска понякои път е като самолет друг път като жигула какво може да бъде ?колата е 525ТДС.
Последна промяна BMW_DRIVER525 на 26 Май 2009, 10:07, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 13 Май 2009, 11:55

Колега потърси с търсачката има много писано по въпроса. Предподалаг е помпата ГНП.
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 13 Май 2009, 12:07

Първо си провери маркучето което е на всукателните колектори от долу и отива в един сензор който е закрепен на основата на горивният филтър, този сензор е за турбото!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 13 Май 2009, 12:40

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:28, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: бмв 525 ТДС

проблем

Мнение от BMW_DRIVER525 » 13 Май 2009, 13:06

мерси колеги 6те се ходи на диагностика просто питам от какво ли може да се полу4ава пак мерси за отговорите;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от sash0 » 13 Май 2009, 16:04

Sesko написа:Колега потърси с търсачката има много писано по въпроса. Предподалаг е помпата ГНП.



още един глас за
Най мразим дизели и комбита
Цвета на бмв-то е без значение щом е черен


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 13 Май 2009, 19:34

+1 за диагностика. ГНП-то ако е ще пуши дали черно дали бяло. Ама да не върви и да не пуши.......( а ще пуши и от турбото ако е тръгнало)


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 13 Май 2009, 19:36

...
Последна промяна milennyc на 13 Май 2009, 21:59, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 13 Май 2009, 20:51

Здравеи колега ,ако правилно сьм разбрал ту вьрви ту не ? пробваи следния вариянт като се запуши в смисьл не вьрви отнеми гаста докато разходомера се вьрне в нулево положение и подаи ако трьгне има много голяма вероятност да е дебитомер ,вземи от колега покраи теб дебитомера и го сложи или поне откачи буксата за да я вкараш в сервизен режим. но наи добре е да прежалиш 20-30 лева за диагностика.сьщо провери маркучето на МАР метьра дане е пьлно с масло и мрьсотия ,то излиза от колектора и влиза в четвьртита черна кутиика захваната с болт 6мм на горивния филтьр .успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 13 Май 2009, 21:44

И аз съм за дебитомер,при мен беше същото преди да го сменя.
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 18 Май 2009, 13:58

520_i написа:И аз съм за дебитомер,при мен беше същото преди да го сменя.
И к`ва пара е?
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 18 Май 2009, 17:15

маречков написа:
520_i написа:И аз съм за дебитомер,при мен беше същото преди да го сменя.
И к`ва пара е?


560 лева в Аутоплюс. Но първо иди на диагностика, според мен е нещо свързано с турбото...

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: бмв 525 ТДС

ре6ено

Мнение от BMW_DRIVER525 » 26 Май 2009, 11:14

колеги оправихме проблема оказа се дебитомер изолирахме го и колата върви като самолет и така 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: бмв 525 ТДС

ре6ено

Мнение от BMW_DRIVER525 » 26 Май 2009, 11:18

колеги оправихме проблема оказа се дебитомер изолирахме го и колата върви като самолет и така 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Re: ре6ено

Мнение от WALL » 26 Май 2009, 11:20

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:31, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook