Въпрос за акумулатор и регулатор на напрежение?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Въпрос за акумулатор и регулатор на напрежение?

Мнение от Se7ven » 25 Май 2009, 8:48

Колко ампер часа трябва да е акумулатора за Е39 2.5 ТДС '98 г., по заводски данни, че не намерих никъде такава информация?
Последна промяна Se7ven на 28 Май 2009, 13:33, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 11.03.2009

Мнение от d_angelov » 25 Май 2009, 9:01

100 ампер часа колега.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 25 Май 2009, 14:04

Мерси

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 25 Май 2009, 20:22

88 ампера колега минимум но не повече от 105,все пак алтернатора е толкова

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 26 Май 2009, 8:31

Моя е 60 Аh и се чудя що ми пулсират светлините на празен ход.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Мнение от Chapai » 26 Май 2009, 9:29

Se7ven написа:Моя е 60 Аh и се чудя що ми пулсират светлините на празен ход.


И при мен пулсираха. След съвети от форума смених релерегулатора на генератора и сега е :yes:
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 26 Май 2009, 10:00

И колко струва този регулатор и къде се намира?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 28 Май 2009, 13:32

Някои може ли да ми даде някакви напътствия с този регулато, че по магазините за авточасти ми казват или цяло динамо или трябвало със сериен номер, че не им излизало в каталозите.
Пък ако го сваля колата е една и няма с какво да обикалям да търся, пък и ползвам ежедневно.
Ако някои го е ремонтитрал или знае къде могат да ми го отремонтират да даде някакви кординати.
Колата е 3-39 ТДС на динамото пише 140 А.

Вчера го мерих с мутицета на запалена кола варира постоянно в границите на (13.80 V - 14.30 V), според мен не трябва да варира толкова или поне много малко.
Таблото и светлините пулсират леко на празен ход.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 28 Май 2009, 16:52

сваляш динамото и го носиш на майстор те си намират частите поне в бургас е така

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 28 Май 2009, 16:54

Se7ven написа:Таблото и светлините пулсират леко на празен ход.


Те могат да пулсират и при прецакана диодна плочка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 28 Май 2009, 18:06

На мене започнаха да ми пулсират (габарити,плафоните в купето и халогените) като ми се прецака LCM модула. Десният фар светеше постоянно на дълги. :shock: Разглобих го и махнах пробилият транзистор.Пулсирането се оправи,сега съм поръчал транзистор да го сменя.
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 29 Май 2009, 8:22

А двигателя претрисаше ли на празен ход когато пулсират светлините, че моя претриса малко, точно когато пада напрежението.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 29 Май 2009, 11:11

Se7ven написа:А двигателя претрисаше ли на празен ход когато пулсират светлините, че моя претриса малко, точно когато пада напрежението.


Имам я и аз тая екстра, ама вече си мисля, че е заради ремъка, и ще го сменям тия дни и ще кажа дали се е оправило претрисането.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 29 Май 2009, 11:18

Колеги да използвам и аз темата да запитам , примерно когато затваряте прозорците в момента в който се вдигне докрай стъклото , падат ли ви оборотите на колата и ако сте на фарове загасват ли леко така сякаш има голяма консумация на ток от някаде :roll:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 29 Май 2009, 11:27

badsharki написа:
Se7ven написа:А двигателя претрисаше ли на празен ход когато пулсират светлините, че моя претриса малко, точно когато пада напрежението.


Имам я и аз тая екстра, ама вече си мисля, че е заради ремъка, и ще го сменям тия дни и ще кажа дали се е оправило претрисането.


Кои ремък на алтернатора ли?

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook