Загуба на мощност и повишаване на температура?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Загуба на мощност и повишаване на температура?

Мнение от Иван Стоянов » 24 Май 2009, 22:18

Здравейте.Вчера се прибирам по магистрала Тракия от Велинград и както си карам колата спря да ускорява на 160 и започна да намалява както като изкачваш байр.Свалих и на четвърта но ефекта не беше желания,продължих да карам с 120 на 4000/об. и това е максимума.След известно време (5-7мин.) пуснах по инерция и изпаднах в ужас защото температурата се покачи на 2:30 полувин деление преди червеното.Включих пета и продължих да карам с газ до дупка и темп.веднага спадна и се нормализира.Направо изтръпнах :shock:После продължих ядосан да карам на трета,четвърта и пета колкото може и всичко си беше супер.А сега сте вие.Що е то?Всичко е изправно.Виско,перки,водна помпа и т.н
Единствено по различно от друг път е че бях през цялото време на климатик и вън показваше че е 30,5гр..Масло и филтри са на 2000км.
Мерси на всички предварително :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 24 Май 2009, 22:22

А, не се притеснявай, не е от трите заветни букви след 525 на багажника, от топлото време ще да е Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Re: Загуба на мощност и повишаване на температура?

Мнение от №0123456789 » 24 Май 2009, 22:40

Иван Стоянов написа: както си карам колата спря да ускорява на 160 и започна да намалява както като изкачваш байр.


Два пъти ми се е случвал абсолютно същия проблем с мощноста(без загряването обаче). После сякаш всичко от самосебе си се оправи. Водих я на диагностика и ремонт след известно време и там ми констатираха много замърсени ел. връзки и спойки (от годините казаха). Според тях проблема е предизвикан от грешка в компютъра заради тези неща. Зачистиха всичко възможно навсякъде както и повториха според тях нужни спойки. Вече две години нямам подобен проблем. Успех :yes:

:bgflag:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 24 Май 2009, 22:48

blacksapphire написа:А, не се притеснявай, не е от трите заветни букви след 525 на багажника, от топлото време ще да е Изображение
Ха-ха.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 25 Май 2009, 3:16

Аз пък вчера като се прибирах от Плевен и спрях горе на Беклемето точно на чешмичката да пийна студена водичка .Загасих колата за няколко минути и после като е запалих пак и в първият момент стрелката на температурата едно деление преди червената зона --леле. Направо виското така яко се включи и за няколко секунди е върна на нормалното положение ..Въпроса ми е следният -значи когато сте е карали колата на дълго и особено като сте изкачвали някоя височина и след това веднага е загасите температурата подминава средата-т.е. двигателя си загравя още когато автомобила е в покой. Мисля си защо великите инженери от Мюнхен като са мислили толкова много неща не са измисли и това примерно като е загасена колата и перката да е електрическа и да се включва докато се охлади автомобила когато е в покой - както е примерно на някой модели от другите марки .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 25 Май 2009, 7:55

Колегата, май имаш проблем по циркулацията на водата, за това на скорост е охлаждала. Провери водната помпа как е и дали нямаш въздух в системата. Аз също имах такива проблеми с бензина (това го казвам, за да не се фръцнат някой определени дизелджии хаха).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 25 Май 2009, 8:50

А радиаторите кога за последни мил ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 25 Май 2009, 10:42

sineok_pi4_ написа:Аз пък вчера като се прибирах от Плевен и спрях горе на Беклемето точно на чешмичката да пийна студена водичка .Загасих колата за няколко минути и после като е запалих пак и в първият момент стрелката на температурата едно деление преди червената зона --леле. Направо виското така яко се включи и за няколко секунди е върна на нормалното положение ..Въпроса ми е следният -значи когато сте е карали колата на дълго и особено като сте изкачвали някоя височина и след това веднага е загасите температурата подминава средата-т.е. двигателя си загравя още когато автомобила е в покой. Мисля си защо великите инженери от Мюнхен като са мислили толкова много неща не са измисли и това примерно като е загасена колата и перката да е електрическа и да се включва докато се охлади автомобила когато е в покой - както е примерно на някой модели от другите марки .


Колега инженерите от Мюнхен са си сложили червена зона на стрелката на температурата. Ако не си в нея няма за какво да се притесняваш, нищо му няма на двигателя ;) . Може би не нарочно при E39 няма стрелкички между синята зона и червената на показателя за температурата .
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 25 Май 2009, 16:50

Никой нищо не спомена за климатика и мощноста?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 25 Май 2009, 19:15

sineok_pi4_ написа:Аз пък вчера като се прибирах от Плевен и спрях горе на Беклемето точно на чешмичката да пийна студена водичка .Загасих колата за няколко минути и после като е запалих пак и в първият момент стрелката на температурата едно деление преди червената зона --леле. Направо виското така яко се включи и за няколко секунди е върна на нормалното положение ..Въпроса ми е следният -значи когато сте е карали колата на дълго и особено като сте изкачвали някоя височина и след това веднага е загасите температурата подминава средата-т.е. двигателя си загравя още когато автомобила е в покой. Мисля си защо великите инженери от Мюнхен като са мислили толкова много неща не са измисли и това примерно като е загасена колата и перката да е електрическа и да се включва докато се охлади автомобила когато е в покой - както е примерно на някой модели от другите марки .


Това колега е нормално,особено след като си искачвал байр.Затова мотора не се гаси никога след дълъг път,а да не говорим след искачване на байр! При дизелите е още по зле в това топло време,а при бензина е по полезно за свещите.А и няма кола на която след дълго каране и незабавно гасене на двигатела водата в главата да не кипне. Доколкото това с ел.перката е хубаво,но при нас няма да има ефект защото перката си исмуква топлината само от радиатора а не от главата!
Има някой коли,който имат допълнитела ел.водна помпа която се включва заедно с ел.перката и тогава водата циркулира и си охлажда ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 27.03.2009

Мнение от stil124 » 26 Май 2009, 18:39

здр турбото изкючфа кам 4000 оборота а докато работи колкото и дае голиям кулера неможе да охлади ваздоха до нормално (колкото е от ван) като се разварта то нагнетиява толпал ваздох!!! а за мощноста може и дае минал на авариен режим от високата температура, а за вапроса кат огасиш колата загрява всички са така защото двигателят е топал а водната помпа неварти (тоес водата не цирколира и няма охлаждане за това загрява) а и при бмв перката на радиатора нее на ток та неможе да варти докато двигателят не работи,ако е на ток тия ще варти и щте охлажда двигателят и радиатора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 26 Май 2009, 18:53

sineok_pi4_ написа:...


човека отгоре ти е отговорил за загряването при спиране, т.е. няма охлаждане и тва е ефекта... а аз ще ти кажа за великите лезбийски инжинери с електрическите перки... та как мислиш, кат върти таз перка прочута електрическа, кво охлажда - мотора или радиатора :?: :idea:
и дали го няма и там същия ефект :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 27.03.2009

Мнение от stil124 » 26 Май 2009, 22:28

Владо написа:
sineok_pi4_ написа:...


човека отгоре ти е отговорил за загряването при спиране, т.е. няма охлаждане и тва е ефекта... а аз ще ти кажа за великите лезбийски инжинери с електрическите перки... та как мислиш, кат върти таз перка прочута електрическа, кво охлажда - мотора или радиатора :?: :idea:
и дали го няма и там същия ефект :?:

колега имаш грешка на този модел бмв нее ел перка!!! има перка ное само за климатика

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 26 Май 2009, 22:53

aбе аз говоря за лезбийците бе /рено, пежо, ситроен/... ти кво си разбрал, не знам :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 26 Май 2009, 23:06

Владо написа:aбе аз говоря за лезбийците бе /рено, пежо, ситроен/... ти кво си разбрал, не знам :D


И днеска на един голф 2-ка спря на паркинга до мен и като загаси двигателя и тази перка отпред се побърка - въртя сигурно 10 минути и такъв шум вдигаше, че направо...

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook