За всички колеги с 324 тд и 524тд

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 24 Май 2009, 21:47

amd написа:Той е богат.
кат гледам какво пише: в кара:...май ти си батката :winky: ..и се разходи до "КАМБАНИТЕ" да ти издухат сополите за 10 кинта,че май ти е време,а ако нямаш ми звъни да ти дам :mhihi: ще се радвам да ти помогна Ъ-гейн ;)
Последна промяна ///Явор на 24 Май 2009, 21:58, променена общо 1 път
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 24 Май 2009, 21:50

Толкова много разновидности на мотори М10 М20 М30 М40 М42 М43 М44 М50 М52 .....да ре4ем еин двигател м42 с турбина би ли харчил много повече от такъв без турбина....(да де то няма какда не харчи повече)От толкова много постове дет съм изчел сигурно целия форум ,май няма бензинов мотор който да си няма някаква детска болест,ама то си зависи и как го експлоатираш на мен не ми трява нещо да се състезавам,мен ми трябва да ускорява добре ,да не харчи много (сравнение с дизела ще е къде къде повече )поне мое мнение..:)
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 4.09.2007

Мнение от BMWfenomen » 24 Май 2009, 21:56

то не е само да го прочетеш трее и да го разбереш :mhihi:
успех и от мен...тая дума турбо е мръсна дума вече :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 24 Май 2009, 22:02

Всичко с времето си ....лека по лека стават хубавите неща ,макар че да ти кажа не ми се чака хич ...:))Много се кефя на Dizzel на изпалнението м42 с турбо ,,,,200+ коня точно това ми се иска когато ти трябва мощ я имаш а през останалото време нормално каране вярвам с нормален разход..
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 24 Май 2009, 22:05

успех колега,лека нощ и да сънуваш приятни сънища :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 24 Май 2009, 22:06

успех с начинанието м42 с турбо, изкара го детска работа направо
:yes:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 24 Май 2009, 22:08

porostorm написа:успех с начинанието м42 с турбо, изкара го детска работа направо
то кат да сложиш на местото на м40,м42 матор.и да се опраиш с чип-тунинга :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 24 Май 2009, 22:09

Лека Явка...незнам аз напоследък само ГНП та сънувам...




Голяма хамалогия ще да е от дизела на бензин ...Явката каза че е бил голям филма...сигурно е така но явно не е невъзможно
:D
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 24 Май 2009, 22:11

Явор написа:
porostorm написа:успех с начинанието м42 с турбо, изкара го детска работа направо
то кат да сложиш на местото на м40,м42 матор.и да се опраиш с чип-тунинга :mhihi:
м10 карб;) да бъдем по-точни :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 24.03.2009

Мнение от cholakovi » 25 Май 2009, 22:16

Продавам мотор 2.4 Д на 180000 релни. Никакви забележки.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Мнение от stinkata » 30 Май 2009, 21:09

Митко един въпрос как ще каюжеш на помпата да даде повече нафта като надуе турбото? Трябва на мех. ГНП да се сложи вакумен турбо регулатор който да дава дава принудително нафта. Един приятел напрви една 524 с мех. помпа , но така и не направиха турбото да работи със света.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 30 Май 2009, 21:50

stinkata написа:Митко един въпрос как ще каюжеш на помпата да даде повече нафта като надуе турбото? Трябва на мех. ГНП да се сложи вакумен турбо регулатор който да дава дава принудително нафта. Един приятел напрви една 524 с мех. помпа , но така и не направиха турбото да работи със света.



Здравей,можеш ли да дадеш малко повече за тази операция,искаш д ами кажеш че аз както съм решил да слагам механично гнп няма как да го натегна да пуска повече нафта...и няма да има показателите на ел гнп то ли....и аз съм си мислел как точно се прави с това гнп дали ще е по бърза(повече ряз ) с механичното или да правя ел=гнп то ама там отива на много пара и нес е знае дали ше просъществува много време...другия вариант който ми се върти засега е време е за нещо бензиново да размърка под капака;)))
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Мнение от stinkata » 01 Юни 2009, 15:00

По въпроса за мах ГНП.В момента при теб цялата работа - определяне на пусково количество, милиграми на ход и предварение го прави компютера на колата. Малкия преви предварението и т.н....Когато поставиш мех. помпа вие ще я нагласите на предварение и т. н. ще направите настройката на колата. Отам на татък става интересно. Първо трябва с нещо да даваш газ. Трябва ти педал с жило. След това трябва да нагласите регулатора на оборотите (Той обикновенно се намира отгоре на помпата).Защото с изменение на оборотите трябва даа ти се увеличава и предварението примерно на около 800 оборта трябва да е 8 градуса +-1 а на горе се увеличава . Проблема идва от там че в момента с увеличаване на оборотите надува и турбото. МАП сензора оределя какво е налягането във всмукателния колектор и предава този сигнал на комютъра и от там той дава сигнал на помпата да промени количеството подавано гориво. Защото ако няма гориво сместа става прекалено бедна и двигателя няма мощност и загрява. Аз досега не съм виждал помпа от бмв с регуатор от налягането. Такива има на стсрите VW i AUDI.Тия моите познати просто си смениха помпата с мех. и изхвърлиха турбото и бмв то стана 324д. Теб какъв тие проблема на гнп то?


При мен проблема за не вървянето на колата беше от мап сензора и регулатора на турбото те бяха свършили курса и колата ту беше като самолет ,ту като москвич на газ :mhihi:

По принцип гнп върви някаде около 300-400лв. при нас. Ако е толкова зле си намери друго. Иначе елемета е 500лв. нов ,а блока с потенциометъра е малко повече.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Мнение от stinkata » 01 Юни 2009, 15:04

Ако си решил за бензинов мотор.(това е вредно гориво) доста сполучливо става М50 на Е30 картер от е 34 и малко по късо дифче. :) Иамам колега който кара такова и върви добре

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 03 Юни 2009, 10:24

Здравей,благодаря ти първо за изчерпателния отговор.
Да ти кажа за гнп то неговите болки какви са.
Колата като я запаля,тресе ,(понякога не ,понякога имам чувстото че ще излезе от коша

мотора)
Пуши Бяло отзад в началото,мощността която имаше преди вече я няма,трябва да понапомпя

няколко пъти педала за да тръгне да върви,Като я карам на по дълъг път каот не си

мърдам крака известно време и изведнъж тръгна да ускорявам няма никой на педала,преди

минаваше 4500 оборота без проблем ,сега и до 4000 не може да стигне.Явно гнп то си е

заминало вече не вярвам да е от мотора,докато не го отворя и да видя какво е вътре,а

ако е спукан блока направо го хвърлям,слагам бензинов,без да се замисля,ако есамо глава

вярвам ше се опитам да я направя защото явно пак продължава да гори вода,единия кабел

на умната дюза долу при буксата се държи на два косъма,Може ли от умната дюза да прави

този проблем,другото което ме притеснява(ще го напиша с големи букви да се вижда)КАТО Я

ЗАПАЛЯ СУТРИН И ОТЗАД СЛЕД АУСПУХА ОГРОМНА СЛЕДА ОТ МАСЛО (ПРЪСКИ).,,,и много ме

притеснява (преди не го е правила)Искаш да кажеш че ако сложа механичното турбо да

забравя и за чип и няма да е посъщия начин ,няма ли да мога да използвам стария

педал,а жило само да си купя.НА 324 имА ли МАП и къде МОГА Д АГО НАМЕРЯ ,а регулатора

на турбото ( кое му се спича) да не говорим за вакумния регулатор.Преди колата как се

сучешее не е истина.За механичното ли вървят по 300 400 лв при вас.

"Иначе елемета е 500лв. нов ,а блока с потенциометъра е малко повече."
Говорим за ново Гнп и електрониката с пистите отгоре където е на гнп то)
А относно дали бензин дали дизел незнам дали м50 то ще има акъв разход като м21 то обаче както казва Бате Явор с един бензинов мотор ще има по малко ядове(мислих си за газово като сложа бензин) ама по добре само на бензин).Дай съвет ако може
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook