540i vs 535i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

540i vs 535i

Мнение от El Diablo » 24 Май 2009, 18:01

и 2та мотора са v8 ...
та се чудя като гледам мобиле.де, защо?=> 540-те са доста по скъпи от 535 ..

докато 535 може да се намери на по приемливи цени ?
предполагам вадят еднакъв звук 2та мотора нали така ?

след НГ като падне акциза обмислям в едно такова да скочим + ГАЗ естествено (в пъти по добре е от колко 520 с газ нали...) :)


какво мислите , плюсове и минуси за 2та мотора ? разлика ?
какви парички са един газов инж за v8 ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 24 Май 2009, 18:20

Според мен разликата в цената се дължи по-скоро на разликата в оборудването от колкото на разликата в двата двигателя.
540 по принцип е с повече фабрични екстри а и хората които го купуват не пестят от поръчкови екстри....

А лично мое мнение е, че още по-добре е 520 без газ от колкото 540/530 с газ, да не говорим, че за тези мотори е направо еретично да се говори за газификация ....

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 24 Май 2009, 18:53

...
Последна промяна Bavarcho на 14 Авг 2016, 22:23, променена общо 1 път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: 540i vs 535i

Мнение от bmw_n00b » 24 Май 2009, 19:18

BMW-E39 написа:...


Бате, само за дизел си си ти :mhihi: макар че не искаш да си го признаеш. И 540-ката не може да ти даде такъв откат като турбината на 525д с чип. Ако чупката във врата е важна за теб - дизел е решението. С два мотора под един капак, смяната на едно турбо ще ти се стори песен :) За разхода няма да говорим... Имаш време да мислиш :)
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: 540i vs 535i

Мнение от blacksapphire » 24 Май 2009, 20:45

bmw_n00b написа: И 540-ката не може да ти даде такъв откат като турбината на 525д с чип.


По-голяма глупост не бях чувал Изображение

А иначе си за 530D :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: 540i vs 535i

Мнение от bmw_n00b » 24 Май 2009, 21:49

blacksapphire написа:
bmw_n00b написа: И 540-ката не може да ти даде такъв откат като турбината на 525д с чип.


По-голяма глупост не бях чувал Изображение


Ало, сапфирчо... :mhihi: Под откат, имам предвид началното дърпане при натискане на педала на газта, смятам че ясно съм се изразил. А ако не си чувал, че на атмосферния мотор му трябват обороти, вземи малко да се поинтересуваш ;)
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 24 Май 2009, 22:00

абе братлета верно с двама ви се видяхме в пловдив, ама това че доидох с е39 печка, не значи че си търсим печка :mhihi:

просто ми се дивеее с V8-мак, от 5-та да му набием 3-та до червено и те така нататъка :mhihi:

това е много интересно мнение на колегата Bavarcho ... че 535>540 или поне са наравно, но дали наистина е така ?

иначе за е39 дизелово, то задължително трябва да е след феислифта и там нещата отиват скъпи, пък и запазен и читав дизел трудно с много пари, а ако се дават къде къде по добре за е60, а едно V8-че ще стъпи на добри пари в бг и ще може да се издевателства доста над него :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: 540i vs 535i

Мнение от blacksapphire » 24 Май 2009, 22:11

bmw_n00b написа:
blacksapphire написа:
bmw_n00b написа: И 540-ката не може да ти даде такъв откат като турбината на 525д с чип.


По-голяма глупост не бях чувал Изображение


Ало, сапфирчо... :mhihi: Под откат, имам предвид началното дърпане при натискане на педала на газта, смятам че ясно съм се изразил. А ако не си чувал, че на атмосферния мотор му трябват обороти, вземи малко да се поинтересуваш ;)


Не си карал 540 явно :winky: Просто сравнението е неудачно, 540 има торк, който ще ти счупи врата ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 24 Май 2009, 22:26

Точно там е работата, че на дизела "торка" е повече, ама го държи по-малко време, което за мен е основната слабост, но компенсира с разход и трошене на вратове. Само М-то бие дизела по торк :| и то само ако не е чипосан (за 530д става въпрос вече) ;)

http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=10&sid=
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 24 Май 2009, 22:26

525 и 540 ?!?! То даже няма място за сравнение. 540 си е 540. Аз каде карам 320(136) с чип и турбина от 330Д, колкото и да е атомсферен си е бензин, все пак турбото се развърта поне на 1800-2000 оборота. А да не говорим че на дизела скоростите са къси.... Колегата ЧеренСпафир знае возил се е в моята е46-ца

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 24 Май 2009, 22:33

Noob, 540ката е с 440Nm въртящ, не знам къде гледаш ;) Недей да правиш неудачни сравнения.

Дизелът си дърпа, ама спира в 5000 оборота и е с къси скорости ;)

530D мен ме дърпа в началото, 1ва, 2ра, и до там.. като ударя 2ра космическа Изображение прекъсвача ми е на 107км/ч, 3та 165 и те така :P

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 24 Май 2009, 22:40

Вие на четете кво пиша, бе...!!!! Нали точно тва казвам: Началното дърпане, което ти чупи врата атмосферата няма как да бие турбината в това отношение. Изобщо не говоря за 0-100 и т.н. Къде в реални условия се дърпаш 0-100??? Просто безмислен спор се заформя, затова спирам да пиша. Който разбира какво искам да кажа, не смятам, че има какво да ми опонира...
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 24 Май 2009, 22:46

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:37, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 24 Май 2009, 22:58

bmw_n00b написа:Вие на четете кво пиша, бе...!!!! Нали точно тва казвам: Началното дърпане, което ти чупи врата атмосферата няма как да бие турбината в това отношение. Изобщо не говоря за 0-100 и т.н. Къде в реални условия се дърпаш 0-100??? Просто безмислен спор се заформя, затова спирам да пиша. Който разбира какво искам да кажа, не смятам, че има какво да ми опонира...

:yes:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 24 Май 2009, 23:02

смях смях смях ........ пак се почнахте дизел бензин спора и къде сравнявате кон с магаре не ми е ясно дизел и със 100 чипа да е бледнее пред 286-те коня на 4.4 пък за здравина няма да говорим че тоя мотор е вечен което не може да се каже нито за 525д за 530д за разхода верно че е голям ама тая ламя иска бенз не става иначе ....

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook