Тежък педал на спирачката
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- BhO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: 48°12'N 16°22'E
- Кара: 530da touring
Тежък педал на спирачката
Имам колата от месец и това което ми направи бпечатление е, че ми трябваше усилие за да спирам. Знаех, че спирачките при е39 са фабрично проблемни и почнах лека полека да привиквам.
Още обаче като купих колата на задна и паркинг(Колата е автоматик)
тресеше подобаващо. Почетох малко и стана ясно че трябва да сменям тампони на моторът. Номер 7 и 8
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTUzODUzX3A=.png
Темата за тресенето е малко по надолу знам
Ако тресе на задна е левият тампoн по принцип
Иначе е десният.
Аз обаче като тома неверни си ги купих и двата.
И започна процедурата по разглабянето.
Левият тампон се сменя лесно.Поне при моята.
Достатъчно е да се махне охлаждащата тръба на горивото и след това с лула 16 се отвива отгоре.
Отдолу се махат двете големи и след това двете по малки кори.
Отвива се тампонът отдолу Вдига се моторът и готово.
Тампоните са с вакуум и има едно маркуче което отива естествено към вакуумната помпа.
Десният тампон се оказа сменян обаче ПОЧТИ СМЕНЯН!!!!!!!!!!
нЕКАДЪРНИЦИТЕ ЗАБРАВИЛИ ДА СЛОЖАТ МАРКУЧЕТО и оттам е смучила въздух колата.
След като сложихме маркучето на място му направих пробно кръгче, и се оказа че колата имала спирачки.Ниикакво набиране на спирачката повече
Още обаче като купих колата на задна и паркинг(Колата е автоматик)
тресеше подобаващо. Почетох малко и стана ясно че трябва да сменям тампони на моторът. Номер 7 и 8
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTUzODUzX3A=.png
Темата за тресенето е малко по надолу знам

Ако тресе на задна е левият тампoн по принцип
Иначе е десният.
Аз обаче като тома неверни си ги купих и двата.
И започна процедурата по разглабянето.
Левият тампон се сменя лесно.Поне при моята.
Достатъчно е да се махне охлаждащата тръба на горивото и след това с лула 16 се отвива отгоре.
Отдолу се махат двете големи и след това двете по малки кори.
Отвива се тампонът отдолу Вдига се моторът и готово.
Тампоните са с вакуум и има едно маркуче което отива естествено към вакуумната помпа.
Десният тампон се оказа сменян обаче ПОЧТИ СМЕНЯН!!!!!!!!!!
нЕКАДЪРНИЦИТЕ ЗАБРАВИЛИ ДА СЛОЖАТ МАРКУЧЕТО и оттам е смучила въздух колата.
След като сложихме маркучето на място му направих пробно кръгче, и се оказа че колата имала спирачки.Ниикакво набиране на спирачката повече

Последна промяна BhO на 24 Май 2009, 17:46, променена общо 2 пъти
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: Тежък педал на спирачката
BhO написа:...... Знаех, че спирачките при е39 са фабрично проблемни ........:


- BhO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: 48°12'N 16°22'E
- Кара: 530da touring
Re: Тежък педал на спирачката
joropc написа:BhO написа:...... Знаех, че спирачките при е39 са фабрично проблемни ........:
![]()
..Това за първи път го чувам.!!
Мда при по големи скорости почва да тресе яката волана като почнеш да спираш. И не, не е АБС а спирачните дискове малко малки му идват.
Аз засега нищо не усещам, но карам 140 макс 150-160 и не съм спирал по екстремно.Но има доста народ който е пропищял.
Хората тука даже са направили таблица на комбинациите.
http://666kb.com/i/b6f2fmpcirncus0l2.gif
Зелено е добре.
Червено не се препоръчва.
Незнам и колко от тези ги има изобщо в България.
Ама нали има eGay за тая цел.
Има и едно доста добро генерално решение а именно спирачни апарати
и дискове от М5

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Хм и аз за ръв път чувам това, а съм спирал доста екстремно с високи скорости (като ти махнат с палката по магистралата) и нищо.
аз съм с АТЕ в таблицата имат само зелени точки, затова сигурно
аз съм с АТЕ в таблицата имат само зелени точки, затова сигурно


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Тежък педал на спирачката
BhO написа:Има и едно доста добро генерално решение а именно спирачни апарати
и дискове от М5Ако имаш "стотинките" разбира се.
Това решение всички го знаем, но също така се знае, че минеш ли към такива дискове и спирачни апарати, забравяш за джанти по-малки от 17", което за БГ си е кофти

- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Четвърти дискове сменям за 70х.к защото се кривят, дайте някоя марка дето сте доволни,че ми омръзна, по често сменям дискове от накладки вече.
обичам BMW
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
zlobicar написа:Четвърти дискове сменям за 70х.к защото се кривят, дайте някоя марка дето сте доволни,че ми омръзна, по често сменям дискове от накладки вече.
Според мен проблемът е другаде, защото не вярвам да си случил 4 пъти на лоши дискове. Или ги мъчиш, преди да са улегнали, или си падаш по екстремното каране.
Иначе за марка - аз съм доволен от АТЕ (дискове) и Pagid (накладки). Ако е толкова сериозен проблемът - иди и купи оригинални части

Отиди в някой оторизиран дилър и си сложи оригинал.Явно си слагал някакви по ефтини ментета за да ти излезат сега по скъпи.Нищо лично,колега,но консумативите по окачването само оригинални, иначе става както при тебе.zlobicar написа:Четвърти дискове сменям за 70х.к защото се кривят, дайте някоя марка дето сте доволни,че ми омръзна, по често сменям дискове от накладки вече.
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Аз съм с Брембо Макс вече 1 година и спирачките са перфектни просто.
Обслужени ли са ти спирачните апарати?
Четвърти дискове сменям за 70х.к защото се кривят, дайте някоя марка дето сте доволни,че ми омръзна, по често сменям дискове от накладки вече.
Обслужени ли са ти спирачните апарати?
Touring & windsurf club
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
zlobicar написа:Четвърти дискове сменям за 70х.к защото се кривят, дайте някоя марка дето сте доволни,че ми омръзна, по често сменям дискове от накладки вече.
Истината е в АТЕ!

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега аз съм с Текстар и вече съм навъртял 40 хилиди и нямам грижи ,успехzlobicar написа:Четвърти дискове сменям за 70х.к защото се кривят, дайте някоя марка дето сте доволни,че ми омръзна, по често сменям дискове от накладки вече.

Нищо лично ,Просто бизнес !
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Значи да поясня първите бяха на колата, доиде с тях от германия ,смених ги с оргинални, искривиха се и те после сложих АТ,и сега бош.Колата е автомат и не съм особенно дошманин да тормозя колицата и спирачките.И не не съм обслужвал спирачните апарати защото за първи път го чувам,явно съм пропуснал нещо.
обичам BMW
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Да, това също е вариант. Ако някой от апаратите ти задържа дори минимално може да се получи биене. Не съм запознат с устройството на спирачните апарати на БМВ, но при ФВ се сменят водачите, както и гумените маншони, които с времето се напукват и влизат песъчинки + поява на ръжда, които водят до задържане на апарата.
Ако отново си за предни дискове - направи пълна профилактика на спирачните апарати - ремонтни комплекти (каквото е нужно) и оригинални дискове + накладки.
Ако отново си за предни дискове - направи пълна профилактика на спирачните апарати - ремонтни комплекти (каквото е нужно) и оригинални дискове + накладки.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани