турбина-въпрос

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 23 Май 2009, 9:49

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:39, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 23 Май 2009, 9:57

Няма да сгрешиш ако си изчистиш и колектора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 23 Май 2009, 10:14

Абе колеги, че вчера гледах едно Мондео на 165000км и турбото му беше мазно :shock: , а вие за вървяло турбо ще обяснявате че не трябва да тече, е как ще стане това?! Моето е леко омазнено и колата си върви, а за разхода на масло си доливам около 1л на 12 хиляди километра ;) , тука всички колеги с дизелаци им дърпа масло турбината, ама ги е страх да си признаят. А до колегата карай си и си свиркай. Айде със здраве :)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 23 Май 2009, 10:45

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:38, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: Стара Загора

Мнение от leshoiad » 23 Май 2009, 10:51

Не е мазно, въобще дори, просто като го сложихме, още преди да сложим съединението, двигателят порабоди 10-на минути на 2000 оборота и и на десетата минута едно такова, как да кажа, бе разпръсква мн слабо ма много като облак съвсем леко, и после сложихме съединението. Три дена го дебна, наблюдавам отвън търбината и нивото на маслото не е мръднало.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 23 Май 2009, 10:53

WALL може да си прав батка, ама ти караш самолет 530д, и аз ако карах 530i ,а ти 520д нещата щяха да бъдат и по зле.. :mhihi:

ама каквото и да ми говориш по добре новия модел с по малък мотор, а именно е60 дори 520, все пак вече е с нов мотор които е 2.2

а като гледам данните, разликата м/у твоята с ръчни с-сти и м/у е60 520 е само 1 секунда от 0-100, едва ли е такава убииствена разлика

говоря за съвсем сток автомобили с ръчни скорости

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/bmw/5er/


пък сега като падне кациза, спокоино Е60 520 ще се намира и на по 20, 21 22 000 лв гола.. =)

е какво говориме, като има още хора, които дават такива пари за НЕакцизно е39? :)

пък мисля че всеки от нас би предпочел Е60 пред ..Е39 (модел на вече 13-14 години ..)

ето една съвсем обикновена е60 с едни красиви джанти, а след НГ живот и здраве като падне акциза, едва ли някои ще се излъже да си вземе с по малък мотор БМВ..

пусната е в мобиле.,де за 12950, 530и

съжалявам че пиша в темата на колегата за турбото
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 23 Май 2009, 13:26

батка ти си като Къци Вапцаров заклевам се :mhihi: как е възможно от тема в която колегата пита за турбото ти да подхванеш към кое е по-добре бензин или дизел и после към е39 или е60...първата врътка я разбирам понеже с някой други колеги от много време си избивате комплексите като превръщате всяка тема в "бензин или дизел" ама втората вече направо ме матира...напрао край маняк и баба ми така несвързано говори :roll: имаш нужда от медицинска помощ май...ако трябва кажи ще направим една сметка и един телефон да пращат колегите SMS-чета да ти върнем живота ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 23 Май 2009, 13:32

BMW-E39 написа:WALL може да си прав батка, ама ти караш самолет 530д, и аз ако карах 530i ,а ти 520д нещата щяха да бъдат и по зле.. :mhihi:

ама каквото и да ми говориш по добре новия модел с по малък мотор, а именно е60 дори 520, все пак вече е с нов мотор които е 2.2

а като гледам данните, разликата м/у твоята с ръчни с-сти и м/у е60 520 е само 1 секунда от 0-100, едва ли е такава убииствена разлика

говоря за съвсем сток автомобили с ръчни скорости

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/bmw/5er/


пък сега като падне кациза, спокоино Е60 520 ще се намира и на по 20, 21 22 000 лв гола.. =)

е какво говориме, като има още хора, които дават такива пари за НЕакцизно е39? :)

пък мисля че всеки от нас би предпочел Е60 пред ..Е39 (модел на вече 13-14 години ..)

ето една съвсем обикновена е60 с едни красиви джанти, а след НГ живот и здраве като падне акциза, едва ли някои ще се излъже да си вземе с по малък мотор БМВ..

пусната е в мобиле.,де за 12950, 530и

съжалявам че пиша в темата на колегата за турбото
Изображение


Абе колега,ти с тоя акциз май не разбра,че за негова сметка вкарват Еко данък,който ще е почти равностоен с акциза??? Нали не си мислиш,че живеем в Щатите или където другаде си пожелаеш и държавата няма да ни бодне??? :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: Стара Загора

Мнение от leshoiad » 24 Май 2009, 18:57

WALL написа:
leshoiad написа:Ей тва най-го мразя, айде стига заядливи думи. Майната му на турбото, бръмчи за сега ;) не губя масло. Утре ше чистя кулер и АГР, какъв ше е ефекта?


Общо взето никакъв!.... е разбира се ако АГР не е чистен никога леко в ниските ще е по-добре.....а кулера трябва да е пълен да бълбука, че да усетиш разлика

Ами ето и първи впечатления от никога непочиствана АГР, кулер и всмукателни колектори. Ами нищо общо със старото поведение на колата. Просто друг автомобил. WALL беше прав. Мого по добре се държи в ниските и още нещо. Като че ли паленето се пооправи. Н ече не е палела преди напротив, но сега просто с едно мигновено цъкване :) когато тръгна на дълго ще споделя меие за разхода.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook