климатроника не работи

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 15.05.2009

климатроника не работи

Мнение от cyprys » 15 Май 2009, 22:26

имам един въпрос ... имам е39 тдс климатроника ми не ще да включи фреон има системата не изпуска тествахме го с директен ток на компресора вентилатора също включва само като дам директен ток на компресора вътре бутона светва чуват се клапите ама не ще без да му дам ток всички бушони са добре незнам..........

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 15 Май 2009, 22:34

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 14:35, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 16 Май 2009, 16:20

Най-вероятно модула на климатроника е дал фира, най добре я закарай в оторизиран сервиз, не вярвам някой от гаржните сервизи да ти реши проблема.
Или другa причина би била, модула да не комуникира с електронното управление на колата (не казвам компютъра, щото тук един колега от Ню Йорк ни се караше, че нямало компютър в тия коли), след като казваш, че копчето светва и чуваш клапите. По-точно - това което се случва като натиснеш копчето със снежинката е че модула на климатроника праща информация на DME, че искаш студено, той от своя страна вдига леко оборотите на празен ход за да се подготви за нов товар двигателя, след като се вдигнат оборотите DME праща обратен сигнал на модула, че е готов и компресора ти тръгва, и най- вероятно не се получава обратна връзка между модула и DME, за да не ти се включва компресора ... или физически е прекъсната връзката на модула с компресора ... но пак повтарям, не рискувай с гаражни сервизи, защото .... ясно се вижда защо от линка който ти е дал @WALL. :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 16 Май 2009, 16:34

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 21:14, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Мнение от sadex5 » 16 Май 2009, 20:31

Колегата от Америката е тук,и чете :D Имах предвид момчета, че много маистори използват тази дума с цел да покажат някакво разбиране и дадат на проблема приоритет, и вярваите ми и тук е така, като кажат от компа е ,едва ли не означава гласи 500 $ и да мислим кво и е :twisted: А тук когато почнах в БМВ няма да забравя на една поръчка от сервиз в Тексас, човека написал направо : computer e39 needed :roll: :roll:
Поздрав и ако имате въпроси по електрониката,абс,асц,аларма,аирбаг ,имобилаизер питаите, макар че и аз намирам много от отговорите на проблемите ми на работа именно от този форум

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 17 Май 2009, 10:32

WALL написа:за линка заслугата е твоя badsharki и ако е прочетен от колегата ще си е систематизирал от къде може да му е проблема ;)


Ами не всички са на ти с английския, пък и аз някои неща ги прочетох по два-три пъти да ги разбера, та реших да му го смеля на колегата, пък той ако реши може да черпи бири. ;)

sadex5 надявам се, че не си се обидил, но тогава ми направи впечатление колко упорито ни втълпяваше това за "компютъра". Не искам да твърдя, че колите ни имат компютър, но е по лесно да се нарече така, отколкото тромавото и дълго "електронен блок за управление".

С най-добри чувства. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 15.05.2009

Мнение от cyprys » 17 Май 2009, 10:58

Мерси колеги за съвета ще занеса колата в оторизиран сервиз но понеже съм от силистра ще ми отнеме време като реша проблема ще ви информирам за всички детайли :bgflag: пропуснах да кажа че датчика за външната температура го няма ама в купето показва +50 като вариянт възможно ли е да подава нещо като сигнал или...... и да бърка

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 17 Май 2009, 11:13

cyprys написа:пропуснах да кажа че датчика за външната температура го няма ама в купето показва +50 като вариянт възможно ли е да подава нещо като сигнал или...... и да бърка


Да беше почнал с това, модула на климатроника взима данни от много датчици - външна температура, вътрешна, налягане на фреона, и най-вероятно след като не може да вземе данни за външната температура, не пуска и компресора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 17 Май 2009, 11:22

badsharki написа:
cyprys написа:пропуснах да кажа че датчика за външната температура го няма ама в купето показва +50 като вариянт възможно ли е да подава нещо като сигнал или...... и да бърка


Да беше почнал с това, модула на климатроника взима данни от много датчици - външна температура, вътрешна, налягане на фреона, и най-вероятно след като не може да вземе данни за външната температура, не пуска и компресора.

Миналото лято датчика ми за външна температура показваше +50градуса, а климатроника си работеше без проблем, мисля че датчика за външна температура няма нищо общо с климатроника ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 17 Май 2009, 11:37

**Novobraneca написа: мисля че датчика за външна температура няма нищо общо с климатроника ;)


Може и да не му е от там проблема на колегата, но със сигурност датчика за външната температура кореспондира с модула на климатроника. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 15.05.2009

Мнение от cyprys » 18 Май 2009, 10:39

ами след като датчика го няма как показва че е +50 градуса това не мога да си го обясня да не би да има и друг датчик някъде щото този в подкалника го няма или аз не мога да го намеря ако може някой да покаже къде стои със снимка мерси

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 18 Май 2009, 13:59

колега не знам какво имаш в пред вид има фреон. Компресора има датчик за ниско налягане и когато количеството не е в определените норми намяляло е да речем на половина компресора няма да включи с цел защита и ако ти го мерят на манометри налягането няма как да се установи дали е точно, така че аз те съветвам отиди в някой сервиз за автоклиматици или при човек който се занимава с това да източи твоя фреон и вкара точното количество което за тдс ако не се лъжа защото в момента нямам ауто дата на този компютър е в границите 1200-1300 гр. Това е най елементарното което трябва да се провери и тогава модула за управление или бубуната която включва компресора много са нещата който трябва да се видят но 90% в случайте е намалял фреон. Датчика за външна температура мисля, че няма отношение при мен го нямаше и показваше -40гр и климатроника си работеше. :D

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 15.05.2009

Мнение от cyprys » 18 Май 2009, 21:33

колега системата е зареждана със автоматична система модел 2009 и е тествана но момчетата които я зареждаха не разбират толкова от електроника а основните неща като релета,бушони,букси,резисторите на перката и самата тя работят като ги тестват по единично относно фреона съм сигурен защото бях там като го правиха :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Мнение от wladio » 22 Май 2009, 21:52

Колега,тия климатици почват да бачкат над 18 градуса,а ти като нямаш датчика няма как да ти заработи.сложи датчик

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 14.02.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e39 99'

?

Мнение от DeLSoL » 24 Май 2009, 21:25

къде се намира модула на климата,че и аз съм със същия проблем...има си фреон,като цъкна звездата си променя и оборотите, но компресота не върти. нещо не ми се ходи по доктори по разбираеми причини та затова питам тук. 1-вия доктор ми каза,че имам фреон и нищо повече не може да направи, 2-рия(бош) ми казаха да им оставя колата за 2 дена....изобщо не ги питах колко пари ще ми струва като за 3 мин ми взеха 25лв. та каде се намира този модул нещо бушончета за него или как може да се провери какъв е проблема? мерси предварително на всички...

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook