климатроника не работи
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
климатроника не работи
имам един въпрос ... имам е39 тдс климатроника ми не ще да включи фреон има системата не изпуска тествахме го с директен ток на компресора вентилатора също включва само като дам директен ток на компресора вътре бутона светва чуват се клапите ама не ще без да му дам ток всички бушони са добре незнам..........
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Най-вероятно модула на климатроника е дал фира, най добре я закарай в оторизиран сервиз, не вярвам някой от гаржните сервизи да ти реши проблема.
Или другa причина би била, модула да не комуникира с електронното управление на колата (не казвам компютъра, щото тук един колега от Ню Йорк ни се караше, че нямало компютър в тия коли), след като казваш, че копчето светва и чуваш клапите. По-точно - това което се случва като натиснеш копчето със снежинката е че модула на климатроника праща информация на DME, че искаш студено, той от своя страна вдига леко оборотите на празен ход за да се подготви за нов товар двигателя, след като се вдигнат оборотите DME праща обратен сигнал на модула, че е готов и компресора ти тръгва, и най- вероятно не се получава обратна връзка между модула и DME, за да не ти се включва компресора ... или физически е прекъсната връзката на модула с компресора ... но пак повтарям, не рискувай с гаражни сервизи, защото .... ясно се вижда защо от линка който ти е дал @WALL.
Или другa причина би била, модула да не комуникира с електронното управление на колата (не казвам компютъра, щото тук един колега от Ню Йорк ни се караше, че нямало компютър в тия коли), след като казваш, че копчето светва и чуваш клапите. По-точно - това което се случва като натиснеш копчето със снежинката е че модула на климатроника праща информация на DME, че искаш студено, той от своя страна вдига леко оборотите на празен ход за да се подготви за нов товар двигателя, след като се вдигнат оборотите DME праща обратен сигнал на модула, че е готов и компресора ти тръгва, и най- вероятно не се получава обратна връзка между модула и DME, за да не ти се включва компресора ... или физически е прекъсната връзката на модула с компресора ... но пак повтарям, не рискувай с гаражни сервизи, защото .... ясно се вижда защо от линка който ти е дал @WALL.

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Колегата от Америката е тук,и чете
Имах предвид момчета, че много маистори използват тази дума с цел да покажат някакво разбиране и дадат на проблема приоритет, и вярваите ми и тук е така, като кажат от компа е ,едва ли не означава гласи 500 $ и да мислим кво и е
А тук когато почнах в БМВ няма да забравя на една поръчка от сервиз в Тексас, човека написал направо : computer e39 needed
Поздрав и ако имате въпроси по електрониката,абс,асц,аларма,аирбаг ,имобилаизер питаите, макар че и аз намирам много от отговорите на проблемите ми на работа именно от този форум




Поздрав и ако имате въпроси по електрониката,абс,асц,аларма,аирбаг ,имобилаизер питаите, макар че и аз намирам много от отговорите на проблемите ми на работа именно от този форум
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
WALL написа:за линка заслугата е твоя badsharki и ако е прочетен от колегата ще си е систематизирал от къде може да му е проблема
Ами не всички са на ти с английския, пък и аз някои неща ги прочетох по два-три пъти да ги разбера, та реших да му го смеля на колегата, пък той ако реши може да черпи бири.

sadex5 надявам се, че не си се обидил, но тогава ми направи впечатление колко упорито ни втълпяваше това за "компютъра". Не искам да твърдя, че колите ни имат компютър, но е по лесно да се нарече така, отколкото тромавото и дълго "електронен блок за управление".
С най-добри чувства.

Мерси колеги за съвета ще занеса колата в оторизиран сервиз но понеже съм от силистра ще ми отнеме време като реша проблема ще ви информирам за всички детайли
пропуснах да кажа че датчика за външната температура го няма ама в купето показва +50 като вариянт възможно ли е да подава нещо като сигнал или...... и да бърка

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
cyprys написа:пропуснах да кажа че датчика за външната температура го няма ама в купето показва +50 като вариянт възможно ли е да подава нещо като сигнал или...... и да бърка
Да беше почнал с това, модула на климатроника взима данни от много датчици - външна температура, вътрешна, налягане на фреона, и най-вероятно след като не може да вземе данни за външната температура, не пуска и компресора.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
badsharki написа:cyprys написа:пропуснах да кажа че датчика за външната температура го няма ама в купето показва +50 като вариянт възможно ли е да подава нещо като сигнал или...... и да бърка
Да беше почнал с това, модула на климатроника взима данни от много датчици - външна температура, вътрешна, налягане на фреона, и най-вероятно след като не може да вземе данни за външната температура, не пуска и компресора.
Миналото лято датчика ми за външна температура показваше +50градуса, а климатроника си работеше без проблем, мисля че датчика за външна температура няма нищо общо с климатроника

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
**Novobraneca написа: мисля че датчика за външна температура няма нищо общо с климатроника
Може и да не му е от там проблема на колегата, но със сигурност датчика за външната температура кореспондира с модула на климатроника.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
колега не знам какво имаш в пред вид има фреон. Компресора има датчик за ниско налягане и когато количеството не е в определените норми намяляло е да речем на половина компресора няма да включи с цел защита и ако ти го мерят на манометри налягането няма как да се установи дали е точно, така че аз те съветвам отиди в някой сервиз за автоклиматици или при човек който се занимава с това да източи твоя фреон и вкара точното количество което за тдс ако не се лъжа защото в момента нямам ауто дата на този компютър е в границите 1200-1300 гр. Това е най елементарното което трябва да се провери и тогава модула за управление или бубуната която включва компресора много са нещата който трябва да се видят но 90% в случайте е намалял фреон. Датчика за външна температура мисля, че няма отношение при мен го нямаше и показваше -40гр и климатроника си работеше. 

колега системата е зареждана със автоматична система модел 2009 и е тествана но момчетата които я зареждаха не разбират толкова от електроника а основните неща като релета,бушони,букси,резисторите на перката и самата тя работят като ги тестват по единично относно фреона съм сигурен защото бях там като го правиха 

- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Колега,тия климатици почват да бачкат над 18 градуса,а ти като нямаш датчика няма как да ти заработи.сложи датчик
- DeLSoL
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e39 99'
?
къде се намира модула на климата,че и аз съм със същия проблем...има си фреон,като цъкна звездата си променя и оборотите, но компресота не върти. нещо не ми се ходи по доктори по разбираеми причини та затова питам тук. 1-вия доктор ми каза,че имам фреон и нищо повече не може да направи, 2-рия(бош) ми казаха да им оставя колата за 2 дена....изобщо не ги питах колко пари ще ми струва като за 3 мин ми взеха 25лв. та каде се намира този модул нещо бушончета за него или как може да се провери какъв е проблема? мерси предварително на всички...
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани