525d грее на място

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525dA
Мечтае да кара: 911 GT3

525d грее на място

Мнение от the 1 » 22 Май 2009, 15:20

Здравейте,

имам 525д, сменил съм масла филтри и подобни глупости, по охладителната нищо не съм пипал. Та какво става като надуя климатика и се движа стрелката си седи на 12h и не мърда, загрява си нормално, ОБАЧЕ като спра в задръстването след около 15-20 мин. стрелката почва да се покачва към втората черта и на борда ми изписва да си проверя охлаждащата течност, тя си е ОК, провериявах я 10 пъти. След това стрелката почва да се покачва и стига до втората черта и там спира седи там малко и слиза на средата между нормалната и позиция и тая чертичка и климатика ми почти изчезва, като го изключа и колата не се охлажда а си продължава т.е. климата не влияе в случая или поне не много. Като тръгна да се движа дори и с мръсна газ след 15-20 сек. стрелката си застава пак на 12 h и като спра се повтаря упражнението.
Отварях капака и има няква перка която е пред радиатора /между решетката и радиатора/ тя не мърда, не знам за какво е.
И това ми е кахъра, ако имате некви предположения давайте, преди да съм отишъл при майсторите да ме тесларат.

Благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Re: 525d грее на място

Мнение от joropc » 22 Май 2009, 15:33

the 1 написа:Здравейте,

имам 525д, сменил съм масла филтри и подобни глупости, по охладителната нищо не съм пипал. Та какво става като надуя климатика и се движа стрелката си седи на 12h и не мърда, загрява си нормално, ОБАЧЕ като спра в задръстването след около 15-20 мин. стрелката почва да се покачва към втората черта и на борда ми изписва да си проверя охлаждащата течност, тя си е ОК, провериявах я 10 пъти. След това стрелката почва да се покачва и стига до втората черта и там спира седи там малко и слиза на средата между нормалната и позиция и тая чертичка и климатика ми почти изчезва, като го изключа и колата не се охлажда а си продължава т.е. климата не влияе в случая или поне не много. Като тръгна да се движа дори и с мръсна газ след 15-20 сек. стрелката си застава пак на 12 h и като спра се повтаря упражнението.
Отварях капака и има няква перка която е пред радиатора /между решетката и радиатора/ тя не мърда, не знам за какво е.
И това ми е кахъра, ако имате некви предположения давайте, преди да съм отишъл при майсторите да ме тесларат.

Благодаря предварително.

При тези температури,включвайки климатика,перката за която говориш трябва да се включи максимум след 5-10 секунди.
Ако проблема не е в тази перка т.е тя работи, си направи профилактика на охладителната система.Едно от най важните неща от тази профилактика е свалянето и измиването(външно) на радиаторите(и двата).Относно профилактиката ползвай търсачката,там са описани всички процедури.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 22 Май 2009, 15:37

Тази перка пред радиатора на климатика (кондензатора) се включва на 2 степени през резистор и най-вероятно е изгорял точно този резистор.
Сега идва лято и хич не е здравословно да го караш така ....

Закрепен е отдолу на рамката на радиатора и за да се стигне до него се сваля предната броня

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Re: 525d грее на място

Мнение от WALL » 22 Май 2009, 15:51

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:40, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW

Мнение от signala » 22 Май 2009, 16:50

Точно перката ти е проблема,така прави когато не работи.На място няма достатъчно обдухване от въздушната струя и колата започва да грее,като караш с по висока скорост се охлажда от струята и всичко е ок.Предполагам че ако не включваш климатика,не ти грее в задръстванията??? И още нещо не е задължително да са изгорели резисторите за да не тръгва ел.перката.Моята тръгваше когато си иска и ми създаваше грижи,свалих я отворих я и почистих всичко вътре с корселин сега няма проблеми.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525dA
Мечтае да кара: 911 GT3

Мнение от the 1 » 22 Май 2009, 17:13

Благодаря ви за бързите отговори, ще я разглобя през Събота,Неделя и ще пиша какво е станало.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 22 Май 2009, 21:40

Не забравяи и виското да провериш все пак.
обичам BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 11.01.2007
Местоположение: София

Мнение от Gamena » 23 Май 2009, 10:09

няма да е лошо да си свалиш и радиатора да го почистиш :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525 TDS

Мнение от vasko05 » 23 Май 2009, 12:11

при мен беше сащата за бота купих си температурен датцик и ходих там кадето палнат климатици за да ми настроят и на 3-те скорости 60 лв

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook