Моля за помощ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.07.2006

Моля за помощ

Мнение от iv40to » 22 Май 2009, 20:08

Здравейте колеги,
преди да започна искам да ви кажа че съм прочел всички теми по въпроса и ги следя от близо 2 години. Проблема е следния: при по-ппродължително стоене в задръствания или при изкачване на стръмни и продължителни наклони предимно на ниска предавка стрелката на температурата подминажа средата и застава на средата на следващото деление и преди да ме нападнете че не чета ще изброя сменените части по охладителната система а те са: термостат(4 пъти последния от Дару), виско (2 пъти Закс и сега е с Behr), водна помпа (с метална перка), антифриз (всяка година 50/50 с вода), воден радиатор (нов), капачка на радиатора (нова). Колата е така от почти 3 години като някъде на втората смених и: бутала, сегменти, всички лагери на коляновия вал, всички гарнитури и при ремонта бяха напасвани клапаните (правя им реглаж всяка година). Колата си беше така преди ремонта така си и остана. Автомобила е Е34 М20Б20 без нито една екстра дори и без ABS и ел.стъкла да не говорим за климатик происведена е Август 88 година. Много я оби4ам тази кола а изброеното е една малка 4аст от това което съм правил по нея но с това няма да ви занимажам но ве4е си мисля че колкото и да съм ж сектата и да си обичам колата май ще се наложи да сменям марката писна ми от майстори вдигащи рамене никой не може да ми помогне така че вече почна да ми писва и наистина ще сменя марката колкото и да ме заболи от това. Забравих да кажа че не винаги загрява а зимата никога просто го прави когато си поиска.
Благодаря на всички които биха могли да помогнат.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 22 Май 2009, 20:21

Здравей колега,

Забрави датчика, температурния.
Това е една джаджа, която си променя съпротивлението спрямо температурата на околната среда - охладителната течност и от там стрелката на таблото ти се премества - демек волтметър.

Представи си, че този датчик или по-скоро чувствителният елемент в него дотолкова е остарял, че е загубил физичните си характеристики и от време на време се лудва или по-скоро тебе лудва...

Това си мисля аз... дали е така... незнам.

Ама не ти пречи да го смениш... то и без друго само това е останало.

Поздрави и успех в оправянето.
Д
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 22 Май 2009, 20:23

Не видях да си сменял виското. Като си подкарал, смени и него, и ще кротнеш :D Така си мисля аз.
п.п. Поправям се- аз съм в грешка :uups:
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 22 Май 2009, 20:25

Колега , от всичко написано не разбрах само дали ти губи охладителна течност системата ? :roll:
Ако доливаш макар и рядко по колко доливаш ?

Ако не си сменял главата и доливаш чат-пат да знаеш ,че най-вероятно там може да се окаже проблема


Георги Пенчев
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.07.2006

Мнение от iv40to » 22 Май 2009, 20:26

аааа виското съм го сменил и то 2 пъти маи съм го споменал и него не знам вече се побърквам а за датчика ами да сменя и него освен.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.07.2006

Мнение от iv40to » 22 Май 2009, 20:27

Не колега не губи нито охладителна течност нито масло

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 22 Май 2009, 20:32

колега не си я обезвъздушил като хората.
При мен преди няколко дни смених клапите на парното но не обезвъздуших, и 3 дни никакви проблеми, докато е един момента проблема се появи от нищото. Веднага извадих ключето 8-ца от багажника, развих пробката и започна да излиза въздуха.
По късно като поизстина долях пак я пуснах да позагрее и пак обезвъздуших.
Но все пак цялостната ми идея е че М20 и М20 са много капризни и не толкова лесни за обезвъздушаване.
Поиграй си с пробката малко пък виж дали пак е така.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.07.2006

Мнение от iv40to » 22 Май 2009, 20:37

Колега благодаря за съвета ще пробвам пак да обезвъздушавам но проблема е от повече от 2 години все за това време между смените на разните сменени части и смените на антифриз все ще се е обезвъздушила сама де да знам пак ще пробвам. Забравих да кажа на 10000 км. доливам 1л. масло или по-малко даже а маслото е Mobil 0W40

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 22 Май 2009, 20:54

Когато смени термостата,помпата,антифриза и т.н почисти ли системата с някакъв препарат???

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.07.2006

Мнение от iv40to » 22 Май 2009, 21:01

системата я промивам при всяка смяна на антифриз т.е веднъж годишно но се га като се замисля и се сещам че решетката на предната броня тази която е между халогените ми е абсолютно плътна. Имам и една кора зад нея която доста покрива радиатора възмойно ли е да има някаква северна версия на предната броня защото колата е от Австрия според предишния собственик. Ако някой има Е34 като моето без клима нека да каже

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 22 Май 2009, 21:25

Провери и самия радиатор да не е задръстен с боклуци между ламелите, т.е да не минава въздъх между тях и да не отдава топлина

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.07.2006

Мнение от iv40to » 22 Май 2009, 21:29

Радиатора е нов на няколко дни е дано и това не съм пропуснал да напиша

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 22 Май 2009, 22:37

Колега , мойта кола е в момента с такава "зимна" броня.Карах я и миналото лято и нямах проблеми , даже спомагателната перка на климатика ми отказа точно в Хърватска докато бях на почивка на +42 градуса околна температура всеки ден около и след обяд и колата ми не ми е направила номер нито веднъж.Тогава леко тръгваше да се отмества към следващото деление на няколко пъти работа при тези екстремни условия на празен ход доста време и при включен климатик(!) ,но само със задържане на газта на 2500 - 3000 мин-1 за 10-ина секунди и виското изсмукваше жегата и температурата се връщаше на средата ... Абсолютно категорично проблема не е в бронята ти.

Значи следващият момент е да си купиш мултицет със сонда за мерене на температура и да си готов като се отмести стрелката на температурата на таблото веднага да спреш където е възможно и безопасно и веднага да вкараш сондата в разширителният съд и да премериш температурата :!:

Хайде да тръгнем по този път - действай и когато имаш резултати и конкретна информация пиши какво и как се е случило и какво е показал уреда и ще продължаваме да нищим проблема :)
Пиши само когато загрее много по показанието на уреда на таблото дали водните съединения стават много твърди :idea:

Не се притеснявай , ще го разберем какво е :P


Георги Пенчев
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.07.2006

Мнение от iv40to » 22 Май 2009, 23:06

Благодаря за куража
имам мултицет утре меря и вечерта ще пиша макар чр измерването ще е тродно при загряла кола защото като отвъртя капачката антифриза ще изври но ще го направя

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 22 Май 2009, 23:14

Внимателно развий капачката да не се изгориш , дано нямаш ядове :roll: Успех :yes:


Георги Пенчев
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook