Моля за помощ
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Моля за помощ
Здравейте колеги,
преди да започна искам да ви кажа че съм прочел всички теми по въпроса и ги следя от близо 2 години. Проблема е следния: при по-ппродължително стоене в задръствания или при изкачване на стръмни и продължителни наклони предимно на ниска предавка стрелката на температурата подминажа средата и застава на средата на следващото деление и преди да ме нападнете че не чета ще изброя сменените части по охладителната система а те са: термостат(4 пъти последния от Дару), виско (2 пъти Закс и сега е с Behr), водна помпа (с метална перка), антифриз (всяка година 50/50 с вода), воден радиатор (нов), капачка на радиатора (нова). Колата е така от почти 3 години като някъде на втората смених и: бутала, сегменти, всички лагери на коляновия вал, всички гарнитури и при ремонта бяха напасвани клапаните (правя им реглаж всяка година). Колата си беше така преди ремонта така си и остана. Автомобила е Е34 М20Б20 без нито една екстра дори и без ABS и ел.стъкла да не говорим за климатик происведена е Август 88 година. Много я оби4ам тази кола а изброеното е една малка 4аст от това което съм правил по нея но с това няма да ви занимажам но ве4е си мисля че колкото и да съм ж сектата и да си обичам колата май ще се наложи да сменям марката писна ми от майстори вдигащи рамене никой не може да ми помогне така че вече почна да ми писва и наистина ще сменя марката колкото и да ме заболи от това. Забравих да кажа че не винаги загрява а зимата никога просто го прави когато си поиска.
Благодаря на всички които биха могли да помогнат.
преди да започна искам да ви кажа че съм прочел всички теми по въпроса и ги следя от близо 2 години. Проблема е следния: при по-ппродължително стоене в задръствания или при изкачване на стръмни и продължителни наклони предимно на ниска предавка стрелката на температурата подминажа средата и застава на средата на следващото деление и преди да ме нападнете че не чета ще изброя сменените части по охладителната система а те са: термостат(4 пъти последния от Дару), виско (2 пъти Закс и сега е с Behr), водна помпа (с метална перка), антифриз (всяка година 50/50 с вода), воден радиатор (нов), капачка на радиатора (нова). Колата е така от почти 3 години като някъде на втората смених и: бутала, сегменти, всички лагери на коляновия вал, всички гарнитури и при ремонта бяха напасвани клапаните (правя им реглаж всяка година). Колата си беше така преди ремонта така си и остана. Автомобила е Е34 М20Б20 без нито една екстра дори и без ABS и ел.стъкла да не говорим за климатик происведена е Август 88 година. Много я оби4ам тази кола а изброеното е една малка 4аст от това което съм правил по нея но с това няма да ви занимажам но ве4е си мисля че колкото и да съм ж сектата и да си обичам колата май ще се наложи да сменям марката писна ми от майстори вдигащи рамене никой не може да ми помогне така че вече почна да ми писва и наистина ще сменя марката колкото и да ме заболи от това. Забравих да кажа че не винаги загрява а зимата никога просто го прави когато си поиска.
Благодаря на всички които биха могли да помогнат.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравей колега,
Забрави датчика, температурния.
Това е една джаджа, която си променя съпротивлението спрямо температурата на околната среда - охладителната течност и от там стрелката на таблото ти се премества - демек волтметър.
Представи си, че този датчик или по-скоро чувствителният елемент в него дотолкова е остарял, че е загубил физичните си характеристики и от време на време се лудва или по-скоро тебе лудва...
Това си мисля аз... дали е така... незнам.
Ама не ти пречи да го смениш... то и без друго само това е останало.
Поздрави и успех в оправянето.
Д
Забрави датчика, температурния.
Това е една джаджа, която си променя съпротивлението спрямо температурата на околната среда - охладителната течност и от там стрелката на таблото ти се премества - демек волтметър.
Представи си, че този датчик или по-скоро чувствителният елемент в него дотолкова е остарял, че е загубил физичните си характеристики и от време на време се лудва или по-скоро тебе лудва...
Това си мисля аз... дали е така... незнам.
Ама не ти пречи да го смениш... то и без друго само това е останало.
Поздрави и успех в оправянето.
Д

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Не видях да си сменял виското. Като си подкарал, смени и него, и ще кротнеш
Така си мисля аз.
п.п. Поправям се- аз съм в грешка

п.п. Поправям се- аз съм в грешка

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега , от всичко написано не разбрах само дали ти губи охладителна течност системата ?
Ако доливаш макар и рядко по колко доливаш ?
Ако не си сменял главата и доливаш чат-пат да знаеш ,че най-вероятно там може да се окаже проблема
Георги Пенчев

Ако доливаш макар и рядко по колко доливаш ?
Ако не си сменял главата и доливаш чат-пат да знаеш ,че най-вероятно там може да се окаже проблема
Георги Пенчев
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
колега не си я обезвъздушил като хората.
При мен преди няколко дни смених клапите на парното но не обезвъздуших, и 3 дни никакви проблеми, докато е един момента проблема се появи от нищото. Веднага извадих ключето 8-ца от багажника, развих пробката и започна да излиза въздуха.
По късно като поизстина долях пак я пуснах да позагрее и пак обезвъздуших.
Но все пак цялостната ми идея е че М20 и М20 са много капризни и не толкова лесни за обезвъздушаване.
Поиграй си с пробката малко пък виж дали пак е така.
При мен преди няколко дни смених клапите на парното но не обезвъздуших, и 3 дни никакви проблеми, докато е един момента проблема се появи от нищото. Веднага извадих ключето 8-ца от багажника, развих пробката и започна да излиза въздуха.
По късно като поизстина долях пак я пуснах да позагрее и пак обезвъздуших.
Но все пак цялостната ми идея е че М20 и М20 са много капризни и не толкова лесни за обезвъздушаване.
Поиграй си с пробката малко пък виж дали пак е така.

Колега благодаря за съвета ще пробвам пак да обезвъздушавам но проблема е от повече от 2 години все за това време между смените на разните сменени части и смените на антифриз все ще се е обезвъздушила сама де да знам пак ще пробвам. Забравих да кажа на 10000 км. доливам 1л. масло или по-малко даже а маслото е Mobil 0W40
системата я промивам при всяка смяна на антифриз т.е веднъж годишно но се га като се замисля и се сещам че решетката на предната броня тази която е между халогените ми е абсолютно плътна. Имам и една кора зад нея която доста покрива радиатора възмойно ли е да има някаква северна версия на предната броня защото колата е от Австрия според предишния собственик. Ако някой има Е34 като моето без клима нека да каже
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега , мойта кола е в момента с такава "зимна" броня.Карах я и миналото лято и нямах проблеми , даже спомагателната перка на климатика ми отказа точно в Хърватска докато бях на почивка на +42 градуса околна температура всеки ден около и след обяд и колата ми не ми е направила номер нито веднъж.Тогава леко тръгваше да се отмества към следващото деление на няколко пъти работа при тези екстремни условия на празен ход доста време и при включен климатик(!) ,но само със задържане на газта на 2500 - 3000 мин-1 за 10-ина секунди и виското изсмукваше жегата и температурата се връщаше на средата ... Абсолютно категорично проблема не е в бронята ти.
Значи следващият момент е да си купиш мултицет със сонда за мерене на температура и да си готов като се отмести стрелката на температурата на таблото веднага да спреш където е възможно и безопасно и веднага да вкараш сондата в разширителният съд и да премериш температурата
Хайде да тръгнем по този път - действай и когато имаш резултати и конкретна информация пиши какво и как се е случило и какво е показал уреда и ще продължаваме да нищим проблема
Пиши само когато загрее много по показанието на уреда на таблото дали водните съединения стават много твърди
Не се притеснявай , ще го разберем какво е
Георги Пенчев
Значи следващият момент е да си купиш мултицет със сонда за мерене на температура и да си готов като се отмести стрелката на температурата на таблото веднага да спреш където е възможно и безопасно и веднага да вкараш сондата в разширителният съд и да премериш температурата

Хайде да тръгнем по този път - действай и когато имаш резултати и конкретна информация пиши какво и как се е случило и какво е показал уреда и ще продължаваме да нищим проблема

Пиши само когато загрее много по показанието на уреда на таблото дали водните съединения стават много твърди

Не се притеснявай , ще го разберем какво е

Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани