въпрос за динамото
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
въпрос за динамото
Колеги,
положението е следното. Зареждам акомулатора, карам 3-4 дена и пада. Вчера замерих динамото и държи 13.4V (това е на пуснати фарове)на ниско обороти, когато я форсирам - напрежението не се променя. До колкото знам би трябвало да отива до към 14V. Това означава ли динамото не зарежда както трябва.
положението е следното. Зареждам акомулатора, карам 3-4 дена и пада. Вчера замерих динамото и държи 13.4V (това е на пуснати фарове)на ниско обороти, когато я форсирам - напрежението не се променя. До колкото знам би трябвало да отива до към 14V. Това означава ли динамото не зарежда както трябва.

- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
изтощен акомулатор брои ли се
? Иначе не мисля. Преди време бях замервал дали нещо черпи ток постоянно и се оказа че CD-то ми, когато е със сложен панел черпи ток, но вече винаги когато съм извън колата панела е свален.

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Явор написа:пробвай с нов акумолатор
това е другата опция, но какъв е смисъла от нов акомулатор ако динамото не зарежда както трябва.
- Night_Shadow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: Троян/София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30.......
13.4 с пуснати фарове е долу-горе нормално.Сигорно ако си без фарове ще качи до кам 13.8 което е добре пробвай с нов акумулатор или имаш отечка някаде по колата 

- PaRaBoliC
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: Е30 туряга
- Детайли за колата: мнооо бърза
Колегата Явор ти дава доста добър съвет. Вземи от някои авер нов акумолатор и виж там как е работата. Ако не се случва .... сещаш се
))
Успех колега!

Успех колега!
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
добре де, не трябва ли да дига напрежението , когат дигна оборотите(като подам газ)? Знам че 13.4V е нормално напрежение за динамото. Притеснява ме това че напрежението не се променя. Снощи заредих акомулатора (колкото може да се зареди за 1 нощ) и днес пак замерих, напрежението беше 13.8-13.9 на ниски обороти и изгасени фарове.
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Ako напрежението не се променя при смяна на оборотите на двигателя означава че регулатора на генератора добре работи.......
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
13.5-14.2 са границите за зареждане а по лесно е да пробваш с друг акумулатор ден-два седмица за да се убедиш той ли е или не!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Еми нормално е да е по-ниско напрежението - той акумулаторът се явява един голям консуматор, когато не е читав... - горкият алтернатор 

It's not who You are, it's who You know...
- vicata
- The Black Angel
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 24.01.2009
- Местоположение: настрани по завоите
- Пол: Мъж
- Кара: E30 M40B16 89';E36 cabrio M43B18 96
- Мечтае да кара: Е31 850Сi
На мене един майстор ми каза че когато един акумолатор е стар в смисал негоден вече или когато се поизтощил като се мери генератора колко зарежда а и ваобще зарежда малко.така че присъединявам се кам колегите земи сложи нов за известно време.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Пиши колко ти е консумацията на изгасен двигател, голяма част от евтините СД-та имат навика да изтощават по-старите акумулатори. Това 13,4 за зимата малко кофти ако пак е толкова, а може и гаранцията на новия да не ти разпишат. Опитай с нов акумулатор, а след това и с ново реле/четкодържател, поне вече не са скъпи.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани