харчи масло и пуши
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
малко нанагорно ще ти дойде да правиш ремонт на м52
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Здравей колега. Доколкото разбирам разхода на масло се е повишил изведнъж. Ако е сигменти работата не става за два дена а постепено. Така че почни с по-малкия дявол - гумички на клапаните. Имах подобен случай с Мерцедес. Гореше 1,5 литра масло на 1000км.. Оказа се , че на два клапана ( изпускателни) направо липсваха. Но за твое спокойствие провери и компресията дали е в норми. Желая ти успех
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
И моя съвет е да почнеш първо с клапан на картерни газове. Аз моя като го смених първо си мислех, че съм се набутал, защото стария видимо изглеждаше здрав и маркучите към него бяха здрави, но от последната смяна на масло вече 7000 км не е мраднало маслото, а преди харчеше литър, че и отгоре на 10000. Относно сервиз ти препоръчвам този http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=127648 , аз лично съм доволен.
- stoifata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 6.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Ε39 523i M52B25
То се е видяло, че ще сменям първо клапана на картерните газове и ще видим какво ще стане. Относно разхода на масло. И преди харчеше масло, но не чак толкова много. Изведнъж скочи до небето. Ще меря и компресия и ще видим как ще е. Айде ще пиша като има някакво развитие.
Поздрави и благодарности на всички.
Поздрави и благодарности на всички.
mad_presley написа:Първо иди да ти замерят компресията на двигателя, там ще си покаже със сигурност, дали двигателя е заминал.
Ако има доволна компресия, първо сменяш това http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=113348 и след това сменяш гумичките на клапаните.
Колегата е прав смени първо това което ти казва



Последна промяна Emilio на 21 Май 2009, 15:24, променена общо 1 път
НЕ КАРАЙТЕ С ПО-ВИСОКА СКОРОСТ ОТ КОЛКОТО ВАШИЯ АНГЕЛ ПАЗИТЕЛ МОЖЕ ДА ЛЕТИ!
О BMW, имам лудост в главата си от теб!
О BMW, имам лудост в главата си от теб!
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
WALL написа:Дрифтове правиш ли? Някакви екстремни такива просташки изцепки с цел "показно" подбудени от гладкокорие?.... Я си кажи!
от това може ли да стане тоя фал , то ако е тъй бабешката ли да ги караме тия коли


- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Ако не се налага престъргване на цилиндрите минаваш само със смяна на сегменти.Поне при мен нямаше нужда.Смених само сегменти и гумички на клапаните.Иначе другия вариант е "нов" двигател.Или да се набиват ризи,но не е за препоръчване.Относно клапана за картерните газове,наистина е добре да се смени,но при мен харченето на масло си остана дори и с нов клапан.Затова педприех другите действия.Sesko написа:Dozo написа:но май си отиваш за основен ремонт.
колеги на м52 нали няма възможност за основен ремонт заради алусиловото покритие или греша
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
WALL написа:Sesko написа:от това може ли да стане тоя фал , то ако е тъй бабешката ли да ги караме тия коли![]()
Могат още неща да станат.... Аз много се кефя на такива дрифтари със сток коли... точно за 1 година колите им какви курници стават.... Аз лично мойта не я карам бабешката, а с респект и на "ляв мигач"...
колега ще ми обясниш ли може и на лично . че не те разбрах

- stoifata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 6.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Ε39 523i M52B25
Колеги айде да не спорим за глупости. Дали било от дрифт или не. Както виждате си пише аз какво карам. Е39-ката я кара баща ми. Човека е на 49 години. Сами си отговорете на въпроса за дрифтовете.
Както и да е. Сменям клапана и ако нищо не стане отива в операционната пък там вече ще се разбере по - конкретно какво ще става. Модераторите могат да заключат темата докато има някакво развитие, за което да напиша.
Поздрави на всички и благодарности.

Поздрави на всички и благодарности.
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани