харчи масло и пуши

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 20 Май 2009, 16:05

малко нанагорно ще ти дойде да правиш ремонт на м52
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 6.02.2008
Пол: Мъж
Кара: Ε39 523i M52B25

Мнение от stoifata » 20 Май 2009, 17:27

Колеги не искам да съм нахален ама щяхте да ми казвате къде да ходя да ми мерят компресия :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от Morskiq » 20 Май 2009, 22:41

Здравей колега. Доколкото разбирам разхода на масло се е повишил изведнъж. Ако е сигменти работата не става за два дена а постепено. Така че почни с по-малкия дявол - гумички на клапаните. Имах подобен случай с Мерцедес. Гореше 1,5 литра масло на 1000км.. Оказа се , че на два клапана ( изпускателни) направо липсваха. Но за твое спокойствие провери и компресията дали е в норми. Желая ти успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Мнение от Venkata » 20 Май 2009, 23:11

Лоша работа колега. Ходи на диагностика, ама според мен си за основен
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 21 Май 2009, 7:30

И моя съвет е да почнеш първо с клапан на картерни газове. Аз моя като го смених първо си мислех, че съм се набутал, защото стария видимо изглеждаше здрав и маркучите към него бяха здрави, но от последната смяна на масло вече 7000 км не е мраднало маслото, а преди харчеше литър, че и отгоре на 10000. Относно сервиз ти препоръчвам този http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=127648 , аз лично съм доволен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 6.02.2008
Пол: Мъж
Кара: Ε39 523i M52B25

Мнение от stoifata » 21 Май 2009, 10:28

То се е видяло, че ще сменям първо клапана на картерните газове и ще видим какво ще стане. Относно разхода на масло. И преди харчеше масло, но не чак толкова много. Изведнъж скочи до небето. Ще меря и компресия и ще видим как ще е. Айде ще пиша като има някакво развитие.
Поздрави и благодарности на всички.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 21 Май 2009, 11:51

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:49, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 24.05.2008
Местоположение: София

Мнение от Emilio » 21 Май 2009, 13:05

mad_presley написа:Първо иди да ти замерят компресията на двигателя, там ще си покаже със сигурност, дали двигателя е заминал.
Ако има доволна компресия, първо сменяш това http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=113348 и след това сменяш гумичките на клапаните.


Колегата е прав смени първо това което ти казва ;) при мен беше същото като при теб колега(абсолютно както ти го описваш) и се оказаха сегменти :evil: така, че мисля и при теб да е това. но може да си смениш клапана за картерните газове няма да е грешка :!:
Последна промяна Emilio на 21 Май 2009, 15:24, променена общо 1 път
НЕ КАРАЙТЕ С ПО-ВИСОКА СКОРОСТ ОТ КОЛКОТО ВАШИЯ АНГЕЛ ПАЗИТЕЛ МОЖЕ ДА ЛЕТИ!

О BMW, имам лудост в главата си от теб!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 21 Май 2009, 13:51

WALL написа:Дрифтове правиш ли? Някакви екстремни такива просташки изцепки с цел "показно" подбудени от гладкокорие?.... Я си кажи!

от това може ли да стане тоя фал , то ако е тъй бабешката ли да ги караме тия коли :uups: :roll:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 21 Май 2009, 14:15

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:47, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 21 Май 2009, 14:35

Sesko написа:
Dozo написа:но май си отиваш за основен ремонт.

колеги на м52 нали няма възможност за основен ремонт заради алусиловото покритие или греша :roll:
Ако не се налага престъргване на цилиндрите минаваш само със смяна на сегменти.Поне при мен нямаше нужда.Смених само сегменти и гумички на клапаните.Иначе другия вариант е "нов" двигател.Или да се набиват ризи,но не е за препоръчване.Относно клапана за картерните газове,наистина е добре да се смени,но при мен харченето на масло си остана дори и с нов клапан.Затова педприех другите действия.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 21 Май 2009, 15:36

WALL написа:
Sesko написа:от това може ли да стане тоя фал , то ако е тъй бабешката ли да ги караме тия коли :uups: :roll:


Могат още неща да станат.... Аз много се кефя на такива дрифтари със сток коли... точно за 1 година колите им какви курници стават.... Аз лично мойта не я карам бабешката, а с респект и на "ляв мигач"... 8)

колега ще ми обясниш ли може и на лично . че не те разбрах :uups:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 6.02.2008
Пол: Мъж
Кара: Ε39 523i M52B25

Мнение от stoifata » 21 Май 2009, 15:56

Колеги айде да не спорим за глупости. Дали било от дрифт или не. Както виждате си пише аз какво карам. Е39-ката я кара баща ми. Човека е на 49 години. Сами си отговорете на въпроса за дрифтовете. :) Както и да е. Сменям клапана и ако нищо не стане отива в операционната пък там вече ще се разбере по - конкретно какво ще става. Модераторите могат да заключат темата докато има някакво развитие, за което да напиша.
Поздрави на всички и благодарности.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook