карам 520 и от 97г.,колата вдига градусите....
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- koki_jenq_
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 19.05.2009
- Местоположение: varna
карам 520 и от 97г.,колата вдига градусите....
здравейте на всички!карам бмв520и от две седмици,но съм го карал три пъти.за тези три пъти които съм се качил колата ми вдига температурата,карах при уж майстор който разбира той ми каза като я отвори,че проблема е скоростната кутия,възможно ли е това?ако не е възможно от там да идва проблема къде да търся въпросния проблем,после съединителят придърпва при тръгването,след това няма проблем,но за това уж майстора казва че е пак от скоростната кутия,други хора ми казаха че можеби проблема идва от това че трябва да се сменя маслото на филтъра,и ако излезе така няма да платя 1200-1300лв.за ремонт ЕСТЕСТВЕННО.моля кажете ми какво може да е на колата като имате предвит че е с автоматична скоростна кутия!Благодаря! 

haresvam si kolata!!!!!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
това че загрява няма как да е от скоростната кутия ,най вероятно е от водната помпа която трябва да замениш ,ако не се оправи смени и термостата ,провери си виското на перката ако не зацепва го смени .. проблема ти със загряването ще се реши в рамките на около 250 лв ,смени си профилактично и антифриза .. виж за кутията може да излезе дебело ,почни със смяна на маслото и ако не се оправи работата отива на над 1000 лв или си я караш така
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Загрява от скоростната кутия???????????
Маслото на филтъра?!???
Колега,или ти не обясняваш както трябва или тоя "майстор" е всичко друго но не и МАЙСТОР
Колко загрява колата,до каде стига стрелката??! Проблема може да е от:
-Водна помпа
-Термостат
-Виско
-Запушени м/у ламелите радиатори(водния и на климатика)
...за това се сещам в момента,но това са основните неща който трябва да погледнеш щом загрява.Другото което е трябва и задължително тест за изгорели газове в охладителната система...общо взето дълъг е пътя по който си тръгнал.Дано да е от най-елементарното нещо.Успех

Колега,или ти не обясняваш както трябва или тоя "майстор" е всичко друго но не и МАЙСТОР
Колко загрява колата,до каде стига стрелката??! Проблема може да е от:
-Водна помпа
-Термостат
-Виско
-Запушени м/у ламелите радиатори(водния и на климатика)
...за това се сещам в момента,но това са основните неща който трябва да погледнеш щом загрява.Другото което е трябва и задължително тест за изгорели газове в охладителната система...общо взето дълъг е пътя по който си тръгнал.Дано да е от най-елементарното нещо.Успех
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Колега за колко пари купи колата, ако не е тайна и пускаш ли климатика, за да загрее и тн и потърси с търсачката!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
`DaRkMaN написа:първо да те питам колега сигурен ли си че е бензинова...защото съм чувал от "приятели" във форума че само тдс-ките прегрявалии второ обърни се към колегата sash0 той ще ти помогне съжалявам че не мога да те насоча



Съгласен съм но нека има и една тема за проблем с бензинов двигател че да може човек да се сеща ще тук обсъждаме и бензиновите бмв-та. защото на пръв поглед може някой да си помисли че тук е само за печки

Към автора:
отвори си една от пробките по която минава водата, все едно ще обездушаваш
ако при загряло положение не ти излиза вода оттам 100% си за водна помпа, защото не ти я върти по системата
иначе ако парното ти духа студено и колата загрява - термостат
А иначе тия майстори ги накарай да ти обеснят как асоциират прегряване с скоросна кутия

Най мразим дизели и комбита
Цвета на бмв-то е без значение щом е черен
Цвета на бмв-то е без значение щом е черен
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
re
Колегите са те насочили правилно ,наскоро имах този проблем със загряването.Виж темата в подписа ми. Или потърси в търсачката има много изписано за тоя проблем.
Вероятните причини са:
-виско съединител-незацепва (тест с весник) 220лв
-водна помпа-превърта турбинката (ако не хвърля вода от пропката за обезвъздушаване) 107лв
-термостат (ако загрява трудно и/или левия долен маркуч на радиатора е студен-по малко вероятно да ти грее от него защото е проектиран да остава отворен ако се развали) 23лв
-запушен радиатор (бараш радиатора дясната страна е топла а лявата студена) 200лв.
цените може и да са повече, зависи къде пазаруваш и каква марка.
УСПЕХ !!!
Вероятните причини са:
-виско съединител-незацепва (тест с весник) 220лв
-водна помпа-превърта турбинката (ако не хвърля вода от пропката за обезвъздушаване) 107лв
-термостат (ако загрява трудно и/или левия долен маркуч на радиатора е студен-по малко вероятно да ти грее от него защото е проектиран да остава отворен ако се развали) 23лв
-запушен радиатор (бараш радиатора дясната страна е топла а лявата студена) 200лв.
цените може и да са повече, зависи къде пазаруваш и каква марка.
УСПЕХ !!!
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Колегите по-горе са го казали, но ще се опитам да резюмирам:
ако нямаш сервизна книжка (история на колата), направи задължително
профилактика: смени термостат, антифриз, капачка на радиатора, всичките маркучи,
промивка на 2-та радиатора.
Направи необходимото (в оторизиран сервиз), за да разбереш дали
водна помпа и виско съединител (силикона) не са за смяна.
Всичко това би трябвало да ти излезе 400-700 лв.
Ако не са сменяни въздушен, маслен и горивен филтър, както и маслото
в изминалите 10 хил. км, смени ги.
И моля те, не ходи при този майстор убиец на BMW.
По-голяма простотия от това със скоростната кутия не бях чувал.
Той да не би да има една за продаване?
P.S. в никакъв случай няма да е излишно според мен да си направиш
един газов анализ, за да си сигурен, че не пуфка газове в охладителната система.
ако нямаш сервизна книжка (история на колата), направи задължително
профилактика: смени термостат, антифриз, капачка на радиатора, всичките маркучи,
промивка на 2-та радиатора.
Направи необходимото (в оторизиран сервиз), за да разбереш дали
водна помпа и виско съединител (силикона) не са за смяна.
Всичко това би трябвало да ти излезе 400-700 лв.
Ако не са сменяни въздушен, маслен и горивен филтър, както и маслото
в изминалите 10 хил. км, смени ги.
И моля те, не ходи при този майстор убиец на BMW.
По-голяма простотия от това със скоростната кутия не бях чувал.
Той да не би да има една за продаване?

P.S. в никакъв случай няма да е излишно според мен да си направиш
един газов анализ, за да си сигурен, че не пуфка газове в охладителната система.
- The_lord76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 28.02.2007
- Местоположение: България, Момчилград
- Пол: Мъж
- Кара: таратайка 97 година
- Мечтае да кара: бял кон с млада булка :)
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
...
ЕВАЛА НА МАЙСТОРИТЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ-АМАН КОЛЕГИ КАК ГИ НАМИРАТЕ ТАКИВА ГЛУПАЦИ.....ОТ СКОРОСТНА КУТИЯ ЗАГРЯВА-И ТО НА МЯСТО...ТВА ДА ОТИДЕШ И ДА ЗАПАЛИШ ТОЯ СЕРВИЗ ЛИ Е ИЛИ НЕЩО ПОДОБНО-САМО ГРАБЯТ ХОРАТА.ВИЖ СИ ТЕРМОСТАТА И НАЙ ДОБРЕ ГО СМЕНИ-НЕ Е СКЪП 25-35 ЛВ
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани