карам 520 и от 97г.,колата вдига градусите....

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 19.05.2009
Местоположение: varna

карам 520 и от 97г.,колата вдига градусите....

Мнение от koki_jenq_ » 19 Май 2009, 17:31

здравейте на всички!карам бмв520и от две седмици,но съм го карал три пъти.за тези три пъти които съм се качил колата ми вдига температурата,карах при уж майстор който разбира той ми каза като я отвори,че проблема е скоростната кутия,възможно ли е това?ако не е възможно от там да идва проблема къде да търся въпросния проблем,после съединителят придърпва при тръгването,след това няма проблем,но за това уж майстора казва че е пак от скоростната кутия,други хора ми казаха че можеби проблема идва от това че трябва да се сменя маслото на филтъра,и ако излезе така няма да платя 1200-1300лв.за ремонт ЕСТЕСТВЕННО.моля кажете ми какво може да е на колата като имате предвит че е с автоматична скоростна кутия!Благодаря! :(
haresvam si kolata!!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 19 Май 2009, 17:37

това че загрява няма как да е от скоростната кутия ,най вероятно е от водната помпа която трябва да замениш ,ако не се оправи смени и термостата ,провери си виското на перката ако не зацепва го смени .. проблема ти със загряването ще се реши в рамките на около 250 лв ,смени си профилактично и антифриза .. виж за кутията може да излезе дебело ,почни със смяна на маслото и ако не се оправи работата отива на над 1000 лв или си я караш така

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 19 Май 2009, 17:40

Загрява от скоростната кутия??????????? :shock: Маслото на филтъра?!???
Колега,или ти не обясняваш както трябва или тоя "майстор" е всичко друго но не и МАЙСТОР
Колко загрява колата,до каде стига стрелката??! Проблема може да е от:
-Водна помпа
-Термостат
-Виско
-Запушени м/у ламелите радиатори(водния и на климатика)
...за това се сещам в момента,но това са основните неща който трябва да погледнеш щом загрява.Другото което е трябва и задължително тест за изгорели газове в охладителната система...общо взето дълъг е пътя по който си тръгнал.Дано да е от най-елементарното нещо.Успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 19 Май 2009, 17:40

първо да те питам колега сигурен ли си че е бензинова...защото съм чувал от "приятели" във форума че само тдс-ките прегрявали :mhihi: и второ обърни се към колегата sash0 той ще ти помогне съжалявам че не мога да те насоча ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 19 Май 2009, 18:57

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:49, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 13.07.2007
Местоположение: Софийските кафета
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сувалка

Мнение от Бай Митьо » 19 Май 2009, 19:21

Колега за колко пари купи колата, ако не е тайна и пускаш ли климатика, за да загрее и тн и потърси с търсачката!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от sash0 » 20 Май 2009, 9:46

`DaRkMaN написа:първо да те питам колега сигурен ли си че е бензинова...защото съм чувал от "приятели" във форума че само тдс-ките прегрявали :mhihi: и второ обърни се към колегата sash0 той ще ти помогне съжалявам че не мога да те насоча ;)



:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Съгласен съм но нека има и една тема за проблем с бензинов двигател че да може човек да се сеща ще тук обсъждаме и бензиновите бмв-та. защото на пръв поглед може някой да си помисли че тук е само за печки :mhihi:

Към автора:
отвори си една от пробките по която минава водата, все едно ще обездушаваш
ако при загряло положение не ти излиза вода оттам 100% си за водна помпа, защото не ти я върти по системата
иначе ако парното ти духа студено и колата загрява - термостат
А иначе тия майстори ги накарай да ти обеснят как асоциират прегряване с скоросна кутия :mhihi:
Най мразим дизели и комбита
Цвета на бмв-то е без значение щом е черен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 20 Май 2009, 9:51

sash0 написа:А иначе тия майстори ги накарай да ти обеснят как асоциират прегряване с скоросна кутия :mhihi:

те според мен мислят извратено като теб :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от sash0 » 20 Май 2009, 9:54

`DaRkMaN написа:
sash0 написа:А иначе тия майстори ги накарай да ти обеснят как асоциират прегряване с скоросна кутия :mhihi:

те според мен мислят извратено като теб :)


е то човек като не ще да кара печка и катафалки и става извратен :)))
Най мразим дизели и комбита
Цвета на бмв-то е без значение щом е черен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

re

Мнение от bera » 20 Май 2009, 11:09

Колегите са те насочили правилно ,наскоро имах този проблем със загряването.Виж темата в подписа ми. Или потърси в търсачката има много изписано за тоя проблем.
Вероятните причини са:
-виско съединител-незацепва (тест с весник) 220лв
-водна помпа-превърта турбинката (ако не хвърля вода от пропката за обезвъздушаване) 107лв
-термостат (ако загрява трудно и/или левия долен маркуч на радиатора е студен-по малко вероятно да ти грее от него защото е проектиран да остава отворен ако се развали) 23лв
-запушен радиатор (бараш радиатора дясната страна е топла а лявата студена) 200лв.

цените може и да са повече, зависи къде пазаруваш и каква марка.
УСПЕХ !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 20 Май 2009, 18:35

батка че е печка печка е ама катафалка не моа да приема :) да не карам мерцедес ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от sash0 » 22 Май 2009, 9:09

:bchug:
наздраве дармане
Най мразим дизели и комбита
Цвета на бмв-то е без значение щом е черен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 22 Май 2009, 14:20

Колегите по-горе са го казали, но ще се опитам да резюмирам:
ако нямаш сервизна книжка (история на колата), направи задължително
профилактика: смени термостат, антифриз, капачка на радиатора, всичките маркучи,
промивка на 2-та радиатора.
Направи необходимото (в оторизиран сервиз), за да разбереш дали
водна помпа и виско съединител (силикона) не са за смяна.
Всичко това би трябвало да ти излезе 400-700 лв.
Ако не са сменяни въздушен, маслен и горивен филтър, както и маслото
в изминалите 10 хил. км, смени ги.

И моля те, не ходи при този майстор убиец на BMW.
По-голяма простотия от това със скоростната кутия не бях чувал.
Той да не би да има една за продаване? :mhihi:

P.S. в никакъв случай няма да е излишно според мен да си направиш
един газов анализ, за да си сигурен, че не пуфка газове в охладителната система.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 28.02.2007
Местоположение: България, Момчилград
Пол: Мъж
Кара: таратайка 97 година
Мечтае да кара: бял кон с млада булка :)

решение

Мнение от The_lord76 » 22 Май 2009, 15:10

колега мисля че е вискосъединителя
при мен беше това
Ivanoff

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

...

Мнение от wladio » 22 Май 2009, 21:44

ЕВАЛА НА МАЙСТОРИТЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ-АМАН КОЛЕГИ КАК ГИ НАМИРАТЕ ТАКИВА ГЛУПАЦИ.....ОТ СКОРОСТНА КУТИЯ ЗАГРЯВА-И ТО НА МЯСТО...ТВА ДА ОТИДЕШ И ДА ЗАПАЛИШ ТОЯ СЕРВИЗ ЛИ Е ИЛИ НЕЩО ПОДОБНО-САМО ГРАБЯТ ХОРАТА.ВИЖ СИ ТЕРМОСТАТА И НАЙ ДОБРЕ ГО СМЕНИ-НЕ Е СКЪП 25-35 ЛВ

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook