Отново за перката на климатика

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Отново за перката на климатика

Мнение от атоматик » 19 Май 2009, 22:46

Колеги имам проблем: Ремонтирах перката на климатика и като я сложих и пуснах климатика тя не се завъртя. Какво би довело работеща перка да не се завърти. Междувременно разкачих датчика за температура и запалих без да го включа. Вътре отчете -30 градуса и после като го закачих качи с 3 градуса до -27 и нищо друго. Възможно ли е да се е объркал компютъра и оттам да наспъпиха аномалиите с перката и датчика. Не съм откачвал акумулатора все още.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 19 Май 2009, 23:02

Пробва ли я преди да я качиш ? Може ремонта да е бил неуспешен.
На датчика за температурата му трябва малко време да покаже реалните градуси.
Пробвай да откачиш акумулатора и след 15мин да го закачиш .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 19 Май 2009, 23:28

Тук ме хвана, колега. Наистина не я проверих, защото тя си въртеше и преди. Просто имаше отлепено магнитче и стържеше. За съжаление не знам преди да я сваля дали е въртяла. Никога не съм я гледал. Мисля дали проблема не е в управлението й. И това с температурния датчик също е набъркано някакси. Знам, че климатика гледа и неговите показания. Ако вън е -27 защо да пуска перката. А показанията колкото и да се бавят за подобен датчик трябва да са готови за 2 минути максимум. Утре ще откача акумулатора и ще видим какво се е променило.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 19 Май 2009, 23:49

атоматик написа:...............
И това с температурния датчик също е набъркано някакси. Знам, че климатика гледа и неговите показания. Ако вън е -27 защо да пуска перката. А показанията колкото и да се бавят за подобен датчик трябва да са готови за 2 минути максимум. Утре ще откача акумулатора и ще видим какво се е променило.


Не се заблуждавай, датчика при включване опреснява данните с по градус на 10-15 секунди даже и по-бавно, до достигане на околната температура. може да отнеме повече от 30 мин докато дойде до реалните градуси. Просто трябва да зачакаш. А за перката, имах такава и тя беше изгоряла... дай на късо от датчика за управлението на перката и виж дали ще заварти...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 20 Май 2009, 20:30

Колега, беше прав за инертността на отчитането на температурата.
А перката вече се върти след смяна на предпазител и презакачване на куплунзите.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook