520i забива на студен мотор

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 1.05.2009

520i забива на студен мотор

Мнение от джакомо » 14 Май 2009, 20:13

здр колеги имам един проблем от каккто имам колата когато я запаля и трагна някаде от 2000 до 3000 оборота колата забива(все едно и сваршва газта) но аз газ нямам карам на бензин като излезе от синия сектор всичко си идва на място сменил сам свещи лоли чел сам я на компиутар и вси4ко е на ред след като смених лолите е по добреи като натисна педала по сериозно направо излита но подавам ли плавно забива

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 15 Май 2009, 14:21

Аз съм за ламбда сонда и по точно подгряването на ламбдата май не ти работи - ходи на диагностика и виж то ще пише ако е тя. Това е при положение че изключваме това което си сменил ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 2.05.2009

Re: 520i забива на студен мотор

Мнение от BMWWW » 15 Май 2009, 19:10

джакомо написа:здр колеги имам един проблем от каккто имам колата когато я запаля и трагна някаде от 2000 до 3000 оборота колата забива(все едно и сваршва газта) но аз газ нямам карам на бензин като излезе от синия сектор всичко си идва на място сменил сам свещи лоли чел сам я на компиутар и вси4ко е на ред след като смених лолите е по добреи като натисна педала по сериозно направо излита но подавам ли плавно забива
Здравей шефе!Значи на моето Типо същия проблем-дам ли гас сякаш забиваше предница на повече гас се оправя ама пак не много,а в баир да не говорим на 1ва вървеше на зад-та незнам ама кабели,100 пъти проверка не делкото-продухване на маркучите за горивото и накрая дедовия-чак когато се решихме да я продаваме от зор като дадохме на контакт се разбра какво е най-накрая-БЕНЗИНОВАТА ПОМПА-не я чухме да качва-та искам да ти кажа че винаги трябва да търси9ш проблема в първичното-след нова помпа все едно карах ферари докато не свикнах естествено де.Та така смени помпата и ще видиш че съм бил много много прав!Междо другото се оказа че на помпата е изгоряла едната четка ! УСПЕХ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 2.05.2009

Мнение от BMWWW » 15 Май 2009, 19:12

saint85 написа:Аз съм за ламбда сонда и по точно подгряването на ламбдата май не ти работи - ходи на диагностика и виж то ще пише ако е тя. Това е при положение че изключваме това което си сменил ;)
Шефе според мен-лично мнение ама ламбда сондата играе мн малка роля в целия двигател?От 3 години ми свети и така си карам колата -след 2500-3000 оборота ми гасне лампичката за сондата и ставам хеликоптер макар че е мн добре да се смени щото мойта нагоряла ли еееее!Но 160 лв няма да дам никога за тфа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 15 Май 2009, 21:31

BMWWW написа:Шефе според мен-лично мнение ама ламбда сондата играе мн малка роля в целия двигател... От 3 години ми свети и така си карам колата -след 2500-3000 оборота ми гасне лампичката за сондата и ставам хеликоптер ...Но 160 лв няма да дам никога за тфа

Хахаха колега, кефиш ме честно! :) Обръщението "Шефе" и това как ставаш хеликоптер ме радват много ;)

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 15 Май 2009, 22:38

+1 за подгряването на сондата. Не я подценявайте.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 17.04.2009
Местоположение: софия-Люлин
Пол: Мъж
Кара: BMW M42 купе
Мечтае да кара: BMW самолет M power пакет

Мнение от 24vintila » 16 Май 2009, 15:56

Почти същия проблем го имах и аз.Вътре чиста а забива,махнах катализатора , смених горивния филтър и се оправи,но виж и мненията на колегите. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 17.04.2009
Местоположение: софия-Люлин
Пол: Мъж
Кара: BMW M42 купе
Мечтае да кара: BMW самолет M power пакет

Мнение от 24vintila » 16 Май 2009, 16:01

dj_ennsy_1 написа:
BMWWW написа:Шефе според мен-лично мнение ама ламбда сондата играе мн малка роля в целия двигател... От 3 години ми свети и така си карам колата -след 2500-3000 оборота ми гасне лампичката за сондата и ставам хеликоптер ...Но 160 лв няма да дам никога за тфа

Хахаха колега, кефиш ме честно! :) Обръщението "Шефе" и това как ставаш хеликоптер ме радват много ;)
:D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 2.05.2009

Мнение от BMWWW » 16 Май 2009, 19:25

24vintila написа:
dj_ennsy_1 написа:
BMWWW написа:Шефе според мен-лично мнение ама ламбда сондата играе мн малка роля в целия двигател... От 3 години ми свети и така си карам колата -след 2500-3000 оборота ми гасне лампичката за сондата и ставам хеликоптер ...Но 160 лв няма да дам никога за тфа

Хахаха колега, кефиш ме честно! :) Обръщението "Шефе" и това как ставаш хеликоптер ме радват много ;)
:D
много ли :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 1.05.2009

Мнение от джакомо » 16 Май 2009, 22:10

горивният филтар е сменен и ако е от него не трябва ли да заглахва постоянно а ако е от катализатора 6ще го прави като загрее аз сам чувал че всички м50 го имат това задаржане между 1500 до 2500 об

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 17.04.2009
Местоположение: софия-Люлин
Пол: Мъж
Кара: BMW M42 купе
Мечтае да кара: BMW самолет M power пакет

Мнение от 24vintila » 16 Май 2009, 22:15

джакомо написа:горивният филтар е сменен и ако е от него не трябва ли да заглахва постоянно а ако е от катализатора 6ще го прави като загрее аз сам чувал че всички м50 го имат това задаржане между 1500 до 2500 об
Еми незнам виж лабдата както те съветват колегите :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 19 Май 2009, 10:57

И аз го имам този проблем и при мен се оправя като загрее. Как да проверя ламбда-та ? Чудя се дали да не отида на диагностика в Дару , ама там ще покаже ли нещо ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 19 Май 2009, 11:01

ще покаже че там "майсторите" не са точно такива за каквито се представят.също ще покаже значителен спад в баланса по сметката ти след извършване на плащането ;)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 19 Май 2009, 12:12

kraininski написа:ще покаже че там "майсторите" не са точно такива за каквито се представят.също ще покаже значителен спад в баланса по сметката ти след извършване на плащането ;)


не съм съгласен... но не мога да кажа повече за сега... утре след обяд ще имам информация от извора...

При мен има такава история, но искам да я приключа и тогава да напиша.

Поздрави и до утре.
Д
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 19 Май 2009, 15:26

2 пъти ходих при тези симпатяги...веднъж за доста обширен и скъп ремонт....след това отидох при друг майстор да довърши и поправи стореното от тях. втория път ходих да вдигна скандал да си искам парите и принципно да се сбия с някой....като ефект само ми върнаха парите за частите
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook