ангренажен ремък ? ---> отг: да

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от lucky7o » 19 Май 2009, 12:14

ок някой казвате стартер... Хубаво не върти стартера,тоест не изхвърля бендикса и няма как да завъри ОК,обаче както съм написал колата угасна в ДВИЖЕНИЕ :winky: Няма как да угасне заради стартера :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 19 Май 2009, 12:22

За мен kraininski даде абсолютно точна диагностика.

Но ми е интересно защо е загаснал моторът в локвата?

Бендиксът е ясен, но мотора да загасне от локва...? Може повредите да са две...

Поздрави,
Д
Изображение


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от lucky7o » 19 Май 2009, 12:28

ddddk написа:За мен kraininski даде абсолютно точна диагностика.

Но ми е интересно защо е загаснал моторът в локвата?

Бендиксът е ясен, но мотора да загасне от локва...? Може повредите да са две...

Поздрави,
Д


Не беше и голяма локвата :) Колата просто угасна и за това си помислих,че се е намокрила... Значи аз не съм гледал точно какво и дали се върти нещо по двигателя :winky: Но ми се стори,че единствено стартера си върти,а и не се чуваше никакъв друг шум освен "сешоарния" от стартера :D
Но според мен,ако се е скъсал ремакат нормално колата да изгасне :roll:
То вярно,че само гадаеме така и трябва да се погледне,после като се прибера от работа ще пробвам да завъртя на скорост да видиме... Не съм го мъчил на скорост или на дърпане щото си реших,че е ремака и да не прецакам нещо още повече :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 19 Май 2009, 12:56

недей да проверяваш стартера на скорост!
Това е като да проверяваш клечка кибрит дали е влажна, като пробваш да я запалиш... хм, това май вече го писах на скоро :uups:

Вземи някой с теб и му кажи да завърти ключа на стартер, а пък ти вдигни капака и гледай дали се въртят ролките и ремъците отпред на двигателя... до радиатора. Ако не се въртят докато въртиш стартер, то тогава сменяй бендикс... или го поправи, ако може... и пак пробваш да запалиш и ако пак не пали, то тогава търсиш проблем в ангренажа или още един куп други места.

Ако въртейки стартера предните ролки и ремъци се въртят, то тогава отваряш въпросната капачка за маслото и гледаш дали се върти разпределителния вал (не съм сигурен, че се вижда...) и ако той (разпределителният вал) не се върти докато се въртят стартера и предните ролки и ремъци, то тогава спираш веднага да го мъчиш и си купуваш билет за филма "ремък, разпределителен вал, клапани, евентуално бутала, шлайф на глава и т.н."

Много сложно го описах, но дано си разбрал.

Поздрави и успех,
Д
Изображение


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от lucky7o » 19 Май 2009, 13:06

ddddk написа:...


екстра обяснено :D
Значи интересуваме колко ще излезне билета за тоя филм (ако е скъсан ремък) :D
В най-лошия случай че да се подготвя 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 19 Май 2009, 13:23

я , тука весело цела сутрин ;) ...
и си купи кора под мотора, ще избегнеш некои форумни теми и гениалности :winky:


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от lucky7o » 19 Май 2009, 13:28

Владо написа:я , тука весело цела сутрин ;) ...
и си купи кора под мотора, ще избегнеш некои форумни теми и гениалности :winky:

Ей секи си "говори" за нещо и никой не иска да ми каже какво следва, ако се е скъсал ремака и колко пари ще заминат :twisted:
Кора незнам ама май няма от долу :| Ще сложим и нея,ама да помислим малко над проблема :mrgreen:
Веселите се Вие на чужд гръб :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 19 Май 2009, 14:23

Колега, как да ти кажем цени?
Знаем ли колко клапана са отишли?
Знаем ли колко бутала?
Знаем ли надран ли е цилиндъра?
Знаем ли майстора ти колко взима за труд?
А знаем ли всъщност какво е станало?


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от lucky7o » 19 Май 2009, 14:50

///peter написа:Колега, как да ти кажем цени?
Знаем ли колко клапана са отишли?
Знаем ли колко бутала?
Знаем ли надран ли е цилиндъра?
Знаем ли майстора ти колко взима за труд?
А знаем ли всъщност какво е станало?

ей вие сичко иската да знаете бе :P
Исках някаква информативна цифра,то е ясно,че без да се види какво и колко е счупено няма да се знае и колко пари,интересуваше ме да речем (примерно)
Шлайфане на главата 100 лв
ремък 60 лв ролки еди колко си (цените са примерни нямам понятие кое колко е)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 19 Май 2009, 14:55

lucky7o написа:
///peter написа:Колега, как да ти кажем цени?
Знаем ли колко клапана са отишли?
Знаем ли колко бутала?
Знаем ли надран ли е цилиндъра?
Знаем ли майстора ти колко взима за труд?
А знаем ли всъщност какво е станало?

ей вие сичко иската да знаете бе :P
Исках някаква информативна цифра,то е ясно,че без да се види какво и колко е счупено няма да се знае и колко пари,интересуваше ме да речем (примерно)
Шлайфане на главата 100 лв
ремък 60 лв ролки еди колко си (цените са примерни нямам понятие кое колко е)

ами примерно около 500 лева ако е скъсала ремъка и не е поломила много неща!


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от lucky7o » 19 Май 2009, 15:02

ей този отговор чаках :confused: Няма да я правя,дават ми двигател 2.5 със скорусти и инсталация :) ако ми излезне ремонта горе долу някаква такава цифра по-добре да го сменя направо :twisted:
Сега остава да видя найстина какъв е проблема :roll:
Благодаря все пак :) Това да не скучаете сутрин :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 19 Май 2009, 15:20

извинявам се че не съм обърнал внимание на подробността със локвата....в такъв случай повредата ми се струва че е още по минимална дори и от бендикс....значи да преговорим - минаваме през локва двигателя гасне и в последствие бендикса не изхвърля....сега колегите ел техници да кажат кой е модула/предпазителя/или каквото и да било което има връзка по някакъв начин с ел захранването на мотора и стартера едновременно.да кажем че някакъв такъв елемент от ел инсталацията се е намокрил или изгорял и като краен резултат не достига електричество до свещите и бендикса.
принципно до стартера ходят 2 кабела - за + и сигнален от контактния ключ който предизвиква затварянето на шалтера(съответно завъртане на ротора) и изхвърляне на бендикса...от тук не ми се вижда възможно ако до стартера не стига ток той въобще да върти(това ако приемем че заради това бендикса не изхвърля) обаче както знаем в бмв са направили по тази кола доста неща които често ни изненадват.

и за последен път да кажа на колегата с проблема - увери се дали стартера въобще върти маховика->коляновия вал->шайбите отпред на мотора.ако не ги върти то оправи стартера и тогава пак ще говорим...

макар че разбира се за скъсан ремък можем да направим проба и без стартер - на 4 скорост един или двама твои приятели бутат колата и тогава вече гледаме през капачката за маслото дали разпределителния вал се върти(за колегата който попита, да вижда се и вала и кобилиците)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от lucky7o » 19 Май 2009, 15:53

kraininski написа:...

Айде за колегите елтехници :mhihi: Локвата от дясно ме изпръска :mhihi:
Разбрах за сега какво да направя :)
Отивам първо проба върти ли се нещо друго или само стартера,ако нищо освен стартера не работи най-вероятно в него е проблема,не изхвърля бендикса :roll: Ако не продължаваме,2-3ма бутат на 4-та и гледаме дали коляновила вал се движи,ако не значи вече ясно ремък :) На скорост разбрах да не я мъча да въртя :winky:


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от lucky7o » 19 Май 2009, 15:55

А значи най-добрия вариянт :twisted:
Минал съм през локва намокрило се е нещо и колата угасва :)
После мъча да запаля,но стартера се е**ва,как ги нареждаш нещата бате много ме кефи :mhihi: Идеята ми допада :D
Като разбера какво се е случило ще напиша :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 19 Май 2009, 15:58

Здравей колега,

10 минути ровене в интернет (RealOEM и Дару кар) ми отне събирането на информацията, за която ти цял ден настояваш:

Изображение


За мен абсолютно излишна и излишно плашеща информация, защото считам, че ще минеш с един бушон, както ти е написано по-горе.
Ама, ти... дай та дай! Еми, на! 6 бона! Най-малко!

И го смени тоз ремък, та да не се стигне до тук наистина!

Поздрави и успех с колата.
Д
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook