Блокиране отварянето на предния капак?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Блокиране отварянето на предния капак?
Колеги, някой да знае или да е правил допълнителна осигуровка срещу отваряне на предния капак? Преди няколко месеца ми свиха предните фарове и онзи ден си сложих нови Хелла и въпреки, че съм ги занитил с нитове вместо винтове пак ме е страх за тях.
Сетих се, че навремето на приятел на Пежото му 605 едни алармаджии му бяха сложили някаква "джаджа" с лостче и дистанционно за отключване, което не позволяваше да се отвори капака дори и да се дръпне жилото от купето.
Някой да има идея къде могат да ми направят такова чудо в София?
Мерси!
Сетих се, че навремето на приятел на Пежото му 605 едни алармаджии му бяха сложили някаква "джаджа" с лостче и дистанционно за отключване, което не позволяваше да се отвори капака дори и да се дръпне жилото от купето.
Някой да има идея къде могат да ми направят такова чудо в София?
Мерси!
- RAFF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 549
- Регистриран на: 19.07.2002
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
машинка за централно заключване няма как да опъне жилото на предния капак.много е слабичка. продават специални такива машинки за преден капак. около 30тина лева бяха.
така изглежда
http://www.power-trunk.com/images/PowerTrunk.JPG
така изглежда
http://www.power-trunk.com/images/PowerTrunk.JPG
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Аз по-скоро си мислех за някакъв механизъм (лостче), който не да отваря целия капак, ами да блокира изкачането на ръкохватката през решетката на "бъбрека", например. Така ако механизма е затворен и дърпаш жилото от купето нищо да не става - поне така беше при моя приятел.
Този "power-trunk" също ми се вижда добра алтернатива - къде може да се намери или монтира?
Този "power-trunk" също ми се вижда добра алтернатива - къде може да се намери или монтира?
На мен един познат, който слага алармата на старата ми кола, която беше дизел и наи сигурната защита против кражба беше това да не се отваря предния капак, ми удължи оригиналното жило и го свърза с ръчка на скрито място, която купи от морга. А на оригиналната ръчка за отваряне слойи едно късо жило с пружина и шайба накрая, за да може като се дръпне да се усеща напрежение все едно се отваря капака.
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
allen написа:На мен един познат, който слага алармата на старата ми кола, която беше дизел и наи сигурната защита против кражба беше това да не се отваря предния капак, ми удължи оригиналното жило и го свърза с ръчка на скрито място, която купи от морга. А на оригиналната ръчка за отваряне слойи едно късо жило с пружина и шайба накрая, за да може като се дръпне да се усеща напрежение все едно се отваря капака.
Доста хитра идея

Аз сега пратих майл на човека с "power trunk", който RAFF любезно предложи. Според това, което прочетох системата ми се вижда читава - преставлява мощно ел. моторче, което отваря ключалката на капака, без да се дърпа жило отвътре. Пише, че има и international shipping - значи само трябва да намеря къде да ми го монтират

P.S. Сега се зачудих, какво ще стане ако ел. моторчето изгори и откаже да отвори капака

noiseless написа:allen написа:На мен един познат, който слага алармата на старата ми кола, която беше дизел и наи сигурната защита против кражба беше това да не се отваря предния капак, ми удължи оригиналното жило и го свърза с ръчка на скрито място, която купи от морга. А на оригиналната ръчка за отваряне слойи едно късо жило с пружина и шайба накрая, за да може като се дръпне да се усеща напрежение все едно се отваря капака.
Доста хитра идеяИмайки предвид, че става въпрос за старата ти кола, би ли споделил къде майстора ти скри новата дръжка за отваряне - може би в задния багажник?
Аз сега пратих майл на човека с "power trunk", който RAFF любезно предложи. Според това, което прочетох системата ми се вижда читава - преставлява мощно ел. моторче, което отваря ключалката на капака, без да се дърпа жило отвътре. Пише, че има и international shipping - значи само трябва да намеря къде да ми го монтират
P.S. Сега се зачудих, какво ще стане ако ел. моторчето изгори и откаже да отвори капака
именно
за това е най-добре да е механично. Защото не се знае какво може да се скапе, я акумулатор я дистанционно. Майстора ми скри дръжката вътре в купето под седалката.
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
WALL написа:... тогава се чупят бъбреците май....
Искаш да кажеш, че ако се счупи бъбрека може да се отвори капака ?!?
Ако си сигурен, то тогава се обезмислят всички криеници на жила, моторчета и т.н. - те през бъбрека ще се оправят за 20 сек.

- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Друг интересен вариант е да се чупи щеката, с която се подпира капака - отваря, бърка и си работи и изведнъж капакът го удря по-главата 

Според мен е най-добре да се използва електромеханична ключалка от сорта на тази за вратичката над капачката на резервоара - машинка, която прекарва метален щифт през ухо монтирано на капака (или две в двата края) ...
Може да се върже на скрит бутон или направо към централното. По същия начин като вратичката на резервоара може а се осгури "аварийно" механично освобождаване с издърпване на скрито жило.
Идеята е, че целия механизъм (ръчка, жило, ключалка, лост за освобождаване на капака) си остава непроменена, но ако въпросната машинка не освободи капака, той няма дори да се повдигне (при правилна настройка).
Може да се върже на скрит бутон или направо към централното. По същия начин като вратичката на резервоара може а се осгури "аварийно" механично освобождаване с издърпване на скрито жило.
Идеята е, че целия механизъм (ръчка, жило, ключалка, лост за освобождаване на капака) си остава непроменена, но ако въпросната машинка не освободи капака, той няма дори да се повдигне (при правилна настройка).
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
noiseless написа: те през бъбрека ще се оправят за 20 сек.
........10 секунди.Не забравяй,че това им е работата м..ка им.
Аз понеже веднъж късах жило,мой приятел от автосервиз я отвори като счупихме бъбрека.Не беше за 10-20 секунди,ама той не е автоджамбазин,така че..........спасение няма.
- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
WALL написа:Teogop написа:Друг интересен вариант е да се чупи щеката, с която се подпира капака - отваря, бърка и си работи и изведнъж капакът го удря по-главата
Щека поне на тези Е39 на които аз съм отварял капака нямат!!!
Колко съм зле, изобщо не се сетих, че не слагам щека като отварям капака...
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани