525d тромава до 2000 оборота

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

525d тромава до 2000 оборота

Мнение от dmxl » 17 Май 2009, 20:34

Здравеите колеги отскоро сам собственик на 525d 2001 с ръчни скорости.Колата ми се струва малко тромава до 2000 оборота след това полудява не съм карал до сега БМВ не знам това дали е нормално или имам някакъв проблем. Иначе колата пали без проблем работи перфектно и не пуши. Благодария ви предварително!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 17 Май 2009, 20:45

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 21:04, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 17 Май 2009, 23:39

аз си мисля 4е е нормално :)
до 2000 всички бмв-та без чип са тромави.
е36 320 имах и тя тромава,сега 525д също е тромава ... всички се изстрелват към 2500-3000 оборота.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: Стара Загора

Мнение от leshoiad » 17 Май 2009, 23:56

WALL написа:Филтър картерни газове сменян ли е? AGR клапана чистен ли е? На диагностика последно като си ходел някакъв проблем?

Къде се намира тази клапа AGR???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Мнение от dmxl » 18 Май 2009, 0:39

на диагностика не съм ходил . AGR клапана е чист. Ако може само да ми кажете каде се намира този филтър за картерни газове и трудна ли е подмяната му. Колеги откакто се качих на тая машина за други коли не искам и да чуя определено това е марката. Благодария ви за изключително бързите отговори и мнения :bowdown: и много се радвам че има хора като вас и този форум а също и че станах част от семеиството наречено BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Мнение от dmxl » 18 Май 2009, 1:10

Изображение това е моята красавица

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от bobih » 18 Май 2009, 1:54

Изображение

Номенклатурен номер: 11127793163
Описание: ФИЛТЪР КАРТЕРНИ ГАЗОВЕ
Ед.цена (с ДДС): 91.25 BGL
Има наличност

При М51, т.е. tds, няма такъв!
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Мнение от Веселин|Василев » 18 Май 2009, 2:30

bobih написа:Изображение

Номенклатурен номер: 11127793163
Описание: ФИЛТЪР КАРТЕРНИ ГАЗОВЕ
Ед.цена (с ДДС): 91.25 BGL
Има наличност

При М51, т.е. tds, няма такъв!


А какво има като няма такъв филтър, някъде на друго място може би?
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 18 Май 2009, 10:59

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:59, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Мнение от Elesar74 » 18 Май 2009, 11:04

Аз имах мааалко подобен проблем, даже писах тема, смениха ми някакъв маркуч за вакуум мисля беше към турбото, колата се промени просто, няма след 2000, след 3000, само настъпваш газта и реагира веднага

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Мнение от dmxl » 18 Май 2009, 11:11

не съм го изолирал само го почистих. Имам опит с такива клапани от предишните ми коли пежо HDI и мерседес CDI сам си ги чистех. Ще го сменя този филтър за картерни газове и ще видим

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 18 Май 2009, 11:27

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:59, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от bobih » 18 Май 2009, 18:40

WALL написа:И това е възможно, аз за това съм попитал за диагностика....


Ти с тия диагностики ме убиваш колега, :mhihi: ако така фалит треа обява за всяко нещо диагностика :mhihi: :winky:
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 18 Май 2009, 18:55

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:55, променена общо 1 път

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 18 Май 2009, 20:45

Мойта беше така и се оказа клапан за рагулиране на турбото.. смиъсл на лопатките, то нали е спроменлива геометрия та въпросния клапан беше.. след това колата се оправи .. 350 лева :)

До 2000 2200 все едно се мъчи.. и не върви ...
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook