Въпроси относно сервизно обслужване?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Въпроси относно сервизно обслужване?
Здравейте, колеги.
Малко предистория.
Вече карам второ е39. Предишното го купих от българия и по една или друга причина първото сега се продава на части. Но второто си купих от Германия преди 1 месец, със сервизна книжка и ми стана приятно като разбрах, че там (в Германия) сервизирането е нещо по различно от това което в българия се разбира. т. е там амортисьори, съединител, дискове и подобни консумативи се подменят на километри , а не както има разбирания в България когато определените възли сдадат багаж тогава се подменят.
Та ето и моя въпрос, искам да разбера ако някои има възможност да ми изпрати информация за списъка на сервизните обслужвания и какви трябва да се сменя, или тези инспекшън 1, инспекшън 2, инспекшън 3 какво включват като сервизно обслужване.
Като тривиалните като например масло , въздушен филтър, поленов филтър, накладки не ме интересуват.
Интересува ме маслото на хидравличната система на колко км се сменя?
Масло на диференциал на колко км се сменя?
Масло скорсти на колко км се сменя?
Имали други неща които съм забравил?
Малко предистория.
Вече карам второ е39. Предишното го купих от българия и по една или друга причина първото сега се продава на части. Но второто си купих от Германия преди 1 месец, със сервизна книжка и ми стана приятно като разбрах, че там (в Германия) сервизирането е нещо по различно от това което в българия се разбира. т. е там амортисьори, съединител, дискове и подобни консумативи се подменят на километри , а не както има разбирания в България когато определените възли сдадат багаж тогава се подменят.
Та ето и моя въпрос, искам да разбера ако някои има възможност да ми изпрати информация за списъка на сервизните обслужвания и какви трябва да се сменя, или тези инспекшън 1, инспекшън 2, инспекшън 3 какво включват като сервизно обслужване.
Като тривиалните като например масло , въздушен филтър, поленов филтър, накладки не ме интересуват.
Интересува ме маслото на хидравличната система на колко км се сменя?
Масло на диференциал на колко км се сменя?
Масло скорсти на колко км се сменя?
Имали други неща които съм забравил?
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Колега,първо честито за придобивката.На всеки е ясно,че ние германци няма да станем поради причини известни на всички нас.Така,че смени сега маслата на дифа и скоростната кутия,спирачна течност,хидравлично масло и всичките свързани с тях консумативи(филтри...).С това за тези агрегати забравяш.Не вярвам да караш тази кола толкова време,че да ти е нужна повторна смяна но споменатите от мен неща.Друго за което може да помислиш е смяната на водна помпа термостат(и) и виското(за тях също забравяш ).Иначе смяна на двигателно масло,маслен филтър на 8-10 000 километра.Горивен и въздушен филтър 15-20 000 километра.Филтър купе,по твоя преценка,но е желателно поне два пъти годишно.Ремъци-климатик,генератор... и ролките към тях на 40-50 000.Сигурно пропускам нещо,ама съвета ми е да не ставаш роб на колата си,защото мисля,че не си я купил за това.
Аз също карам второ Е39,автомобилите ми винаги са били в перфектно състояние и съм се придържал винаги към тази схема на обслужване.
Успех!
Аз също карам второ Е39,автомобилите ми винаги са били в перфектно състояние и съм се придържал винаги към тази схема на обслужване.
Успех!
ре
Винаги съм се стараел колите който карам да са в отлично състояние, и пуснах тази тема ако съм забравил нещо да ми напомните. Благодаря за съветите мисля да се насоча към всичките тези сегменти, като задължително водна помпа термостат и виско + охладителна течност, защото тези коли го заслужават.
Да Ви кажа честно се учудих защо трябва спирачната течност да се сменя, но си мисля че като флуйд тя губи своите качества на определено време и за мен това е обяснението.
Искам да питам някои знае ли колко спирачна течност събира цялата система и имали специфични моменти при нейната смяна?
Казват, че БМВ е болест , а аз неискам да се излекувам от нея.
Да Ви кажа честно се учудих защо трябва спирачната течност да се сменя, но си мисля че като флуйд тя губи своите качества на определено време и за мен това е обяснението.
Искам да питам някои знае ли колко спирачна течност събира цялата система и имали специфични моменти при нейната смяна?
Казват, че БМВ е болест , а аз неискам да се излекувам от нея.
Re: ре
Честито за колата. Около 1,5л. няма издърпжаш от казанчето течноста със спринцовка или нещо друго и след това развиваш задно дясно колело да изтече всичко останало. Колега междо другото хубаво е да се промият магистралите ,просто като обезвъздушаваш оставяи повече течнос да истича.georgif написа:Винаги съм се стараел колите който карам да са в отлично състояние, и пуснах тази тема ако съм забравил нещо да ми напомните. Благодаря за съветите мисля да се насоча към всичките тези сегменти, като задължително водна помпа термостат и виско + охладителна течност, защото тези коли го заслужават.
Да Ви кажа честно се учудих защо трябва спирачната течност да се сменя, но си мисля че като флуйд тя губи своите качества на определено време и за мен това е обяснението.
Искам да питам някои знае ли колко спирачна течност събира цялата система и имали специфични моменти при нейната смяна?
Казват, че БМВ е болест , а аз неискам да се излекувам от нея.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
99ufo99 написа:badsharki написа:ftp://hosting.data.bg/2007.01.31.BMW.E39.96-01.Service.Manual.Rus.XaMaB/
ето това е което тарсиш, на руски е.
линка който си дал колега иска юзер и парола ..?
Хм ... ? При мен няма проблем, пробвай тогава тук http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=13124 - най-долу, третия пост отдолу нагоре.
badsharki написа:99ufo99 написа:badsharki написа:ftp://hosting.data.bg/2007.01.31.BMW.E39.96-01.Service.Manual.Rus.XaMaB/
ето това е което тарсиш, на руски е.
линка който си дал колега иска юзер и парола ..?
Хм ... ? При мен няма проблем, пробвай тогава тук http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=13124 - най-долу, третия пост отдолу нагоре.
тука стана !
ftp://tmp:bmw@hosting.data.bg/2007.01.3 ... Rus.XaMaB/
10х !
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: ре
georgif написа:Да Ви кажа честно се учудих защо трябва спирачната течност да се сменя, но си мисля че като флуйд тя губи своите качества на определено време и за мен това е обяснението.
Има много писано за спирачната течност. Тя е ходроскопична и поема вода, което както си казал губи своите качества, а водата се събира в спирачните цилиндри, които могат да ръждясат. Сменя се поне на 2 години. Не си играй да я сменяш сам, вече на много места я сменят с байпас, за не много пари. Гледай да е поне DOT 4.0.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани