Гредата под радиатора
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- _FIRMATA_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 20.09.2005
- Пол: Мъж
- Кара: 306 Hp 600 Nm
Гредата под радиатора
Здравейте колеги! Тъй като снощи "бушомирах" колата и има последствия от това, искам да попитам за гредата под радиятора на климатика! Маха ли се въобще и ако да как? Мерси предварително!

Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено
Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Колега здравей,
1-во страшно много съжалявам за машинката ти и снощната случка.
2-ро мисля 4е гредата под радиатора се държи на болтове в двата края но не сам на 100% сигурен.
3-то най-важното е че никой (освен колата) не пострада.
П.С. Да се изкажат и по запознатите фенове на Е 34
но мисля 4е се сваля!!!
Поздрави
и дано по скоро се видим в Плевен!
1-во страшно много съжалявам за машинката ти и снощната случка.
2-ро мисля 4е гредата под радиатора се държи на болтове в двата края но не сам на 100% сигурен.
3-то най-важното е че никой (освен колата) не пострада.
П.С. Да се изкажат и по запознатите фенове на Е 34
но мисля 4е се сваля!!!
Поздрави
и дано по скоро се видим в Плевен!
- _FIRMATA_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 20.09.2005
- Пол: Мъж
- Кара: 306 Hp 600 Nm
Pesho_1 написа:Колега здравей,
1-во страшно много съжалявам за машинката ти и снощната случка.
2-ро мисля 4е гредата под радиатора се държи на болтове в двата края но не сам на 100% сигурен.
3-то най-важното е че никой (освен колата) не пострада.
П.С. Да се изкажат и по запознатите фенове на Е 34
но мисля 4е се сваля!!!
Поздрави
и дано по скоро се видим в Плевен!
Да колега, най- важното е че нямаше пострадали! Колата ще се оправи! Проблема засега е само гредата! А иначи с бмв без бмв ще си идвам на Плевен!

Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено
Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
дове4ера ще видя един приятел от софия тои неговата греда я сменава и ще го питам как я е свалил.Естествено след това ще ти пиша как е процедирал!
Поздрави!!!
Поздрави!!!
- _FIRMATA_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 20.09.2005
- Пол: Мъж
- Кара: 306 Hp 600 Nm
Pesho_1 написа:дове4ера ще видя един приятел от софия тои неговата греда я сменава и ще го питам как я е свалил.Естествено след това ще ти пиша как е процедирал!
Поздрави!!!
Мерси колега!
Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено
Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Чакай малко, сега отивам да видя и мойта е на същия хал.
Така, тази греда при мен е на точкови заварки, няма болтове.
Така, тази греда при мен е на точкови заварки, няма болтове.
- _FIRMATA_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 20.09.2005
- Пол: Мъж
- Кара: 306 Hp 600 Nm
NikiNikolov написа:Чакай малко, сега отивам да видя и мойта е на същия хал.
Така, тази греда при мен е на точкови заварки, няма болтове.
То като гледам и по мойта не намерих болтове! И сега процедурата е рязане и заваряване на нова ли? Ти как ще я правиш колега?
Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено
Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Колега подвел сам те
няма болтове то4кована е!
рязане на то4кованото място изправяне и след това пак то4коване
а ина4е да има майстори който могат да погледнат предницата и да ти кажат има ли криво и кое е то4но
няма болтове то4кована е!
рязане на то4кованото място изправяне и след това пак то4коване
а ина4е да има майстори който могат да погледнат предницата и да ти кажат има ли криво и кое е то4но
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Навремето бях изкривил точно тази греда... И водния радиатор беше изкочил на една страна... Щипката я нямаше, а мисля че самия довен радиатор стои на тампони на нея... Но тогава ми я изправиха гредата в Камор... Сега е перфектна.. Нито е рязана нито нищо...
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Предлагам ти да я изрежеш от двата края и да я изправиш, после заваряваш, ако нямаш инструменти, мога да ти помогна ако си на ход, но проблема е че съм чак в Радомир.
- _FIRMATA_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 20.09.2005
- Пол: Мъж
- Кара: 306 Hp 600 Nm
NikiNikolov написа:Предлагам ти да я изрежеш от двата края и да я изправиш, после заваряваш, ако нямаш инструменти, мога да ти помогна ако си на ход, но проблема е че съм чак в Радомир.
Благодаря ти колега за помоща, но съм от Бяла Слатина!

Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено
Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Преди 10 години бях я изкривил и аз ... Тръба 2 цола дълга 1 метър и чук поне 10 кг ....Стана без да се сваля ... Нямаше много майстори по онова време .
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- _FIRMATA_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 20.09.2005
- Пол: Мъж
- Кара: 306 Hp 600 Nm
Pesho_1 написа:Колега някакво развитие на нещата относно автомобила има ли?
Махнах броните и радиатора! Все още не мога да намеря радиатор! Тук по нашите морги липсват! А гредата, има един майстор който го хвалят за деформации, та като се вземе радиатора ще се мине през него да каже ще се изправя ли или ще се заварява нова! Утре отивам да нося радиатора и джантите в Булстрад, да видя какво ще кажат! И после ще трабва да дойда до Плевен да ми прегледат предницата! Между другото ми препоръчаха един сервиз в Червен Бряг! Точно на завоя, където се хваща за Луковит! Някой знае ли нещо за него? Но общо взето ще трябва да се смени предната броня, 2-те джанти, утре като ми махат гумите от джантите ще кажат дали става нещо отг тях, но се съмнявам, радиатора и дифюзора!

Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено
Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани