КАКВА Е РАЗЛИКАТА МЕЖДУ 520i И 525i Е34 ???

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 9.10.2008
Кара: Е30 320i coupe 87г

Re: ре

Мнение от zaro_e34 » 15 Май 2009, 23:47

slavianko написа:
zaro_e34 написа:
slavianko написа:
24vintila написа:Един и половина калник напрет в полза на б25тицата :winky:
Май не си карал 25-цаИзображениеИзображение


колега ти как коментираш, драг 520i vs 525i ? :roll:

защото и на мен не ми се верва много за това което твърди колегата
За теб драга ли е критерий??? За мен това е най тъпата американска дисциплина и е посленото нещо по което бих си мерил колата ;)


не бе колега, просто нали казваш на колегата, че май не е карал 25ица, и аз си мисля, че ти искаш да кажеш, че25ицата варви много повече от това което твърди колегата.

а попринцип правил ли си старт с 20ка, и ако да какъв беше резултата? (просто ми е любопитно)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 16 Май 2009, 0:45

о майка, няма ли кой да спре тая безумна тема :banghead:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 16 Май 2009, 2:02

Специално между м50б20 и м50б25 разликата е много осезаема! Според мен това е може би моторът, който най-добре пасва на това купе. Разходът е същият като на 20ка, на дълго дори по-малко ;)

M50B25 бие 35ца на драг 400м ;) ! ( нали това те интересува)

Ся верно здрав М30, ма едновалов и от времето на Хитлер Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 623
Регистриран на: 4.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 М5
Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК

Мнение от KON4ETO » 16 Май 2009, 9:19

Колега незнам кой те е излъгал че 525 харчи по малко от 520 :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 16 Май 2009, 9:27

///peter написа:о майка, няма ли кой да спре тая безумна тема :banghead:

има още малко хляб в нея,че от съборя не съм се смял толкоз :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: София

Мнение от sod518i » 16 Май 2009, 10:09

Здравейте колеги,относно харчелъка-14/100 минимално за градско.
За извън...минимално окло 7/100 при около 120 км.Това е от личен опит и става въпрос за автомат-5ск.Сигурно може и по тънко (чувал съм такива легенди) ама при мойто каране е трудно.

Поздрави

Мариян

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 16 Май 2009, 11:06

Вижте , Пешо има право , темата стана абсолютна лигавщина :confused:

Не може да се казва колко калника коя е по-бърза , това не е сериозно според мен - моето комби и комбито на Сашо Plague (мойта 2 литра неговата 2,5 литра) просто ме отнася сериозно и то в прогресия с нарастване на скороста :D
Колкото моята скорост наближава 160 км/ч толкова на Сашо скоростомера отива към 190 та да не кажа 200 км/ч :mhihi: Да не обяснявам това кой модел Руски военен бинокъл е хахахахаха
Славянко също е много прав според мен , най-глупавата нация в света (за мен измислиха някаква дисциплина т.нар. драг където освен фактора "пари" друго нищо не важи с такава сила) , не редно там да се правят съпоставки

Нещото за мен което е най-важно е лекотата с която се движи 2,5 литровия М50 , потегля с лекота ,движи се с лекота , на трята предавка продължава своят устрем почти както на втора а не като при двулитровия ...

Също така да с говори ,че читави 2,5 не се намират е глупаво - толкова колкото са читави 2 литровите ,толкова са читави и 2,5-та , все пак това са автомобили на години с много километри пробег и вече си зависи от подръжката.

Моето мнение по отношение на М30 3,5 литра - това са много стара концепция двигатели , на никой незнае колко километри ... Аз никога не бих се върнал толкова назад да търся двигател 3,5 който вероятно е за смяна на вал и още сумати части по газоразпределението и това само заради един въртящ момент ... За сравнение между М30В35 и М50В25 просто смятам ,че също не може да се говори :)

Колега zaro_e34 , бъди сигурен ,че много информация може да се намери тук във форума , но има нещо което той никога няма да ни даде :arrow: усещането при управлението на автомобил :)
Помоли някой колега с 2,5 мотор на Е34-ката си да те повози да я покараш и ще разбереш за какво става въпрос , всичко останало са празни приказки.

Заключвам темата за да избегнем повече офтопик , ако има някакво движение по темата , нещо важно и смислено което ще се случи или се е случило, моля свържете се с мен да я отключа :)


Георги Пенчев
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook