Над 200км/ч. загрява

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Мнение от №0123456789 » 15 Май 2009, 17:42

dj_ennsy_1 написа:В какви обороти държиш мотора за да поддържаш тези 200км ?


Братле! Явно си маниак! Не съм се заглеждал точно в оборотомера, но мисля, че беше около пет или малко над него.

Защо? Ако е важно другия път да го видя, а ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 15 Май 2009, 17:42

сменяй го целия радиатор направо.
не се занимавай с простотии.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Мнение от №0123456789 » 15 Май 2009, 17:46

_65536_kb_sec_ написа:
ПС колега пусни малко снимки в галерията на Е32 по горе.


Благодаря за поканата колега, но не си падам много по позите пък и Е32ката ми не е нищо специално. Просто си ме радва независимо от "18найсетте и години". Друг модел неща.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 15 Май 2009, 17:46

№0123456789 написа:
_65536_kb_sec_ написа:
ПС колега пусни малко снимки в галерията на Е32 по горе.


Благодаря за поканата колега, но не си падам много по позите пък и Е32ката ми не е нищо специално. Просто си ме радва независимо от "18найсетте и години". Друг модел неща.


тя мойта е на 21 години, ама в нея наливам само най-доброто възможно.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Мнение от №0123456789 » 15 Май 2009, 17:50

_65536_kb_sec_ написа:
№0123456789 написа:
_65536_kb_sec_ написа:
ПС колега пусни малко снимки в галерията на Е32 по горе.


Благодаря за поканата колега, но не си падам много по позите пък и Е32ката ми не е нищо специално. Просто си ме радва независимо от "18найсетте и години". Друг модел неща.


тя мойта е на 21 години, ама в нея наливам само най-доброто възможно.


ФЕНА СИ Е ФЕН :clap:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Мнение от №0123456789 » 15 Май 2009, 17:51

dj_ennsy_1 написа:ако имаш изолирани участъци, това означава, че цели редове не работят... което веднага намаля обема на радиатора... възможно е от там да ти идват ядовете...


Възможно!!!
Мерси.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Мнение от №0123456789 » 15 Май 2009, 17:55

stambo_81dg написа:
№0123456789 написа:Радиатора ми го сваляха за да го чистят. Между впрочем има лепени участъци и изолирани секций(незнам как се наричат точно)
Благодаря


земи го смени :idea: става и от дизелово е34 даже са малко по големи техните радиатори


Проблема го видях само при тази скорост така, че може просто да не я изсилвам занапред.

Благодаря

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 15 Май 2009, 19:21

TUZara` написа:това са коли по на 15 години колега .... правилната тема е " КОЛАТА МИ ВСЕ ОЩЕ ИЗДЪЖА ПО 5мин. С 200-210км/ч " а не че загрява.... нормално да загрява...

Тузарчо, ай да те замоля с изказванията :evil: Нормално било да загрява щото била на над 15 години...глупости АМА ГОЛЕМИ :twisted:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 15 Май 2009, 19:37

№0123456789 написа:
stambo_81dg написа:
№0123456789 написа:Радиатора ми го сваляха за да го чистят. Между впрочем има лепени участъци и изолирани секций(незнам как се наричат точно)
Благодаря


земи го смени :idea: става и от дизелово е34 даже са малко по големи техните радиатори


Проблема го видях само при тази скорост така, че може просто да не я изсилвам занапред.

Благодаря


проблема се проявава при тази скорост защото колата е в продължително време в по високи обороти и като неможе да насмогне да охлажда стрелката тръгва наггоре
ти си знаеш ако не мислиш че няма да я изсилваш повече караи си така ако не си погледни радиатора ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 15 Май 2009, 19:47

като пия 4-5 ракии не знам къде се намирам ,от кво може да е ... :confused: само да не кажете че е от възрастта пак

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Мнение от №0123456789 » 15 Май 2009, 19:59

Alexi написа:като пия 4-5 ракии не знам къде се намирам ,от кво може да е ... :confused: само да не кажете че е от възрастта пак


Не е от възрастта.... От водките преди тях ще да е :drinking:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 15 Май 2009, 22:14

Не би трябвало да грее - при тази скорост струята минаваща през радиаторите е много силна и ако не са задръстени нещо (външно или вътрешно) не би трябвало да има този проблем. Мисля си, че ако я понаръчиш в градско на високи обороти и ниски предавки трябва още повече да загрее (тогава няма тази струя въздух изобщо). Моята (не съм гледал колко време) държеше 200 и без проблеми (~5800RPM) ама като видях палката и спрях - след 2-3 мин. при паленето стрелката на температурата се бе запътила към лютеницата - оттам яко стрес - парно, 2000 оборота на място и всичко е ОК... то може и да е коментирано, ама пак да посъветвам: никога не гасете колата след яко ръчка... дайте й време да се охлади.
ПП: на мен започна да ми вие хидравликата от тези обороти (на градско се оправя сама), скоро ще се разбере с новата течност дали е решен проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 15 Май 2009, 22:20

dokie написа:...ПП: на мен започна да ми вие хидравликата от тези обороти (на градско се оправя сама), скоро ще се разбере с новата течност дали е решен проблема.


При мен интересното е че откакто сглобих колата тая хидравлика в никое положение не се чува грам. Имайте в предвид че при сглабянето всичко беше сухо на барут и почистено с внимание.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 16 Май 2009, 9:32

Alexi написа:като пия 4-5 ракии не знам къде се намирам ,от кво може да е ... :confused: само да не кажете че е от възрастта пак

старите кенефи си искат 200+ скорост,а добрите пиячи силна ракия
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 16 Май 2009, 13:21

То темата свърши още като се изясни че радиатора е с изолирани ребра.Смени го и всичко ще е супер.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook