Палец

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Палец

Мнение от милен тодоров » 15 Май 2009, 12:53

Здравеите колеги искам да попитъм как да стигна до палеца на колата има някъва пластмаса там кадето са кабелите хваната е с някъкви болтове и като гледъм трябва да махна радиатора че да ги развия има ли по лесен начин извинявъм се за можеби тъпия въпрос но ако знаех начин нямъше да пускам темата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 15 Май 2009, 16:23

Няма палец за свещите, те са директни: бубина свещ.

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 15 Май 2009, 16:28

Ники, не се изказвай неподготвен :winky:
имаш палец на дистрибуторната капачка (за м20 мотора мисля че говори колегата)
сваля се защитната пластмаса с ключе 8 без да сваляш радиатора те са само 3 болтчета, същите тези болтчета държат и дистрибуторната капачка. след като я свалиш се стига до палеца, който се държи с 2 или 3 имбусни болта ;) успех и запиши кой кабел къде е на дистрибуторната капачка
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 15 Май 2009, 16:33

Да, прав си за М20, ама какво да правя като все М50 ми в главата и мечта под капака.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 15 Май 2009, 16:36

мерси колеги

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 15 Май 2009, 17:09

Колеги а може ли да махна дистрибуторната капачка без да свалям кабелите да не объркъм нещо


Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 313tds

Мнение от E34 - Fanatic » 15 Май 2009, 17:15

Да :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 15 Май 2009, 17:44

милен тодоров написа:Колеги а може ли да махна дистрибуторната капачка без да свалям кабелите да не объркъм нещо


колега, ако капачката е истинска местата са номерирани.
6-ти кабел е най дългия и има датчик на него
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 15 Май 2009, 17:54

Мерси колеги отивам да го пръскам и утре ще пиша какво съм направил .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 9.05.2006
Местоположение: София
Кара: E38

Палец

Мнение от Dino » 15 Май 2009, 21:08

Колега за по удобно откачи и металната пръба на охладителната с-ма-дьржи се на два болта мисля че бяха 10ка Единия е долу малко над датчика на Хол а другия горе е почти зад виското най добре с глух ключ После малко издьрпай прьбата напред(не откачай гумените сьединения)и свали дистрибуторната капачка заедно с кабелите
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 16 Май 2009, 0:16

Колега, аз я демонтирах без да свалям кабелите! Отне ми около 25-30мин. с псувни и три цигари, докато ги развия трите болчета /по цигара на болт/ ;) Ако си със спокойна и стабилна психика, трябва да ги развиеш максимум за около 5-6 мин. Препоръчително е да махнеш преди това, пкастмасовия въздуховод на радиатора! Успех и кажи как си се справил. :yes:
Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 17 Май 2009, 20:27

Колеги оправих го добре че го свалих имаще нагар и на палеца и на капачката ама много сега просто не е тази кола промени се коренно бръмченето и вървенето мерси на всички отзивали се колеги.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook