ТУРБО

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Апр 2005, 7:08

тук следват други така наречени от мен хитринки :) , но направете монтажа пък после ще помагам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 04 Апр 2005, 16:06

В тоя ред на мисли, какво ще кажете по въпроса VAF -> MAF конверсия?
Струва ли си човек да се базика да си прави пиджибак?
Ще има ли достъчна точност при малък поток, нали да дебитомера там му е силата... и разни такива работи
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 06 Апр 2005, 8:14

компенсира се донякъде ,но общо взето не е работа винаги се губи някой от режимите или ниски или средни или високи обороти да не говорим за разход и тн


истината е електроника

пп:скоро ще има решение на проблема

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 10 Апр 2005, 10:56

В какъв смисъл електроника?
Нали максималния дебит който измерва (сток) дебитомера се стига доста рано, а при мас метъра лимита е доста по-голям?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 10 Апр 2005, 21:49

говоря за допълнителна електроника която да управлява допълнителни инжектори

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 10 Апр 2005, 22:30

Абе не знам аз намерих как да се справа с ъгъла на запалването без да си сменям чипове и друга електроника,и то при положение че тва ще ми излезе 50-70 лева сигурно....
Сега остава да прегледам турбинката и състоянието й...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 12 Апр 2005, 22:01

Selqatin написа:Абе не знам аз намерих как да се справа с ъгъла на запалването без да си сменям чипове и друга електроника,и то при положение че тва ще ми излезе 50-70 лева сигурно....
Сега остава да прегледам турбинката и състоянието й...

e добре само не разбрах сега ако си сложа турбото и сложа само по големи инжектори ще работи ли или трябва да сменям и друга електроника.просто ме интересува не максимума в момента а изобщо ще стане ли с нормалната електроника :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 13 Апр 2005, 5:36

слагай турбината и звънни после

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 13 Апр 2005, 21:37

ludiagsm написа:слагай турбината и звънни после

абе аз ще го сложа ама нали трябва да разбера има ли смисъл а не да го сложа и после ....."а ко да прая сега ама то въобще не става даже и да запали"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 13 Апр 2005, 21:48

докатосеназландисват някой хора с 320-ки Е30-ски са 14 секунди на 400м

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 13 Апр 2005, 21:59

ludiagsm написа:докатосеназландисват някой хора с 320-ки Е30-ски са 14 секунди на 400м

Мдааа...
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.06.2005

Мнение от m_power_2000 » 16 Юни 2005, 22:16

Момчета имам Е30 4 цилиндара и искам да сложа турбо ще издаржатли буталата които са 89мм и ще намалиа компресията на 8.4 атмосфери с две гарнитури и подложка и как мислите дали ще има ефект многомие чудно .
С два двойни карборатора е по добре.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 16 Юни 2005, 23:02

m_power_2000 написа:Момчета имам Е30 4 цилиндара и искам да сложа турбо ще издаржатли буталата които са 89мм и ще намалиа компресията на 8.4 атмосфери с две гарнитури и подложка и как мислите дали ще има ефект многомие чудно .
:OT: Ще има мнооого голям ефект, ма първо попрочети някои неща. Има си търсачка за тая работа :winky:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook