E39 525 TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 14 Май 2009, 23:10

Sesko написа:Айде старата песен на нов глас ... Колега що не се разтърсиш малко с търсачката има много такива теми 520i vs 525 tds ;)


Колега темата не е главно 520 vs 525 tds а евентуални проблеми и т.н. чети малко... ;)
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 14 Май 2009, 23:12

Воденичаров написа:Вземи си за 7 и до няколко месеца ще ти дойде на 11-12.

Колата винаги си идва на цената :D


Абе да не съм сменил 5 bmw-та да се ми ги горориш тия глупости но айде стига говорим за 39ка примерно 97-98 година с прилични екстри и нормално двигателче.. Просто съм имал и имам само бензинови bmw-та и помолих малко съвети за тдс-а. На 11-12 ще дойде ама друг път..
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 15 Май 2009, 1:06

Колега по добре дай малко повече пари за по запазена кола, от колкото по малко пари за ''напудрена'', щото после свят ще ти се завие ;) и преди всичко не забравяй, че това не е Е34 или Е36 тука частите са си цифра особенно на някои от ''детските болести'' при 39-ките, както си решиш успех.
ПП:За справка моята я взех за 13хилки и за 50000км само един преден лагер на главина и тва е и само масло и филтри( не смятам задължителната подмяна на водна помпа с металните турбинки, термостат,антифриз и профилактика на радиаторите още при закупуването)
Айде със здраве
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 15 Май 2009, 2:48

Хубуу де, ама къде е връзката скъпа кола = липса на проблеми. Да не би тия за 10-12к да ги дават с гаранция.

При всички случай гледаш за дизел втора употреба на 12г, шанса да е на адски много километри и да не е подържан добре е много голям, щото всеки взима дизел или с идеята да му е по-евтино, или за да кара много и да избие разликата. Освен ако не си заклет фен на дизела, се чудя как може да го предпочетеш пред бензина, когато говорим разбира се за коли на над 10 години. Нито върви повече (525tds срещу 520i), нито излиза по-евтино като теглиш чертата накрая. Споменаваш за чип тунинг, ама това само говори за допълнителни рискове от повреди, особенно ако е била вече "чипосана" (пак е голяма вероятността щото това е най-лесния начин за увеличаване на мощността), и отново разходи.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 15 Май 2009, 9:41

///Mpower6967 написа:
Воденичаров написа:Вземи си за 7 и до няколко месеца ще ти дойде на 11-12.

Колата винаги си идва на цената :D


Абе да не съм сменил 5 bmw-та да се ми ги горориш тия глупости но айде стига говорим за 39ка примерно 97-98 година с прилични екстри и нормално двигателче.. Просто съм имал и имам само бензинови bmw-та и помолих малко съвети за тдс-а. На 11-12 ще дойде ама друг път..

Не че нещо колега ама има голяма вероятност и да прескочи 11 12 хилки предница като направиш някой друг ремонт я маховик я помпа я глава амортисьори шарнирни втулки отзад ........

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 15 Май 2009, 9:49

///Mpower6967 написа:
Воденичаров написа:Вземи си за 7 и до няколко месеца ще ти дойде на 11-12.

Колата винаги си идва на цената :D


Абе да не съм сменил 5 bmw-та да се ми ги горориш тия глупости но айде стига говорим за 39ка примерно 97-98 година с прилични екстри и нормално двигателче.. Просто съм имал и имам само бензинови bmw-та и помолих малко съвети за тдс-а. На 11-12 ще дойде ама друг път..


Добре, ще се опитам да ти помогна малко, въпреки че във форума има супер много информация за проблеми с тдс-а, както и за цени на части за него.

Евентуалните проблеми, които не е задължително да ги срещнещ всичките, но са доста вероятни:

1. Плочка ГНП - около 1000лв
2. Глава - около 1000 лв ремонт или втора употреба.
3. Съединител с маховик - 1500-1600 лв. (това важи и за дизел и за бензин)
4. хитрата дюза - незнам колко струва, ама тя май може да се рециклира.

Естествено остават другите неща, които са си по самото купе като амортисьори, рейка, спирачни дискове и т.н.

Аз ако продавам кола, която няма голямо износване в нещата които описах, не бих я дал за 6-7 000лв. А не бих и купил най-ефтиния екземпляр от даден модел, освен ако не съм сигурен защо му е такава цената. Та мисълта ми беше, че е крайно вероятно колата да си дойде на цената

:mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: щата Надежда

а

Мнение от xenond » 15 Май 2009, 11:09

давам пример с мойта.купих я за 9500 миналата година,смених освен консумативите цялото окачване отпред и одзад без амортисиорите и пак доде на 12500.сега вече близо година само карам.така че прецени сам :winky:
******Colin McRae 1968-2007******
ИзображениеИзображениеИзображениеhttp://www.vbox7.com/play:6781825e

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 11.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f80 M3 Competition Package
Мечтае да кара: M6 GC

Мнение от stasko5 » 15 Май 2009, 11:42

Попринцип човек който си е гледал колата и е сменил неша по нея за пример по моята е сменено почти всичко по охлаждане и я взех с окачване на 2-3 хиляди километра (сменено всичко). Взех я и с ново турбо, и общо взето платих за това. Аз и сложих кожен салон защото само това нямаше от каквото исках и ето че колата стъпи на прилична цена. Бих я продал срещу нормална цена. Мисля че никой от форума освен ако не му е много спешно не би си продал колата без пари след като е вкарал пари и нерви и време в подръжката й. Това е и идеята ми. Не казвам че и кола за 10к няма да се строши но шанса е по-малък а и зависи какво е сменяно. Ако детските проблеми са подменяни си заслужава по скъпа кола. Моята кола бих я продал само за сума близка до тази на която ми стъпва.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 3.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 530d

Мнение от ALEX_525tds_2000 » 15 Май 2009, 12:06

Колега ///Mpower6967,

Зададените от теб въпроси имат твърде относителни отговори. Всичко е въпрос и на късмет. Рецепта няма.

Имай предвид, че моята Е39 (производство 5/1999, първа регистрация 01/2000) съм я купил преди малко повече от една година за 15 000 лева и до момента положението е горе-долу следното:

1. смяна на предни амортисьори;
2. смяна на цялата предница - тампони, горни и долни носачи, кормилни щанги;
3. смяна на тампоните на задния мост;
4. смяна на предна лява лагер-главина;
5. смяна на задни дискове;
6. смяна на заден ляв датчик на ABS.

Цените не ги посочвам, защото много започва да ме стяга лявата страна... Имай предвид, че купувам само чисто нови и само оригинални части.

За съжаление, няма как да се прогнозира със 100% точност, какво те очаква, купувайки си автомобил на старо. Ама не на диагностики да ходиш преди покупката, ама не с Господ да говориш... каквото и да правиш, поемаш риск. Ще ти дам един болезнен за мен пример: съвсем скоро след като си купих колата се повреди ABS/ASC блока. След хиляди консултации и ходене по сервизи се оказа, че блока е повреден безвъзвратно - т.е. в моя случай повредата е такава, че не подлежи на ремонт. Цената на този блок в БОШ е 917 ЕВРО без ДДС.

Между другото, ако това е важно за теб, имай предвид, че написаното някъде по-горе, че 525tds не върви повече от 520i, категорично не отговаря на истината. TDS-ът върви осезаемо повече.

А това с чипа... просто не искам да го коментирам. Нека да не забравяме, че повечето конски сили и по-голямата мощ трябва да се създават по естествен път - в резултат на повече цилиндри, по-голям обем и по-съвършени конструкции, увеличаващи КПД-то, а не по изкуствен агресивен начин (повече налягане в цилиндрите, по-ранно и по-богато пълнене, и т.н.). Изкуственото агресивно въздействие върху двигателя води до равно по сила и обратно по посока противодействие (върху материалите, двигателя и джоба ;) ) "В магазина" ;) има повече конски сили и повече мощност -550i, 760i и какво ли още не. Разбира се, това е само лично мнение. Както вече казах, всичко е много относително.

Опасявам се, че с парите, които си подготвил, ще си купиш много ядове и разходи. Е, нищо не е сигурно разбира се. Стават чудеса...

Пожелавам ти да направиш най-оптималния за теб избор!

Късмет!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 15 Май 2009, 13:10

Благодаря за всички колеги за отделеното време и отговори научих това онова. Но според мен има и друго нещо че в момнета колите паднаха като цени така ли е ? Ако на някой му се занимава нека да погледне в мобиле че има прилични 5-ци на нормални цени.
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 15 Май 2009, 13:12

///Mpower6967 написа:Благодаря за всички колеги за отделеното време и отговори научих това онова. Но според мен има и друго нещо че в момнета колите паднаха като цени така ли е ? Ако на някой му се занимава нека да погледне в мобиле че има прилични 5-ци на нормални цени.


Колега,ти явно си знаеш твоето и цялата тази тема е загубено време,защото е поредната такава а ти не искаш да си вземеш поука от нея !!!

П.С. : И как ги видя тези петици на снимките,че са прилични ??? :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 15 Май 2009, 13:16

im0tep написа:
///Mpower6967 написа:Благодаря за всички колеги за отделеното време и отговори научих това онова. Но според мен има и друго нещо че в момнета колите паднаха като цени така ли е ? Ако на някой му се занимава нека да погледне в мобиле че има прилични 5-ци на нормални цени.


Колега,ти явно си знаеш твоето и цялата тази тема е загубено време,защото е поредната такава а ти не искаш да си вземеш поука от нея !!!

П.С. : И как ги видя тези петици на снимките,че са прилични ??? :roll:


Ами две от тях са на приятели и знам какво представляват и защо да си знам моето ае не на мене тия колега. :)
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 15 Май 2009, 13:24

///Mpower6967 написа:
im0tep написа:
///Mpower6967 написа:Благодаря за всички колеги за отделеното време и отговори научих това онова. Но според мен има и друго нещо че в момнета колите паднаха като цени така ли е ? Ако на някой му се занимава нека да погледне в мобиле че има прилични 5-ци на нормални цени.


Колега,ти явно си знаеш твоето и цялата тази тема е загубено време,защото е поредната такава а ти не искаш да си вземеш поука от нея !!!

П.С. : И как ги видя тези петици на снимките,че са прилични ??? :roll:


Ами две от тях са на приятели и знам какво представляват и защо да си знам моето ае не на мене тия колега. :)


Защото никъде не прочетох да се съгласяваш със съветите на колегите и да не го оспорваш ;) Като са толкова хубави ,защо просто не си купиш една такава и темата да приключи ами ни караш тука да говорим излишни приказки а не искаш да ни послушаш???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 15 Май 2009, 13:31

Никой лично не те кара да правиш каквото и да е... И ако четеш какво съм написал а не да ми вадиш от 100-кладенеца вода ще разбереш. Темата е приключена прочетох доста и в други теми. Сега следва да видим на какво ще попадна 2-ма колеги от форума и те предлагат 39-ки и ще видим. Пак мерси на колегите който отговориха изчерпателно. :!:
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Мнение от dbanchev » 15 Май 2009, 13:34

Колега всички от колегите тук споделят личен опит и мнение по въпроса! Ето и аз ще споделя моя опит натрупан за 2,5 г каране, та така взех моята 520и за 11 000лв откакто я карам съм сменил цялата предница- амортисйори+ всички носачи, водна помпа, термостат, демпфер предна дясна лагер главина, датчици колянов и разпределителен вал, масла ремъци и други консумативи оставям на страни. Та мисълта ми е че кола на 10+ год си иска своето, когато я купих беше в много добро състояние, нямаше забележка, но с времето си изникват проблеми. Така, че смело ако ти хареса нещо взимай не може всичко да предвиди човек! :)

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook