Въпрос за окачване

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 07 Май 2009, 14:47

Пробвай с маслено-газови или газово-маслени, доволен съм, марката е каяба, макар, че доста колеги я оплюват, но лично съм доволен, пък и кой с колкото разполага.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 07 Май 2009, 14:47

margit0 написа:в търсачката под "амортесьор" в раздел е34 имаше точно 2 теми за аморетесьори за е34-едната беше за подобен на моя случай,но директен савет нямаше,а в другата се питаше от къде пича да си купи пълнители за маслените амортесьори.Съответно,защо просто не отговориш по темата,а само спамиш?

Пробвай с "амортисьор" :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 07 Май 2009, 14:59

:mhihi: :kuku:
Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 09 Май 2009, 15:52

добре,решено е,ще е маслени амортесьори,но от къде да купя и какви пари вървят качествените и на коя марка да взема???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 09 Май 2009, 15:59

Boge, Bilstein, SACHS.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 20.09.2005
Пол: Мъж
Кара: 306 Hp 600 Nm

Мнение от _FIRMATA_ » 09 Май 2009, 16:42

Аз си взех Билщайн Б4! Излизат от 130-140 бр. в зависимост от къде ще си ги вземеш! Потърси във форума, има доста колеги които предлагат такива части! :D
Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено

Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 10 Май 2009, 0:43

а освен от колеги от форума,някъде от магазин да кажете къде да търся в софия???

Red Fanatic
Аватар
Мнения: 1034
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Русе, София и Казанлък
Пол: Мъж
Кара: Е34 М50B20
Мечтае да кара: Е34 M5, E30 M3
Детайли за колата: 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
216 SERVOTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
288 LT/ALY WHEELS
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
571 BOOSTED POWER SUPPLY
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
687 RADIO PREPARATION
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
899 EXPORT-FAHRZEUG

Мнение от BoLiViV » 10 Май 2009, 1:45

margit0 написа:а освен от колеги от форума,някъде от магазин да кажете къде да търся в софия???


0889429419 Павел се казва момчето обади му се и кажи какво ти трябва! Кажи му, че аз те пращам и ще получиш и някой % надоло! Аз съм с Алко и съм много доволен и ми излязаха към 160лв така, че недей да се чудиш а му се обади!!
Изображение

Red Fanatic
Аватар
Мнения: 1034
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Русе, София и Казанлък
Пол: Мъж
Кара: Е34 М50B20
Мечтае да кара: Е34 M5, E30 M3
Детайли за колата: 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
216 SERVOTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
288 LT/ALY WHEELS
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
571 BOOSTED POWER SUPPLY
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
687 RADIO PREPARATION
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
899 EXPORT-FAHRZEUG

Мнение от BoLiViV » 10 Май 2009, 1:46

dj_ennsy_1 написа:A защо винаги става така след смяна на амортисьори? Уж са за този модел а след смяната се навирва като москвич отпред :confused:


Това е така защото повечето негледат колко е дължината на стеблото на амото! :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2004
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: скрап

Мнение от RS » 12 Май 2009, 0:31

BoLiViV написа:
dj_ennsy_1 написа:A защо винаги става така след смяна на амортисьори? Уж са за този модел а след смяната се навирва като москвич отпред :confused:


Това е така защото повечето негледат колко е дължината на стеблото на амото! :winky:



А дали пък не се дължи на факта, че най-обикновения Билщайн, (разбирай Б4) е по твърд от стандартното Боге вграждано фабрично в Е34?
Може би и умората на материала при стандартните пружини на тази 14+ годишна кола, не бива да се пренебрегва?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 12 Май 2009, 9:07

Или пък поради това, че при новите амортисьори налягането на газа вътре е колкото трябва да бъде (за разлика от изпусналите), което налягане при свит в сглобено състояние амортисьор създава допълнителна сила, помагаща на пружината да повдигне леко предницата (както и задницата ако говорим за задни).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 12 Май 2009, 9:11

винаги новия амортесьор повдига малко окачването в сравнение със стария именно поради факта че налягането вътре е сток.сменяте и четирите и всичко ще е равно...

а с тоя нивомат егати чепа - отзад за да я повдигна та да не седи като москвич губя от комфорта на возията....нема как оставих я навирена отпред :(

иначе аз твърдо препоръчвам боге или билщайн....аз съм с вторите като преди това бях с боге...
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 12 Май 2009, 18:54

Колеги не знам какво ги вирите тези комбита отзад???? Какво ги правите като лади с подложки тези седани пак не мога да разбера. Това и пощальона го говори и сега аз ви го казвам пак.

БМВ Е34 визуално и НАРОЧНО е направено с НЕ изравнени предни и задни арки на калниците. Фабрично си е така замислена колата още като са я рисували хората на хартия. Ако ще да смените с части от Камор, Дару или Вари всички пружини и аморт. няма да се промени изгледа на автомобила, а само ще стане все едно си е излязъл от завода и ще си вози правилно и ще е РАВНА, а не вклинена напред. Вече е въпрос на вкус дали ще я вклините, но не трябва да се прави чрез повдигане на задницата ами чрез сваляне на предницата. Продават се само предни пружини които свалят с по 30,35 или 40мм (това последното е допустимо сваляне ако искате да си карате колата със сток аморт.)

Призовавам да спрете да ги вирите тези задници все едно ще товарите зелките от село или картофите (естествено всеки има право да товари колата колкото си иска и да я ползва вместо бус). Аз мисля, че за целта има ремаркета и не трябва да си съсипвате окачването или автомобила. Помислете все пак карате луксозна кола във високия клас а не москвич, лада, опел или фолксваген.

И моя майстор (който е доста добър и съм много доволен от неговата работа и не само аз де) ми вика - "Дай да я вдигнем от нивомата, че изглежда клекнала" и получи същата тирада като по-горе :)

Онзи ден видях една е34 доста добре изглеждаше и изведнъж олеле отзад навирена така, че имаше 1 педя между гумата и калника. Погледнете темата за окачването на комби на Пощальона (Postman) и ще видите снимки на автомобила му с разни видове пружини и ще видите раликата.

Поздрави и темата я има във Важни и полезни за е34
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 12 Май 2009, 21:41

окачването закупено-монро рефлекс

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Мнение от penio » 13 Май 2009, 9:26

margit0 написа:окачването закупено-монро рефлекс

Ако можеш да ги смениш в магазина с други хубаво ще направиш. Аз, съм с монро рефлекс и определено не съм доволен, колата не е стабилна по неравности - подскача и губи сцепление. Чакам да се скапят и да ги сменя.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook