Adjuster unit?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 07 Май 2009, 23:51

Ами колега троши се самата ос на клапата, при мен клапата беше захваната с две болтчета за оста случайно махах горната част на колекторите за да сменя маркучето за гориво дето влиза към незнам точно как се нарича една щина на която са закрепени дюзите няма значение това, та свалих колекторите и видях че е счупена изкарах я, но едно болтче липваше :shock: т.е. някаде в мотора би следвало да е много се стреснах, след малко се замислих че ако е в мотора ще има сериозни поражения :mhihi: явно е минало и е някаде по катализатора знам ли каде е :mhihi: , но нямам проблеми

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 07 Май 2009, 23:57

Това се стоши при мен http://picbg.net/img.php?file=df40e318dbc0380d.png

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 08 Май 2009, 0:10

Нали ми подпалихте чергата :D , та днес разглобих мойта и въпреки тракането, което е наистина от осичките на клапата видимо няма проблеми и мисля че счупването при колегата е по-скоро малшанс, а не закономерност. Относно тракането не мисля че е дефект, по скоро са си хлабини от експлоатацията при мен си трака 3 години вече без да променя шума или да влияе на колата по какъвто и да е начин.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 08 Май 2009, 9:49

А като го свали има ли няква промяна смисал да не варви добре или нещо такова

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 11 Май 2009, 1:51

никаква разлика, ама аз и не съм се оплаквал, просто за профилактика го извадих
only rear wheel drive

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 11 Май 2009, 9:47

Тва е DISA клапана... общо взето работата му е да променя входа на въздушният поток... в зависимост от оборотите... под/над 4200RPM.. така се получава по-добър въртяш момент в по-голям диапазон от RPM.

Би трябвало да усетиш разлика във вървежа на колата, само че не съм напълно запознат с действието на DISA-та че да ти кажа в кой диапазон би трябвало да загубиш power...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Jim Beam » 11 Май 2009, 10:57

Yes the DISA valve controls the variable length intake manifold on the M42/M44 motors. Located inside the intake manifold, it gives better torque at low revs by closing keeping the intake runner long but after about 4500rpm, it opens up by and makes the intake runners shorter for more horsepower.

It's a neat piece of gadgetry but they start to rattle after a while. That's when it's time to rip off the stock manifold and go DASC.


Удължава или съкращава (във високите обороти) дължината на всмукателния колектор. В ниските дава повече въртящ момент, а във високите повече коне.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 8.03.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i

Re: Adjuster unit?

Мнение от kokoshkite » 28 Ное 2010, 16:22

Понеже се съмнявам в DISA клапата ,и при форсиране на мотора лостчето което управлява клапана чрез вакуума седи неподвижно .И доколкото разбрах това е признак за неработеща DISA нали ? И проблемът би трявало да е в мембраната която прави вакуума ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Adjuster unit?

Мнение от Jim Beam » 29 Ное 2010, 13:25

kokoshkite написа:Понеже се съмнявам в DISA клапата ,и при форсиране на мотора лостчето което управлява клапана чрез вакуума седи неподвижно .И доколкото разбрах това е признак за неработеща DISA нали ? И проблемът би трявало да е в мембраната която прави вакуума ?


Да, но не е задължително. Провери и кабела от компютъра и маркучите как са.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook