Относно фреон за климата и пълнене

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 09 Май 2009, 17:49

Много съм доволен от момчетата в сервиза в Младост 2 зад Рума, знаят какво правят и дават гаранция за работата си.Ето и тел. 0888 816 816
Освен да се сменя филтъра на време, също трябва да се измива радиатора веднъж в годината, поне до където има достъп, на отворен капак, отпред, отзад, лекичко БЕЗ силна струя, не можете да си представите каква гняс изтича! :shock:
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 5.08.2004
Местоположение: София

Мнение от VARBAN » 14 Май 2009, 9:54

По начало климатиците на немските автомобили изпускат хладилният си агент - фреон. Това се дължи преди всичко на вибрациите на двигателя и различни неравности по пътя. Така, че дори да ви е изпуснат фреона в системата не значи непременно, че имате пропуск в системата.
А имате ли представа колко често трябва да се сменя филтъра на климатика?
Човек се учи докато е прост (Цицерон)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 14 Май 2009, 10:20

VARBAN написа:По начало климатиците на немските автомобили изпускат хладилният си агент - фреон. Това се дължи преди всичко на вибрациите на двигателя и различни неравности по пътя. Така, че дори да ви е изпуснат фреона в системата не значи непременно, че имате пропуск в системата.
А имате ли представа колко често трябва да се сменя филтъра на климатика?


За филтъра на климатика - като започне да ти духа слабо като сила на парното си го сменяш това е.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 14 Май 2009, 11:42

VARBAN написа:А имате ли представа колко често трябва да се сменя филтъра на климатика?


Аз го сменям със всяка смяна на масло/филтри и след смяната има съществена разлика. В тази мръсотия и прах, в който си караме колите съвета ми е да се сменя често иначе на 2-ра степен на вентилатора, ще духа като на 1-ва и на 3-та като на 2-ра.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 14 Май 2009, 12:01

а някой да знае колко струва една бутилка фреон(5л)
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 14 Май 2009, 16:06

VARBAN написа:По начало климатиците на немските автомобили изпускат хладилният си агент - фреон. Това се дължи преди всичко на вибрациите на двигателя и различни неравности по пътя. Така, че дори да ви е изпуснат фреона в системата не значи непременно, че имате пропуск в системата.
А имате ли представа колко често трябва да се сменя филтъра на климатика?


Ето това мнение много ме заинтригува - какво им е на Немските автомобили и за какви вибрации става въпрос ?

Само да вметна ,че това лято ще ми е 6-то с колата и проблем нямам с климатика никакъв :idea:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 14 Май 2009, 17:10

5 литра мисля че към 50лв. трябва да е.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 5.08.2004
Местоположение: София

Мнение от VARBAN » 14 Май 2009, 21:02

Значи колкото и да не ми се иска да си го призная немските автомобили са по-калпави по отношение на климатичната и охладителната техника, поради простата причина че на тях не им се налага охлаждане солидно количество поради климата в Германия. Лично аз се чудя защо създателите на климатичната система са сложили хартиени филтъри(на възможно най-забутаното място в таблото)
И защо му е необходим на този климатик почти 2кг. фреон. За справка за домашен климатик това количество съответства на стая 30кв.м, а говорим за вътрешен обем на кола било то и Е34. В това отношение японските автомобили са по-изпипани.
А знаете ли немска марка, която произвежда масово климатици?
Човек се учи докато е прост (Цицерон)

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 11.07.2009

Мнение от te4o » 31 Юли 2009, 0:24

А къде се намира филтъра на климатика ? Ясно ми е че е някъде в купето под таблото но каде точно, трудно ли се достга до него?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 31 Юли 2009, 1:01

te4o написа:А къде се намира филтъра на климатика ? Ясно ми е че е някъде в купето под таблото но каде точно, трудно ли се достга до него?

Трудно трудно ... колко да е трудно - след едно правене на тази манипулация вече ще я правя за под час заедно с чистенето на филтъра и събирането на цялата мръсотия от отделението...
По-точно се намира зад радиаторчето във централната конзола, но пътя за достигане до там минава през търсачката...
Гледам, колега, нов си и ще ти помогна :)
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... C%FF%ED%E0
и да поблагодаря и аз на колегата за труда и снимковия материал...
ПС: а моя филтър е сменян във ВАРИ2000 срещу нескромна сума, ама не е хартиен, а е нещо като вата (бяла) и я минавам с прахосмукачката и става като нова - другия път направо с водоструйката...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 31 Юли 2009, 1:14

и според мен козата си иска пръч :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 11.07.2009

Мнение от te4o » 01 Авг 2009, 1:19

dokie написа:
te4o написа:А къде се намира филтъра на климатика ? Ясно ми е че е някъде в купето под таблото но каде точно, трудно ли се достга до него?

Трудно трудно ... колко да е трудно - след едно правене на тази манипулация вече ще я правя за под час заедно с чистенето на филтъра и събирането на цялата мръсотия от отделението...
По-точно се намира зад радиаторчето във централната конзола, но пътя за достигане до там минава през търсачката...
Гледам, колега, нов си и ще ти помогна :)
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... C%FF%ED%E0
и да поблагодаря и аз на колегата за труда и снимковия материал...
ПС: а моя филтър е сменян във ВАРИ2000 срещу нескромна сума, ама не е хартиен, а е нещо като вата (бяла) и я минавам с прахосмукачката и става като нова - другия път направо с водоструйката...

А мерси :)
П.с Ако не бях нов нямаше ли да ми помогнеш :mhihi: ;)

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook